Puhutaanpa levyjen kansitaiteesta kuinka tärkeä se on teidän mielestä? Vaikuttaako kansitaide ostopäätökseen? Tänne voi myös laittaa suosikki kansia näytille ja perusteluita kanssa. Ja myös laittaa myös kamalia kansikuvia mitä ootte nähny
Omasta mielestä se on tärkeä osa levyä se voi viedä myös levyn tarinaa eteenpäin tai kuvailla minkälainen levy on kyseessä tai sitten se voi olla vain visuaalinen osa levystä. Esim. Rammsteinin Rosenrot kansi kuvastaa hyvin sitä synkää tunnelmaa mitä levyllä on siit tulee mieleen että nyt liikutaan heikoilla jäillä. Tai toinen hyvä kuvaus olis kylmyys mikä on kans levyn teemoja. Mä en tee yleensä ostopäätöstä levynkannen mukaan mutta näitäkin ihmisiä löytyy mitkä tekee ostopäätöksen kannen mukaan olis se hienoa ostaa sillai levy ja huomata että kuinka hyvää musaa se olikin

täs olis pari mun suosikki levykantta...

Nine Inch Nailsin The Downward Spiraalin kansi on todella omituinen mä en ikin tajunut sitä mutta upee se on

Depeche Mode Violator todella kaunis ja yksinkertainen, kuvastaa hyvin albumin teemaa

olis näitä kuinka paljon mä laitan niit lisää vähän myöhemmin