Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Animaatio  (Luettu 5695 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Memeko

• Veteraani
Animaatio
« : 23.12.07 - klo:19:53 »
Tälläistä ketjua ei tosiaan vielä ookkaan! Animaatioksi siis lasketaan kaikki mahollinen piirroksesta lähtenyt liikkuva kuva, oli se sitten mistä tullut ja millä tehty. (Huom siis anime (=japanilainen animaatio) lasketaan myös tähän kaartiin, muistakaas se ;))

Lainaus käyttäjältä: Wikipedia
Animaatio (lat. animatio 'elävöittäminen') on tekniikka, jossa elokuva toteutetaan kuva kuvalta. Animaatio voidaan valmistaa kuvaamalla piirrettyjä pieniä muutoksia sisältäviä kuvia filmille tai tekemällä pieniä muutoksia fyysiseen malliin (esimerkiksi esineeseen, animaationukkeen tai vahaan) ja kuvaamalla muutokset. Kun kuvattu filmi näytetään normaalinopeudella, peräkkäin nopeasti vaihtuvat kuvat luovat illuusion liikkeestä. Animaatio voidaan toteuttaa myös tietokoneen avulla.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
Vs: Animaatio
« Vastaus #1 : 23.12.07 - klo:20:00 »
Mä olen viime aikoina kiinnostunut animaatiosta Simpsoneiten ja South Parkin avulla ruvennut kiinnostamaan kauheesti :) Eilen katoin Painajainen ennen joulua ja se oli hyvä ja mielenkiitoisesti animoitu. Animea en oo pahemmin seurannut mitä nyt oon Animatrixin nähny sekin oli hyvä. Team America oli kans hauska nukkeanimaattio :)

Oon siis iha kelttanokka täs vielä :)
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #2 : 23.12.07 - klo:20:18 »
southpark, simpsonit, team america ja prätkähiiret ovat suosikkejani ;D
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #3 : 23.12.07 - klo:20:25 »
Mie oon animaatiota kattellu melkein aina. Varhaisimpia animaatioita mitä muistan on varmaa ollu Pikku Kakkosessa. Niistä tosin en kauheasti muista mitään. Prätkähiiriä on tullu katteltuu pentuna kauheasti. Samoten Turtelseja. On ne vieläkin lempilastenohjelmia. Mie en oo kauheesti länsimaalaisia animaatioita kattellu. (Tosin Prätkähiiret ja Turtles taitaa olla amerikkailaisten käsialaa, mutta te ette sitä tiiä.) Nyt odottelen innolla sitä Persepolista.

Amerikkalaisia animaatioita tulee katteltuu aika paljon. Justiinsa jotkuu Simpsonit, Kukkulan kuningas, Timon ja Bumba, Fairy Odd parents ja joskus South Park. Joskus vuonna nakki ja pottu tuli katottuu Spidermania, siitä tykkäsin. Samoten samoihin aikoihin tuli MTV'eeltä Aeon Flux, siitä tykkään edelleen. Mitä nykyään tulee Amerikoista, näitä animaatioita siis, on pelkkää kuraa. Ne on joko 3D -paskaa tai Simpsoneiden ja Family Guyn yhdistelmiä.

Animee oon kattellu jo vuuesta -05. Joskus sitä tuli seurattuu aktiivisesti, mutta nykyään on jäänyt vähä vähemmälle. Animea omistan tosi vähän, DVDeellä ei ole kuin kaikki Fruits Basketit, Cowboy Bepop the movie ja Dreamer. Parasta animee, mitä oon kattonu, on olleet Azumanga Daioh ja Hellsing.

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #4 : 23.12.07 - klo:21:01 »
prätkähiirien legendaarsia lausahduksia:(oikeasti ovat sarjan suomennoksessa :D)

moto: ''eiköhän se riitä et me tuhottiin sen jättimäinen dildo''
santtu(se tyttö): ''siitäs sait senkin seksiaddikti''
vinski:''nyt syödään juustollakuorrutettua homoa''

