Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Onko kukaan nähnyt Rammsteinia livenä muuten kuin konsertissa???  (Luettu 5481 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
jos ne tyypit kävelis mua vastaan en mä niittä tuntis vaikka tuntisin en saisi sanaa suustani ;D
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
jos ne tyypit kävelis mua vastaan en mä niittä tuntis vaikka tuntisin en saisi sanaa suustani ;D
:D En mäkään, menisin ihan punaseks, ja yrittäisin uikuttaa jotain, ne varmaa pelästyis :-\
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Stern

• Vieras
minäkään en ole koskaan nähnyt unta Rammsteinista. minä en ikinä näe unta siitä mistä haluaisin :-\
Mie yritän ja yritän nähä, mutta vain pari unta oon nähny, joissa ol surkea loppu.  :'(

Niin, tunnistasko väkisin niitä?! Jos ei oo ne lava-asusteet päällä!  :D Ois se kyllä noloa kun kulkis ohi, eikä tajua edes mitä missasi.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
 :D Kun olin Berliinissä, ja muut yritti katsella nähtävyyksiä, niin mä vaan silmä kovana yritin katella, että josko täällä näkyis joku Rammsteinista? Halusin niin paljon nähdä ne/jonkun niistä, että rupesin jo näkemään harhoja :D Vikana päivänä joka vastaantulijalla tuntu olevan Paulin tai Tillin naama!
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Sarumi

• Konkari
:D Kun olin Berliinissä, ja muut yritti katsella nähtävyyksiä, niin mä vaan silmä kovana yritin katella, että josko täällä näkyis joku Rammsteinista? Halusin niin paljon nähdä ne/jonkun niistä, että rupesin jo näkemään harhoja :D Vikana päivänä joka vastaantulijalla tuntu olevan Paulin tai Tillin naama!
Mul on samanlaine tunne, et määki yrittäsin vaa haahuilla Berliinistä Rammsteinin jäseniä pääosin. ;D Jos joskus nyt edes kävisin siellä Saksassa...

Stern

• Vieras
Mul on samanlaine tunne, et määki yrittäsin vaa haahuilla Berliinistä Rammsteinin jäseniä pääosin. ;D Jos joskus nyt edes kävisin siellä Saksassa...
Miepä oon varma, että tekisin noin.  :D Rikua ny tuskin näkisin..  :-\

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Missähän he ovat muuten nyt levyttämässä...? Eivät ole kuin kerran levyttäneet saksassa uutta levyä, ja sekin oli Rosenrot. Luulenpa että he ovat jossain etelässä taas ::).

Stern

• Vieras
Missähän he ovat muuten nyt levyttämässä...? Eivät ole kuin kerran levyttäneet saksassa uutta levyä, ja sekin oli Rosenrot. Luulenpa että he ovat jossain etelässä taas ::).
Etelän lämmössä loikoilemassa. Tuskin täällä Suomen koleassakaan ilmastossa, mikä ei ois paha ollenkaan.  :D Missäs ne on muut cd:t levyttäny. Reise, reise oli siellä jossain..  ;D

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Herzeleid Tukholmassa.
Sehnsucht Maltalla.
Mutter Mirival (Ranska).
Reise Reise Espanjassa.
Rosenrot Saksassa (Tillin kotona ilmeiseti?) :o.

Stern

• Vieras
Herzeleid Tukholmassa.
Sehnsucht Maltalla.
Mutter Mirival (Ranska).
Reise Reise Espanjassa.
Rosenrot Saksassa (Tillin kotona ilmeiseti?) :o.
Maltalla, no enpä ollu kuulukkaan. Millanenhan koti "pojalla" on?! Tunnelmaa  :D

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Siis Tillillä? Siinähän se Anakonda im Netzillä näkyy :).

Stern

• Vieras
Siis Tillillä? Siinähän se Anakonda im Netzillä näkyy :).
Näkyykö?! Missä?! Häh?! Tämä on jo kun en tuollaista tiedä.  :D

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
No siinä missä Tilliä haastatellaan. Sama paikka näkyy siinä videolla minkä Paul on kuvannut, kun he soittavat Ein Liediä, ja Till polttaa tupakkaa (vaikka on mukamas lopettanut). Niin siitä päättelin että Rosenrot on miksattu/levytetty Tillin kotona.

Stern

• Vieras
No siinä missä Tilliä haastatellaan. Sama paikka näkyy siinä videolla minkä Paul on kuvannut, kun he soittavat Ein Liediä, ja Till polttaa tupakkaa (vaikka on mukamas lopettanut). Niin siitä päättelin että Rosenrot on miksattu/levytetty Tillin kotona.
Ahaa! Nyt pitääkin illalla kattoa se tarkkaan.  ;) Kiitos tiedosta Fee!  :-* En varmaan ikinä ois asiaa hokannu, jos et ois kertonu.

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Kaikkien muidenkin haastattelut on ilmeisesti tehty heidän kotonaan, paitsi Schneiderin.