hmm... pitääskö tänne ny jotain kehittää? no mun nauruääni vaihtelee hirveesti, tahtomattani. joskus se on semmosta oikee pahis nauruu (muahahahahahaa) joskus se kuulosti kirjaimellisesti harakalta (enkä yhtää paisuttele asiaa) ja kerran sitä nauraa ku pissis (hihihhhihii), joskus taas ku joku pappa joka ei saa henkee, sillai hinkumal.
Joskus mä katoon ajatuksiini niin paljon etten kuule mitään, mä vaan oon siin paikoillaan ja mietin jotai, sit johonaki välis havahdun ja kysyn toisilt et mistä ne puhu. Joskus on niinkin et mä en ees ajattele, mä vaan istun, silloon mun kaveri tuli just puhuun mulle ja mä vaan istuun siin koulus käytäväl ja tuijjotan vastakkaaseen seinään

" Haloo Dana, maa kutsuu" se sanoo mulle koval äänel kunnes sit pökkää kylkeen ja mä siihe vihasena et mitä sä mua tökit

Ku mä oon yksin nii normaalisti ku musaa kuuntelen nii tietty sormil sit pöytää vaste näpytän. normaalia se, mut onko normaalia ku joskus kulmakarvoja heiluttaa musan tahdis??

Mun jalkaterä voi vispata joskus sillai tosi nopeeta, se näyttää joskus et oosin hermostunu tai jotai, pää asias huvittavalta kuitenkin.
enempää en jaksakkaa kirjottaa