Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Oudot tapanne?  (Luettu 5344 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tudekki

• Vieras
Oudot tapanne?
« : 09.12.07 - klo:16:21 »
Millasia outoja tapoja teillä on? Onko esim. jotain hyvän onnen rituaaleja tai perheen sisäisiä tapoja joita muut ei vaan pysty ymmärtämään? :D Entäs pakkomielteet?

Itelläni on paljon outoja tapoja. Kun syön hod dogia niin syön sen nakin ja litistän sämpylän ja syön sen sitten ;D En voi pitää samaa paitaa kahtena peräkkäisenä päivänä koulussa koska se vaan tuntuu jotenki likaselta. Mutta eipä se paita kai paljoo puhtaampi oo ylihuomennakaan kun voin taas laittaa sen :D Urheillessa mulla on moniaki hyvää onnee tuovia tapoja, seivästä hypätessä ennen hyppyä mun pitää ettiä otetta monta kymmentä sekuntia vaikka tasan tarkkaan tiedänki missä se on, se vaan rauhottaa.

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
Vs: Oudot tapanne?
« Vastaus #1 : 09.12.07 - klo:16:24 »
eikös tämmönen aihe oo jo?
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #2 : 09.12.07 - klo:16:26 »
Heräilyyn menee aina se 15-30 minsaa. Niin kiirettä ei olekaan, että heti tulisi noustua.  :D Toinen mikä äkkiseltään tulee mieleen, on naputella joka kerta sormenpäillä tölkin kantta, kun avaan mitä tahansa tölkkiä batterysta karhuun - suorastaan edellytys kaljan tullessa kohdalle.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

TL

• Vieras
« Vastaus #3 : 09.12.07 - klo:16:28 »
eikös tämmönen aihe oo jo?
Tuskinpa,ja vaikka olisikin niin vastaa tähän aiheeseen silti!

Yks outo tapa oli mulla sellanen et mä söin hampurilaisen kylmiltään ja ensin söin pihvin :D
Onhan mulla muitakin outoja (ja huonoja) tapoja joita en viitsi tähän lattaa kun ne on niin härskejä

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #4 : 09.12.07 - klo:16:35 »
no en löytänytkään, mul on sellanen tapa et ku syön kauraleipää jyrsin reunat eka pois :D

tudekki

• Vieras
« Vastaus #5 : 09.12.07 - klo:16:38 »
no en löytänytkään, mul on sellanen tapa et ku syön kauraleipää jyrsin reunat eka pois :D
Mulla on ihan sama jokaisessa leivässä :D Kaupassa en voi ikinä ottaa hyllyn etumaista tuotetta, koska tiiän että kaikki on hipeltäneet sitä.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #6 : 09.12.07 - klo:17:46 »
Arki aamuna ku herään mä nousen sitten vast ku 25 minuuttia olen torkkunut. Pizzasta syön ensin aina reunat sama leivoksissa että reunat ensin sitten se namiskuukeli hillo viimeteeks :D Lehti/levy ynämuut kauppahyllyt en ikinä ota sitä ensimmäistä tuotetta mitä kaikki muut on hiplannut :) Ajatelen ääneen yleensä mutta en kova äänisesti koitan on vähän kuiskia ettei muut huomaisi sitä tai vain liikuta huuliani, joo olen skitsofreeniko :D Sitten mun pitää koko ajan hiplata jotain käsis pitää olla koko ajan jotain :) Olis näitä vaikka kuinka paljon :D

"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #7 : 09.12.07 - klo:18:04 »
Pizzasta syön ensin aina reunat sama leivoksissa että reunat ensin sitten se namiskuukeli hillo viimeteeks :D
Tuohan olis melkein sama juttu kun donitsista söisi vain sen reijän! Keskeltä siis.

