Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Onko kukaan nähnyt Rammsteinia livenä muuten kuin konsertissa???  (Luettu 5465 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa piipu

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
Siitä tulee sitten juttua myöhemmin :)
Sanon nyt vaan että oli aivan mahtavaa!

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
Älä viitti en jaksa oottaa ;D

Poissa May

• Tulokas
Heh, Piipu, jos en erehdy niin olitkohan Lostarissa keikan jälkeen? Mikäli olit niin olenkin jo ihastellut sun kuvia, oih!  ;D (T: naapuripöydän tyttö)

Poissa piipu

• Konkari
Olin juu Lostarissa :) Sama tyttö!

Sinnlos

• Vieras
Ja mulla on vissiin sitten hienoja kuvia Mayn paidasta ja kengistä? Oli mageet!   8)
Ai niin ja oon nähnyt Rammsteinit Tallinnassa eräässä yökerhossa.

Poissa Beefmoo

• Seniori
Siitä tulee sitten juttua myöhemmin :)

Kylläpä meitä kärsimättömiä vielä vaan rienataan ;D :D
Chainsaw, ja!

Poissa May

• Tulokas
Ja mulla on vissiin sitten hienoja kuvia Mayn paidasta ja kengistä? Oli mageet!   8)
Ai niin ja oon nähnyt Rammsteinit Tallinnassa eräässä yökerhossa.

Hassua etten tullut silloin kysäisseeksi, oletteko foorumin porukkaa... eipä vaan tullut mieleen, kun en täällä kovin aktiivisesti käy itsekään. Mut joo, mä rakastan ompelua ja mikään tekosyy ei ole liian huono tehdä jotain uutta, ja Rammstein on aika hyvä  :D  Tuon topin tein jo Reise Reise- kiertueelle, mutta sattumalta sopii hauskasti tämän kiertueen punamustaan teemaväritykseen, kenkämerkit tein nyt kun tuo Lifadin kansi näytti mielestäni ihan ristipistomallilta...

Mitenkäs herrat Tallinnassa bilettivät? Oliko koko bändi jatkoilla?

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Lainaus
Mitenkäs herrat Tallinnassa bilettivät? Oliko koko bändi jatkoilla?
Kaikki muut olivat paikalla paitsi Oliver. Schneider ja Till eivät antaneet ottaa kuvia, mutta Richardin, Paulin ja Flaken kanssa musta on kuva. :P Bändi oli baarin yläkerrassa vip-tiloissa, käveltiin ihan pokkana sinne kun baarin oma poke jonka piti kattoa vip-passeja ei oikein tuntunut tietävän hommaansa. Vähän oudosti katsoi kun kävelin ohi, mutta ei sanonut mitään. :D Oon jollain virolaisella nettisivulla Richardin kanssa kuvassa, melkein sekunnilleen samaan aikaan otettu kuva kun Sinnlos kuvasi meitä. :D Ihan kivaa oli vaikka ei niitten kanssa paljoa ehtinyt juttelemaankaan.

http://www.weekend.ee/?gid=3545

Poissa piipu

• Konkari
No nyt ei enää tarvi odotella :D

Elikkä tapasin jätkät Hartwall Areenan backstagella ennen keikkaa. Voitin kilpailusta sen tapaamisen.
Jännitti ihan törkeesti! Tärisin ja kaikkea.
Rammsteinin vartija tai joku sellainen tuli hakemaan minut ja muutaman muun ihmisen käytävältä sinne pukuhuoneeseen ja mä menin sitten ensimmäisenä sisään.
Siinä oli Paul ihan heti ekana vastassa ja esittäytyi minulle ja Till istui takana sohvalla.
Paul oli todella kohtelias ja kysyi tarkasti miten nimeni kirjoitetaan kun sain nimmarit :D Ja sain myös halauksen!

(Pahoittelen kamalaa ilmettäni tuossa kuvassa, muttakun jännitti niin kamalasti)

Vihdoinkin näin Schneiderin! On se vaan niin komea.

Haha, Till oli hauska. Pyysi mut istumaan sen viereen ja halasi mua. Kyseli myös onko mulla poikaystävää :D Se oli paljon mukavampi kun olin kuvitellut.

Oliver oli tooooosi pitkä! Olin sitä suunnilleen napaan asti. :D Se joutui kyyristymään jotta mahtui mun kanssa tähän kuvaan.

Richard oli myös todella kohtelias, hänen kanssaan en kyllä oikeen mitään kerennyt juttelemaan.

Hahaha, Flakella oli jo esiintymismeikit naamassa :D

Itse tapaaminenhan ei kestänyt kuin sen 10 minuuttia, mutta oli kyllä mahtavaa!
Siellä takahuoneessa pojat joivat olutta ja polttivat tupakkaa :D
Pääsin sieltä tapaamisesta vasta n. 20:50 eli juuri ennen kun keikka alkoi. Ihmeen kaupalla pääsin kuitenkin n. 2-3 riviin Feen kanssa :)
« Viimeksi muokattu: 12.03.10 - klo:20:09 kirjoittanut piipu »

Poissa Beefmoo

• Seniori
Hahha, sun ilme ei tosiaan kieli mistään muusta ku jännityksestä ja innostuksesta! :D Ja oli ihan pakko hymähtää tolle et olit Ollia "napaan asti" :D
Chainsaw, ja!

