Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Yökukkujat  (Luettu 7551 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TL

• Vieras
Yökukkujat
« : 28.12.07 - klo:15:48 »
Eli siis,tämän aiheen olen bongannut eräällä toisella foorumilla,ja sillä on ihan yhtä paljon kävijöitä yöllä kuin täällä,ja silti on aihe saanut siellä suosiota,joten saa varmaan täälläkin ;)

Eli siis,tähän aiheeseen voit mahdollisesti sanoa,mitä olet tekemässä aina yöaikaan,ja voi kertoilla paljon muutakin.
MUTTA TÄMÄ AIHE EI OLE MITÄ KUULUU? -AIHE
Tässä aiheessa voit esimerkiksi jaella hyviä nettilinkkejä niille joilla on tylsää,ja paljon muuta

VIRALLINEN KIRJOITUSAIKA ON KLO:22.00-05.00

Mutta jos on foorumin sääntöjä rikkova,ja muutenkin turha aihe niin saa poistaa

Mutta modet voivat sanoa tässä,ja nyt olisiko aihe hyvä

Nyt on aikoja muuteltu siksi,että foorumi ei ole aktiivinen enää kello kolmen jälkeen,ja että minäkin parina iltana kerkiäisin kouluaikana kirjoitella!

Mod. edit.

Otsikkoa kevennetty
-st
« Viimeksi muokattu: 02.02.08 - klo:10:43 kirjoittanut stein_less »

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
Vs: Yökyöpeleille
« Vastaus #1 : 28.12.07 - klo:19:43 »
Samahan se olisi offarissa kirjoitella mutta eihän tämä huololta idealta kuulosta....
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #2 : 28.12.07 - klo:19:57 »
Samahan se olisi offarissa kirjoitella mutta eihän tämä huololta idealta kuulosta....
ÖHÖM.... kello ei ollut vielä 23:00  ;D

Itte kannatan hirrrrrrveest tätä, ku tuloo ain myöhää olemaan tylsää eikä nukkumaan jaksa mennä

TL

• Vieras
« Vastaus #3 : 28.12.07 - klo:20:04 »
Ensinnäkin tämä eroaa mitä kuuluu-aiheesta siten,että jos on siskoja tai veljiä,voit kerta mitä he juuri tekevät
Lisäksi tämä on siitä ehkä outo aihe että täällä keskustellaan vain öisin,ja offariin tulee niin hirveästi viestejä ja offari on muutenkin öisin autio,lisäksi viestit löytää nopeammin.
Ja esimerkiksi yöllä,jos on tylsää,ei offarista välttämättä mitenkään löydä hyviä linkkejä,joten ne voi tunkea myös tänne  :)

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #4 : 28.12.07 - klo:23:21 »
eli nyt aiheen ensimmäinen viesti: istun ja katon tv:tä sekä dataan, valvon vielä ainkai kolme tuntia, taidan mesettää ja muutenki viettää yötä uumoillen huomista keikkaa

Fighters never quit, quitters never fight.

TL

• Vieras
« Vastaus #5 : 28.12.07 - klo:23:23 »
eli nyt aiheen ensimmäinen viesti: istun ja katon tv:tä sekä dataan, valvon vielä ainkai kolme tuntia, taidan mesettää ja muutenki viettää yötä uumoillen huomista keikkaa

Ai joku helsingin keikka?
No tääl mä keskustelen Springin kans mesessä,ajattelin jos kohta lähtisi nuq

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #6 : 28.12.07 - klo:23:24 »
Minä sen sijaan olen koneella ja juon limua.
"Reps"
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #7 : 28.12.07 - klo:23:26 »
"Reps"
oijoi, beltsu tehny parannuksen!!
tietääkös joku hyvän pelin näin yöl mitä vois pelata?

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #8 : 28.12.07 - klo:23:27 »
"Reps"

http://www.bloonsworld.com/game

mä oon koukussa

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #9 : 28.12.07 - klo:23:32 »
Esitän tässä ny mielipiteeni, voisi ehkäpä siirtää tota kellon aikaa niin, että virallinen aika alkais vasta kahdeltatoista.

Nyt oottellaan siskon kanssa äitiä kotiin. Toivottavasti tulee ees kotia nukkumaa. Tänää varmaa toistuu mikä toistu viime aamuyönä. Dataan tässä nii pitkää kunnes sisko tulee hätämään ja sit meen kattoo Pikku Britanniaa.

Teeppä jotain korealaisia dollmakereita (niissä puet nukelle vaatteita). Se saattaa kuulostaa tosi oudolle, mut ihan hiton hauskaa. :D (Mie oon just tekee noit dollmakereita)

/Hohohoo. Jos joku haluaa jotain tekemistä nii menee 4chaniin ja katsoo /b/:tä. Ei tule tylsää. :D
« Viimeksi muokattu: 28.12.07 - klo:23:45 kirjoittanut Memeko »

TL

• Vieras
« Vastaus #10 : 28.12.07 - klo:23:32 »
"Reps"
http://www.arcade.fi/play/swords-and-sandals-ii.html
Esitän tässä ny mielipiteeni, voisi ehkäpä siirtää tota kellon aikaa niin, että virallinen aika alkais vasta kahdeltatoista.
Erittäin koukuttava peli,sen ääressä menee mont tuntii

Ja memeko,huomisesta lähtien aika muuttuu klo 23.30 ;)
« Viimeksi muokattu: 28.12.07 - klo:23:38 kirjoittanut TL »

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #11 : 28.12.07 - klo:23:37 »
toi bloons world on semmonen tarkkuus peli mis ollaan apina jaheitellään tikkaa ilmapalloihin, koukuttavan hauska ;)

TL

• Vieras
« Vastaus #12 : 28.12.07 - klo:23:42 »
toi bloons world on semmonen tarkkuus peli mis ollaan apina jaheitellään tikkaa ilmapalloihin, koukuttavan hauska ;)
Miten ton tikan saa lentämään korkeammalle?

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #13 : 28.12.07 - klo:23:42 »
Tässä koneella istuskelen, kuuntelen Spring-kappaletta, pelailen, katson näitä viestejä täällä ja teen kolmatta ja viimeistä osaa mun Rammstein trilogiaan..   ;D

TL

• Vieras
« Vastaus #14 : 28.12.07 - klo:23:43 »
Tässä koneella istuskelen, kuuntelen Spring-kappaletta, pelailen, katson näitä viestejä täällä ja teen kolmatta ja viimeistä osaa mun Rammstein trilogiaan..   ;D
Sä teet noita trilogioita tiuhaan tahtiin