Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Oudot tapanne?  (Luettu 5344 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa ss2341

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Oudot tapanne?
« Vastaus #75 : 10.07.10 - klo:15:22 »
Just...

Itellä tämä perinteinen pöytään tai muuhun kovaan esineeseen naputtelu sormilla
Weiter, weiter ins Verderben

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #76 : 28.07.10 - klo:20:14 »
Itselläni kynsien syöminen, rummuttelu pöytään (hyvin ärsyttävää), suussa naksuttelu, yleensä oikean jalan pakollinen heiluttaminen, huulen pureminen, kun lähetän tekstareita/puhun puhelimessa niin kävelen esim. ympäri taloa, yleensä pyörittelen esim. kynää kädessä. Näitä löytyy.

Poissa Rosenrot!

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #77 : 06.08.10 - klo:23:24 »
kun lähetän tekstareita/puhun puhelimessa niin kävelen esim. ympäri taloa, yleensä pyörittelen esim. kynää kädessä. Näitä löytyy.

Sama täällä.

Lisäks heilutan välillä huiman nopeasti vasenta jalkaterää, usein moni kysyy, että olenko hermostunut ku heilutan jalkaani. Naksuttelen kieltäni, joskus bussissa keräsin ärsyyntyneitä katseita, kun en tajunnut naksuttelevani kieltä turhan kovaäänisesti. Musiikin tahdiin heilutan jalkaa tai naputtelen pöytää. Kun mulla on korvikset korvissa, niin niitä hipelöin jatkuvasti. Sitten yksin ollessani puhun itsekseni. :D Kaikkein ärsyttävin tapa on mun nauruäänen tahaton muuttuminen, välillä kikatan ja sit välillä nauran silleen " muhahaha ". ;D

Vaikutan varmaan tosi fiksulta tyypiltä. :D
Denn du bist, was du isst. Und ihr wisst, was es ist.

Poissa amalia3

• Veteraani
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #78 : 17.08.10 - klo:09:10 »
Mä tykkään olla kellarissa, rakastan sen hajua....(juu, aivan oikein luitte...kellarissa...siks oon tämmönen...hu-huuuuuu!!!)

Muutenkin tykkään paskan ja maamullan hajusta. (oon vissiin erikoinen..???)

Ja tykkään syödä RAAKAA ...PERUNAA.

So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa Tilli

• Veteraani
    • Facebook
« Vastaus #79 : 19.08.10 - klo:17:39 »
Kun luen formula 1 uutisia on ollu mulla tapana siinä lukemisen ohella leikkiä kaukosäätimellä samalla tavalla ku pikkuautoa. ::)

Poissa Evil K

• Konkari
« Vastaus #80 : 14.09.10 - klo:10:48 »
Haahuilen päämäärättömästi ympäri kämppää kun puhun puhelimessa.
Hähä! Heisimato!

Poissa Satiainen

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #81 : 14.09.10 - klo:16:17 »
AINA ku ottaa uuden kupin kahvia on mentävä röökille. Eli jos juot kaks kuppia kahvia vartissa nii se myös tarkottaa kahta röökiä vartissa :D

Mulla menee heräämiseen kaks tuntia. Siks nukun liian vähän, jos on aamulla menoa niin tarvin ainaki sen kaks tuntia valmistautumiseen. Yleensä se tosin on kolme, koska ensimmäiset kaksi menee siihen heräämiseen :D

Mun on pakko nukkua silmälaput silmillä vaikka oiskin säkkipimeää, samoin on oltava korvatulpat korvissa vaikka oiski ihan täysin hiljaista :D Mun on myös pakko aina ennen nukahtamista kattoa esim. frendejä. En pysty nukahtamaan jos on ihan täydellisen hiljaista.

Aina kun mulla on kynä kädessä napsuttelen sitä superrasittavasti (yleensä joittenki rytmien mukkaan :D) tai sitte pyörittelen sitä niin että se lentelee pitkin maita ja mantereita.

Mun on tiskatessa aina puhuttava jolleki. Vaikka täällä ei ois ketään :D

siinä jotain, neurooseista en ala sen kummemmin puhumaan, niiton liikaa :D
20.2.2010 Tukholma
22.2.2010 Helsinki
20.6.2010 Seinäjoki
4.12.2011 Düsseldorf
15.2.2012 Helsinki

Poissa Tilli

• Veteraani
    • Facebook
« Vastaus #82 : 14.09.10 - klo:17:07 »
Vaikka tiskatessa ei olisikaan ketään nii puhutko sit sille tiskattavalle astialle? :D

Poissa Satiainen

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #83 : 15.09.10 - klo:17:25 »
Vaikka tiskatessa ei olisikaan ketään nii puhutko sit sille tiskattavalle astialle? :D

No esimerkiksi :D
20.2.2010 Tukholma
22.2.2010 Helsinki
20.6.2010 Seinäjoki
4.12.2011 Düsseldorf
15.2.2012 Helsinki