En tiedä, että onko tapani/rutiinini outoja. Miusta ne on ihan normaaleja, mutta muiden mielestä ne voi olla outoja. En tiedä. Tähän ketjuun kun mietiskelin vastausta niin totesin vain, että "no ei miulla mitää outoja tapoja ole!". Sitten muistin parikin.
Ensimmäiseksi tulee mieleen, että kun miulla ei ole mitään tekemistä (joskus tekemistä kyllä löytyy, mutten jaksa tehdä niitä) niin uppoudun ajatuksiini. Ajatuksissani olen yleensä haastateltavana johonkin lehteen Heroes nimisen bändin johtavana ja rumpalina. (Naurakaa vaan)

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #8 : 09.12.07 - klo:19:13 »
sit mun pitääs kans aina nyprätä jotain jos ei oo mitään tekemistä, esim: kerran pyörittelin lego ukon päätä ja lopuks päädyin sen palasiks hakkaamiseen, kirves sai töitä sillä aikaa ku kaveri teki puutarha töitä :D

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #9 : 09.12.07 - klo:21:44 »
Kaivaa nenää kun on pa**a hätä.
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #10 : 09.12.07 - klo:21:45 »
lasketaankos marttyyriks vetäytyminen oudoks?

Poissa Eifersucht

• Veteraani
  • 0_o
« Vastaus #11 : 10.12.07 - klo:16:09 »
E.hups. :D
Mul on kaikki tavat aika outoja. :P
It's over 7

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #12 : 10.12.07 - klo:17:38 »
E.hups. :D
Mul on kaikki tavat aika outoja. :P

dodiii, alas luetella :D pistä pari alkuun ja huomenna lisää ku alkaa taas olee tylsää :D

Poissa allurainen

• Jäsen
  • *
  • Rummut on bändin munat!
« Vastaus #13 : 16.01.08 - klo:21:52 »
tästä saisi pitkän listan mutta nyt vain muutamia :D
-syödessä kerroshampurilaista, syön jokaisen leivän ja molemmat pihvit kaikki erikseen
-nauhoitan kaikki nelosen aamulastenohjelman digiboxiin joka aamu
-vaikka menisin kymmeneltä koisimaan, jaksaisin nukkuu kahteentoista asti
-seuraan salattuja elämiä, vaikka olen poika  :o
-soitan bändissä punkrockia, vaikka vapaa-ajalla en kuuntele mitään genren musiikkia
-olen muutenkin kaikin puolin outo :)
Reise, Reise Seemann Reise
Jeder tut's auf seine Weise
Der eine stößt den Speer zum Mann
Der andere zum Fische dann

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #14 : 16.01.08 - klo:22:03 »
hmm... pitääskö tänne ny jotain kehittää?  no mun nauruääni vaihtelee hirveesti, tahtomattani. joskus se on semmosta oikee pahis nauruu (muahahahahahaa) joskus se kuulosti kirjaimellisesti harakalta (enkä yhtää paisuttele asiaa) ja kerran sitä nauraa ku pissis (hihihhhihii), joskus taas ku joku pappa joka ei saa henkee, sillai hinkumal.
     Joskus mä katoon ajatuksiini niin paljon etten kuule mitään, mä vaan oon siin paikoillaan ja mietin jotai, sit johonaki välis havahdun ja kysyn toisilt et mistä ne puhu. Joskus on niinkin et mä en ees ajattele, mä vaan istun, silloon mun kaveri tuli just puhuun mulle ja mä vaan istuun siin koulus käytäväl ja tuijjotan vastakkaaseen seinään  :D  " Haloo Dana, maa kutsuu" se sanoo mulle koval äänel kunnes sit pökkää kylkeen ja mä siihe vihasena et mitä sä mua tökit  :D
     Ku mä oon yksin nii normaalisti ku musaa kuuntelen nii tietty sormil sit pöytää vaste näpytän. normaalia se, mut onko normaalia ku joskus kulmakarvoja heiluttaa musan tahdis??  :D
     Mun jalkaterä voi vispata joskus sillai tosi nopeeta, se näyttää joskus et oosin hermostunu tai jotai, pää asias huvittavalta kuitenkin.
enempää en jaksakkaa kirjottaa  :P