Sinnlos

• Vieras
Silloin Tallinnassa näin tyypit mutta en silloin juurikaan jutellut heidän kanssaan. Olin todella yllättynyt ettei se ollutkaan mikään jumalainen kokemus eikä heistä huokunut mitään taivaallista hekumaa. Ei tuntunut juuri miltään, säälitti vain että mihin pyöritykseen on nuokin tavalliset miehet joutuneet. Nyt sitten viime lauantaina 20.3. Belgradissa näin kaikki muut bändin jäsenet paitsi Ollin. Olli harvemmin bilettää aftershow bileissä mutta kuulin että oli ollut vikana siellä paikalla erään keikan jälkeen viime viikolla ja juonut kaljaa ja tanssinut breakdancea. Mutta ei siis nyt tällä kertaa. Menin mieskaverin kanssa takaovesta keikkapaikalle ja AAA-passilla pääsin kulkemaan minne halusin ja näin millaista homma on siellä takana ja sen mielettömän kiireen keikan jälkeen kun alkavat purkaa. Hengailin turvamiesten ja muun henkilöstön seassa. No mutta itse asiaan. Paul oli oma iloinen ja nauravainen itsensä, Paulin ympärillä sädehtii positiivisuus. Flakella oli hassu hattu ja verkkapöksyt. Tillillä oli keikan jälkeen käsi siteessä ja hän jutteli pääasiassa turvamiehensä ja Combichristin jätkien sekä Richardin kanssa, valokuvaus oli kielletty. Muita bändin jäseniä sai valokuvata kunhan kysyi luvan. Schneider oli hymyileväinen ja vahingossa tuuppasin häntä isolla takamuksellani kun yritin änkeä ohi. Tytöt piirittivät Richardia ja odotin kunnes jäi yksin niin kävin juttusilla. Oli taas oikein huomaavainen ja miellyttävä. Flaken kanssa juttelin eniten ja sitten me tanssittiin ihan hulluna kahdestaan ja muut vaan seisoskelivat ympärillä.  :D Kyllä mä oon ollut taas niin fiksu ja ihana. Hävettää.

Poissa Jebaa

• Konkari
  • Sukupuoli: Mies
Vau :o Olispa itelläkin mahdollisuuksia tuohon, olisi niin mielenkiintoista nähdä kulissien taakse ja totta kai tavata itse soittajat. Mutta taitaapi vaan olla mahdollisuuksia tuohon kauniimmalla sukupuolella. :P
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
Vai pääsit tannsimaan Flaken kannssa.

Sinnlos

• Vieras
Itseasiassa Flake-rukka tanssi yksin siellä niin menin sen seuraksi kun se näyti niin hassulle kun itsekseen vääntelehti musan tahtiin omintakeisella tyylillään ja muut vaan seistä tököttivät.  :D Jotain viisasta olen sille varmaan selittänytkin.  ::)

Muoks: tässä on kuvia joissa olen taka-alalla.  :P Ei nyt olleet niin pahoja kun luulin. http://turvonnutenkeli.blogspot.com/
« Viimeksi muokattu: 28.03.10 - klo:19:18 kirjoittanut Sinnlos »

Sinnlos

• Vieras
Näin Flaken perjantaina 21.5. Berliinissä. Flake oli vaimonsa kanssa erään kauppakeskuksen takana olevalla kadulla, istui semmoisessa syvennyksessä / kaiteella ja söi jotain sämpylää tms. Me käveltiin siinä kadulla ja se katsoi meitä ja me sitä mutta se tilanne oli ihan epätodellinen ja yllättävä ettei kukaan sanonut edes moikkaa. Eikä sitten todellakaan viitsitty mennä häiritsemään kun olivat syömässä. Flake katsoi mun kaverin tissejä ja mun Rammstein-vyötä. (istui naama just mun vyön korkeudella ja menin puolen metrin päästä ohi)  :D Flake näytti siltä et se olis jotenkin "tunnistanut" meidät muttei saanut ehkä päähänsä että mistä me näytetään tutulta.

Lauantaina 22.5. kun mentiin keikkapaikalle niin siellä puistossa oli törkeä jono eikä me haluttu yhtään  jonottaa. Otettiin siis kaljat siinä vähän sivummalla, niin eikös me osuttu juuri sen portin viereen kaljapaikalle mistä bändin jätkät meni alueelle sisään. Schneider istui auton takapenkillä, ei nähty ketä muita oli siinä autossa. Vähän myöhemmin tuli Flake joka ajoi itse autoa ja vaimo istui kyydissä. Ai että miten meitä nauratti kun me koko ajan siihen Flakeen törmätään.  ;D