Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Vuodenvaihde 2007  (Luettu 4698 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Stern

• Vieras
Vs: Vuodenvaihde 2007
« Vastaus #75 : 01.01.08 - klo:01:42 »
Lainaus
"pukki" on asia monessa tarkoituksessa
Aijaijaijai....  ;) Sama vanha beltsuhan se siellä..  ;D

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #76 : 01.01.08 - klo:01:42 »
"pukki" on asia monessa tarkoituksessa ;D
Totta, tosin vain kaksimielisimmät ajattelevat sen niin kuin sie sen ajattelet. :D

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #77 : 01.01.08 - klo:01:44 »
Lainaus
"pukki" on asia monessa tarkoituksessa
Aijaijaijai....  ;) Sama vanha beltsuhan se siellä..  ;D

Minnes minä olisin mennyt, nyky aikana vain seuranut HQ tapahtumia vieraana kun ei ole oikein inspanut tuota kirjoittelua kun täällä ei ole mitään mielenkiintoisaa enään mitä oli ennen..
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Stern

• Vieras
« Vastaus #78 : 01.01.08 - klo:01:47 »
taas menneitä muistelemaan..  ;D

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #79 : 01.01.08 - klo:01:49 »
taas menneitä muistelemaan..  ;D
Juups ja luodaan tulevaa.

"pukki" on asia monessa tarkoituksessa ;D
Totta, tosin vain kaksimielisimmät ajattelevat sen niin kuin sie sen ajattelet. :D
Kuka muistaa mistä minut tunnettiin HQ alkuaikoina ja sain mukavan verran postia Feeltä aina. :D
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Stern

• Vieras
« Vastaus #80 : 01.01.08 - klo:01:51 »
Lainaus
Kuka muistaa mistä minut tunnettiin HQ alkuaikoina ja sain mukavan verran postia Feeltä aina.
Ehe.. minä muistan..  :P

Ja nyt taas muistuu se mieleen kun joku kirjoittaa viestiä ja mie ramppaan kahen aiheen välillä..  ;D

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #81 : 01.01.08 - klo:01:58 »
nostalgiaa :D on se kiva kuunnella teiä muiteloota. hui kaameeta mulle o jääny murteet päähän :D mut jos jatkettas offaris ;) ja kyllä iskin taas silmää
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #82 : 01.01.08 - klo:05:56 »
Ilotulitteet tuli ja meni ja mieli on ihan OK. Ilotulitteisiin olin tyytyväinen eikä mitään sen kummempia yllätyksiä ollut. Tällaisen pikku virityksen väsäsin ja tiedän tiedän, kuva sumenee juuri ennen pamahdusta mutta kyllä siitä jotain selvää saa :) http://www.youtube.com/watch?v=exRL5I45uwU
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

TL

• Vieras
« Vastaus #83 : 01.01.08 - klo:10:36 »
Nii se sit vuosi vierähti ihan yllättäen,tulee ikävä raketteja :'(

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #84 : 01.01.08 - klo:11:18 »
Uusi vuosi ja uudet kujeet :D Minkälainen tästäkin vuodesta mahtaa tulla ::) Toiv. tulee yhtä kova rock vuosi ku viime vuodesta ;D vaikee puhua viime vuodesta sitten täytys opettella kirjoittamaan 2008 ettei kirjoita mihinkään tärkeeseen paperiin väärää vuotta :D
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

TL

• Vieras
« Vastaus #85 : 01.01.08 - klo:11:29 »
Uusi vuosi ja uudet kujeet :D Minkälainen tästäkin vuodesta mahtaa tulla ::) Toiv. tulee yhtä kova rock vuosi ku viime vuodesta ;D vaikee puhua viime vuodesta sitten täytys opettella kirjoittamaan 2008 ettei kirjoita mihinkään tärkeeseen paperiin väärää vuotta :D
Emmä ainakaan sekoa koskaan vuosissa

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #86 : 01.01.08 - klo:12:39 »
mä elin jo viime vuonna 2008 et tänä vuonna ei tuu vaikeuksia muistaa vuotta  :D

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #87 : 01.01.08 - klo:14:09 »
mä elin jo viime vuonna 2008 et tänä vuonna ei tuu vaikeuksia muistaa vuotta  :D

ellet sitte elä vuotta 09 o___O mul tulee olee vaikeuksii sen kaa. mut mitä tärkeet mä kirjottasin johon vuoden laittasin?
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #88 : 01.01.08 - klo:14:50 »

ellet sitte elä vuotta 09 o___O mul tulee olee vaikeuksii sen kaa. mut mitä tärkeet mä kirjottasin johon vuoden laittasin?
Rikosrekisteri? ;D
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa noora

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #89 : 01.01.08 - klo:15:35 »
Lainaus
vaikee puhua viime vuodesta sitten täytys opettella kirjoittamaan 2008 ettei kirjoita mihinkään tärkeeseen paperiin väärää vuotta
Mä en kans ikinä opi tuota  :D Aina on papereissa väärä vuosi.

Joo, siinähän se vuosi vaihtui. Ensin olitiin kaverin kotona juhlimassa ja sitten siirryttiin baariin. Ja nyt yritän keräillä itseäni täällä :D