:D noi oon bongannu ku oon tiistaisin sarjaa katellu ;D

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #5 : 23.12.07 - klo:21:34 »
Siis mä en oikeen tajuu sitä santtua. Onks se joku niien h**ra? Siskokshan ne sitä vissiin kutsuu... Mulla on vieläki tallessa kellarissa niit hahmoi, ku oli pienen mun lemppareita :P Ja sit se leipäjuuston apulainen, mikä luikki lie onki, nii onks se mies vai nainen?
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Eifersucht

• Veteraani
  • 0_o
« Vastaus #6 : 23.12.07 - klo:21:39 »
No mies, sehä on niinku Flake.
It's over 7

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #7 : 23.12.07 - klo:21:40 »
No mies, sehä on niinku Flake.
No onks se santtu nainen? Siis jos se on niiku niien sisko, nii joku on sekaantunu hiiriin ::)

Poissa Eifersucht

• Veteraani
  • 0_o
« Vastaus #8 : 23.12.07 - klo:21:43 »
Siis sehä on vaa niiden kaveri/mekaanikko/vinskin heila, ja on nainen.
It's over 7

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #9 : 23.12.07 - klo:22:05 »
Siis sehä on vaa niiden kaveri/mekaanikko/vinskin heila, ja on nainen.

totta, mut luikki on nainen :D

sit unohin lisätä tohon legendaarisiin heittoihin: luikin tapa puhutella lallia: ''teidän kulttimainen levinneisyytenne'' :D

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #10 : 23.12.07 - klo:22:56 »
Moto:Minun harmaa turkkinen äitini tapasi sanoa. tai jotain vastaavaa :D
Mä olin silloin 93-> kova prätkä hiiri fani, leikin aina turboa ja vedin muita turpaan :D
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #11 : 23.12.07 - klo:23:06 »
Moto:Minun harmaa turkkinen äitini tapasi sanoa. tai jotain vastaavaa :D
Mä olin silloin 93-> kova prätkä hiiri fani, leikin aina turboa ja vedin muita turpaan :D

turbo on prätkiksistä kovin :D mun pikkuveli on täl hetkel kaamee turbo fani, se on neljä vuotta ja toivo lahjaks turbon vihreetä kypärää jonka voi oikeesti laittaa päähän, mutsi oli vähän silleen et onkohan semmosta olemassa.. koska sellasta se ei ollu koskaan nähny ja mun käsityksen mukaan sellast ei ollu, sit se bongas lelukaupan ale laarista just turbon vihreän päähän laitettavan kypärän :D huomenna on varmaa ihan sika täydellinen mun pikkuvelin ilme ku se löytää sen ;) prätkikset on just kovii. se oli niin paras kohta ku leipäjuusto kaappas sen tytön ja myi sen huoraks jollekki marsilaiselle mömmö otukselle joka laitto sen ketjulla kinni pylvääseen ja yritti pakottaa sen laittaa semmosen uber paljastava minihame asun :D sit se nakkas sen mömmön alas vuorelta ja huus: ''siitäs sait senki seksi addikti'' :D

tudekki

• Vieras
« Vastaus #12 : 24.12.07 - klo:01:30 »
Muumit on parhaita! Edelleenki katon niitä videoilta eikä eteen ole vieläkään tullu yhtään sellasta jaksoa, jota en olisi nähny. Tarkotan siis vanhoja, alkuperäsiä muumeja joissa laatu oli aivan loistava. Ne uudemmat muumit missä matkustellaan aikakoneilla on täyttä shittiä. :P Alkuperäsissä musiikki on ihana ja tarinat täydellisiä ja hahmokaarti paljon suurempi. Uudet muumit hiiteen.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #13 : 24.12.07 - klo:10:51 »
Muumit on parhaita! Edelleenki katon niitä videoilta eikä eteen ole vieläkään tullu yhtään sellasta jaksoa, jota en olisi nähny. Tarkotan siis vanhoja, alkuperäsiä muumeja joissa laatu oli aivan loistava. Ne uudemmat muumit missä matkustellaan aikakoneilla on täyttä shittiä. :P Alkuperäsissä musiikki on ihana ja tarinat täydellisiä ja hahmokaarti paljon suurempi. Uudet muumit hiiteen.
Ne piladubbaukset on parhaita :P

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #14 : 24.12.07 - klo:11:39 »
Ne piladubbaukset on parhaita :P

tai kysy muumeilta pätkät :D siin sarjas on jotaki niin häröä että