Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Yökukkujat  (Luettu 7551 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
Vs: Yökyöpeleille
« Vastaus #30 : 29.12.07 - klo:00:27 »
Lainaus
nyt lähtee käsiliikkeet
Katso sitten ettei tule liian kuuma "jumpassa"

Lainaus
/Ei mut oikeesti oon kiltti tyttö. :) Tai poika.
Raukka edes tiedä omaa sukupuoltaan,
@Spring:Eka tehtäväsi on "tunnustella" asia.
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #31 : 29.12.07 - klo:00:29 »
no teenpä sherlockit.... tai sitten en :D siis jos joku tietää nii viittiikö selittää miten eife oikeen sai sternin sukupuolen selville?
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #32 : 29.12.07 - klo:00:31 »
jaa, porukat on kirjoottanu mitä tekevät, mä innoostuun kans ny tekeen sarjist mut perkules ei hermot riitä  >:(

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #33 : 29.12.07 - klo:00:33 »
jaa, porukat on kirjoottanu mitä tekevät, mä innoostuun kans ny tekeen sarjist mut perkules ei hermot riitä  >:(

Yritä vaan, ei mullakaan heti onnistunut...  :-[ innolla odotan sarjistasi.

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #34 : 29.12.07 - klo:00:36 »
mä keksin jonku parhaan ajanvietteen :D nimittäin ircquotessin :D nää on niin parhaita

tos yks kovimmista:

<Rocla> me soitellaan kännis aina radiolinjan asiakas palveluun, siellä muuten ne tyypit tietää KAIKEN
<Rocla> kerran kysyttiin et mitä on kuusi latinaksi, per**le tiesivät senkin
<Rocla> sit kysyttiin et saako vesihiihtää kännissä
<Rocla> ja et kuin tehään lettutaikina
<Rocla> ja sit kysyttiin et ku ooppeli meni ohi et kannattaako ottaa kisoja
<Rocla> ei kuulemma kannattanut, sit vähän matkan päässä olikin tutka
<Rocla> ne niiq tietää ihan kaiken siellä
<Rocla> kyl me saatiin lettutaikinan ohjeet
<Rocla> soitettiin sit myöhemmin et oli hyviä lettuja et kiitti resptistä

:D

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #35 : 29.12.07 - klo:00:38 »
no teenpä sherlockit.... tai sitten en :D siis jos joku tietää nii viittiikö selittää miten eife oikeen sai sternin sukupuolen selville?
Jaahas,sinusta ei ole kyllä ainesta tuohon hommaan. Siis Stentsu selvitti Sternin sukupuolen ja miten hän teki sen?
Sitä saat kysyä ihan Stemalta itseltään :P
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #36 : 29.12.07 - klo:00:44 »
Jaahas,sinusta ei ole kyllä ainesta tuohon hommaan. Siis Stentsu selvitti Sternin sukupuolen ja miten hän teki sen?
Sitä saat kysyä ihan Stemalta itseltään :P

niin siis stentsu, ei voinu muistaa, pakotettiin unohtaa. classified :D no voin olettaa että memis on tyttö, galleria kuvien, piirrustus taidon, foorumilla olleen tiedon ja oikean nimen perusteella ;)

RE: ircquotes :D   

<@makem> yks koskelalainen peelo teki ite polkupyörään penkinlämmittimen. laitto dynamosta virtaa kuparilankaan joka oli penkin alla. Penkki suli perseeseen kiini Toppilan sillan alamäessä

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #37 : 29.12.07 - klo:00:47 »

Yritä vaan, ei mullakaan heti onnistunut...  :-[ innolla odotan sarjistasi.
oon mä ennemminki meinannu sarjist tehä rammsteinin äijist, mutta piirtäen, menetin siinki silloo hermot  :P  ja yhen kuvan, eiku kaks sain aikaaseks  :D

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #38 : 29.12.07 - klo:00:52 »
mun taidoil sarjakuvast saatas ehkä tikku ukko tasoa. mut ei se estä yrittämästä, osaan piirtää yhtä asiaa paremmin ku muut joita tunnen, seki siks et oon piirtäny sitä jostai viis vuotiaasta asti, nää asiat on aseita, kaikenlaisia :D mul on kaikkien koulu vihkojen vika sivu täynnä aseita, kerran matskun ope huomas ja vähän mietti et miten pitäs suhtautuu :D must tuli sitte peksi eric kakkonen sen mummelin silmissä :P

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #39 : 29.12.07 - klo:01:13 »
mun taidoil sarjakuvast saatas ehkä tikku ukko tasoa. mut ei se estä yrittämästä, osaan piirtää yhtä asiaa paremmin ku muut joita tunnen, seki siks et oon piirtäny sitä jostai viis vuotiaasta asti, nää asiat on aseita, kaikenlaisia :D mul on kaikkien koulu vihkojen vika sivu täynnä aseita, kerran matskun ope huomas ja vähän mietti et miten pitäs suhtautuu :D must tuli sitte peksi eric kakkonen sen mummelin silmissä :P
aseit on vaikee piirtää, arvaa oonko kade sulle ku osaat  :o  ite oon iha surkee

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #40 : 29.12.07 - klo:01:14 »
mä en osaa piirtää siis tasan mitään muuta, muut mitä piirrän on ihan palikoita tai kolmioita :D

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #41 : 29.12.07 - klo:01:16 »
Ku mä piirsin ekaa kertaa asetta, nii siitä tuli tosi epäillyttävän näköne ::)
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #42 : 29.12.07 - klo:01:19 »
Ku mä piirsin ekaa kertaa asetta, nii siitä tuli tosi epäillyttävän näköne ::)

kyl munki oli aluks aika... joo :D mut monta vuotta harjottelua nii kyllä alko pikku hiljaa luonnistuu.

eli morsetus on ku sä teet ääntä esim naputtamalla, siit tulee ääni mut se ei tarkota mitää, sit joku on luonu aakkoset niillä, koska niit ääniä pystyy hallitsee sen verran et niist saa pitkiä ja lyhyitä se joku loi kirjaimet jotka koostuu pitkistä ja lyhyistä äänistä ;) sit niil voi puhuu ku pitää selvät välit kirjainten välissä(kirjaimet muodostuu yhestä tai useemmasta äänestä)

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #43 : 29.12.07 - klo:01:41 »
Vähä saatta olla iloosii xD  toi sarjis on liia iso tänne lähetettäväksi  :P  ja en oo jaksani tehä viimestä kohtaustakaa siihe  ;D  laiska mikä laiska

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #44 : 29.12.07 - klo:01:48 »
Vähä saatta olla iloosii xD  toi sarjis on liia iso tänne lähetettäväksi  :P  ja en oo jaksani tehä viimestä kohtaustakaa siihe  ;D  laiska mikä laiska

no lähetä sit ku saat valmiiks, kyl me sunki taidetta halutaan nähä ;) mut yökyöpelöidään nyt 8)