Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Facebook  (Luettu 2457 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa barbapapa

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Facebook
« Vastaus #30 : 05.01.08 - klo:16:25 »
..niinhän siinä on joku, mut tais englannin tunneilla aikoinaan olla ajatukset jossain toisaalla, et aika hiljasta ton suomentamisen kanssa  ;D Tuskin nois muissakaan Rammstein yms. ryhmissä on ite otettuja kuvia..

Jessus, et se Tillin kuva mikä siel nyt on *ei voi kirjoittaa tähän, koska täällä on nuoria ihmisiä*  ;D

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #31 : 07.01.08 - klo:19:45 »
voi hel**tti tän kanssa, mä yritinmennä sisään mun koulun kautta, okei ei ollu mun kouluu ni laitoin itteni vuotta vanhemmaks eli lukioon ja minnekkäs muuallekkaa ku ressuu ;D mut tää saanoo et toi vaihtoehto on vaan yli 18 v käyttäjille, paskaa. en jaksa yrittää uudellee :(
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Skeme

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #32 : 24.04.10 - klo:21:50 »
Liityin joku puoli vuotta sitten ja aika paljo oon ollu siel. Saa lisätä jos joku haluaa http://www.facebook.com/profile.php?ref=profile&id=100000504222213
« Viimeksi muokattu: 24.04.10 - klo:21:57 kirjoittanut Skeme »
"These days, there's a real lack of big, epic metal that is drenched with crushing guitars and choirs and orchestras... so it's nice to be one of the few bands that's actually doing that."-Joey DeMaio

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #33 : 24.04.10 - klo:22:30 »
Liityin joskus 2008 syksyllä.. Nykyään lärvikirjasta on tullut armoton teinien myllerrysmesta ja käytettävyyskin on laskenut. Pitää piilottaa etusivulta kaikenmaailman testit, päivän rakastajat yms. muu sonta. Silti siellä toisinaan pyörin. Taidan myös kuulua siihen HQ-ryhmään.  :D

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #34 : 25.04.10 - klo:11:01 »
Joo toki kuulun fb:hen, ihan uskomaton sosiaalinen verkostoituminen :D ei tainnut ees kehittäjät uskoo et siit tulee tällast. nykyään fb:n kautta kaikki on kytköksissä kaikkiin jotenkin. jos joku murtautuis fb:n tietopankkiin ja pöllis kaiken datan se pystyis saamaan ihan uskomattomia tietoja.
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Tilli

• Veteraani
    • Facebook
« Vastaus #35 : 31.07.10 - klo:22:39 »

Poissa Rosenrot!

• Jäsen
  • *
« Vastaus #36 : 01.08.10 - klo:17:46 »
Juu Facebookissa olen.  :)
Jos joku haluu lisätä kaveriks, niin kysykööt vaikka YV:llä linkin mun profiiliin. ;)
Denn du bist, was du isst. Und ihr wisst, was es ist.

Poissa amalia3

• Veteraani
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #37 : 17.08.10 - klo:09:04 »
Mä olen myös fb:llä. Jos haluu frendix tämmösen 40+ vuotiaan Rammstein fanin, viestiä yv:lle.
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #38 : 17.08.10 - klo:14:22 »
Vois erota huomen Facebookista. Turha paikka.