Mie oon animaatiota kattellu melkein aina. Varhaisimpia animaatioita mitä muistan on varmaa ollu Pikku Kakkosessa. Niistä tosin en kauheasti muista mitään. Prätkähiiriä on tullu katteltuu pentuna kauheasti. Samoten Turtelseja. On ne vieläkin lempilastenohjelmia. Mie en oo kauheesti länsimaalaisia animaatioita kattellu. (Tosin Prätkähiiret ja Turtles taitaa olla amerikkailaisten käsialaa, mutta te ette sitä tiiä.) Nyt odottelen innolla sitä Persepolista.
Amerikkalaisia animaatioita tulee katteltuu aika paljon. Justiinsa jotkuu Simpsonit, Kukkulan kuningas, Timon ja Bumba, Fairy Odd parents ja joskus South Park. Joskus vuonna nakki ja pottu tuli katottuu Spidermania, siitä tykkäsin. Samoten samoihin aikoihin tuli MTV'eeltä Aeon Flux, siitä tykkään edelleen. Mitä nykyään tulee Amerikoista, näitä animaatioita siis, on pelkkää kuraa. Ne on joko 3D -paskaa tai Simpsoneiden ja Family Guyn yhdistelmiä.
Animee oon kattellu jo vuuesta -05. Joskus sitä tuli seurattuu aktiivisesti, mutta nykyään on jäänyt vähä vähemmälle. Animea omistan tosi vähän, DVDeellä ei ole kuin kaikki Fruits Basketit, Cowboy Bepop the movie ja Dreamer. Parasta animee, mitä oon kattonu, on olleet Azumanga Daioh ja Hellsing.