Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Onko kukaan nähnyt Rammsteinia livenä muuten kuin konsertissa???  (Luettu 5471 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
Eli tarkoitan sitä, että onko joku esim. ollut matkalla Saksassa, ja on joku Rammsteinin jäsenistä käppäillyt vastaan? Tai ollut jossain missä ne on antanu nimmareita??? Ja jos joku on, voisitteko kertoa mitä sanoitte, tai mitä ne sano? (jos on siis saanut jotai sanottua/kysyttyä...) pliis vastatkaa!!!
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Stern

• Vieras
Muakin kiinnostaa tuo sama asia..  :). Itse en valitettavasti ole ketään herroista pääsyt tapaamaan livenä. Ei ole tullut Saksassa liikuttua, ei kyllä missään muuallakaan sen puoleen  :D. Mulla tuo bändin jäsenen tapaaminen olis jännittävä tilanne. Aivan varmasti jalat pettäs alta  ;D. Sitten jos siitä selviin, niin änkyttäisin niin pahasti, ettei toinen ymmärrä mitään  ::).

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Ei oo tullu vastaan, mutta ei pitäisi tulla tämän threadinkaan Rammstein HQ Ilmoitukset- osiossa. Ehdotan siirtoa Rammstein yleiseen.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Ei oo tullu vastaan, mutta ei pitäisi tulla tämän threadinkaan Rammstein HQ Ilmoitukset- osiossa. Ehdotan siirtoa Rammstein yleiseen.
Nyt on tainnut minulta unohtua säätä asetuksia niin etteivät jäsenet voi aloittaa aiheita tuolla Ilmoitukset osiossa. No eipä tuo mitään, siirsin sen nyt tänne.

Itse aiheeseen: En ole ikinä nähnyt livenäkään :-\. Muistelin lukeneeni joskus tuolta Suomi24:stä, että joku oli nähnyt Richardin juovan lattea jollain terassilla suomessa, silloinkun täällä kävivät :D.

betrunken

• Vieras
minä olen nähnyt tillin ja flaken :) .ja tietenkin oli tulkki välissä kun en tuota saksaa osaa.
näin sitten kävi:oltiin ruotsissa niin oli joku ihmeen fani juttu meneilään rammsteinilla.no sitten pääsin juttelemaan tulkin välityksellä tillin kanssa niin sanoin että vetäisin paremmin buck dichin kun se, ja till vastasi minulle ei siinä niin kävisi vaan sinä olisit se ottava osapuoli.sitten minä aloin melkein itkemään tilantessa ja kaikki nauroivat minulle ::) .ja sitten minä sanoin kovasti takaisin että etkö uskaltanut tuoda omaa esille kun on niin pieni ;) .ja sitten kaikki nauroivat tillille :D
ja arvatkaa mitä sitten kävi?
minä heräsin omastani sänkystä ja olin surulinen etten pääsyt oikeasti sanomaan tillille :(

tiedän että tämä tarina ei käynyt tähän aiheseen(olen pahoillani Micki Maus)mutta toi uni oli niin elävä :o

Poissa Danatsu

• Veteraani
minä olen nähnyt tillin ja flaken :) .ja tietenkin oli tulkki välissä kun en tuota saksaa osaa.
näin sitten kävi:oltiin ruotsissa niin oli joku ihmeen fani juttu meneilään rammsteinilla.no sitten pääsin juttelemaan tulkin välityksellä tillin kanssa niin sanoin että vetäisin paremmin buck dichin kun se, ja till vastasi minulle ei siinä niin kävisi vaan sinä olisit se ottava osapuoli.sitten minä aloin melkein itkemään tilantessa ja kaikki nauroivat minulle ::) .ja sitten minä sanoin kovasti takaisin että etkö uskaltanut tuoda omaa esille kun on niin pieni ;) .ja sitten kaikki nauroivat tillille :D
minä heräsin omastani sänkystä ja olin surulinen etten pääsyt oikeasti sanomaan tillille :(

tiedän että tämä tarina ei käynyt tähän aiheseen(olen pahoillani Micki Maus)mutta toi uni oli niin elävä :o
Hmmmm.... millaasiahahn noi sun muut fantasia unet on ::) . Että Till ;) no ei mitää kyllähän se ihan komee onki ;D          (älä ota tosissas ;D)

betrunken

• Vieras
Lainaus
millaasiahahn noi sun muut fantasia unet on
arvaa vain ;) (till,richard,till,richard)
« Viimeksi muokattu: 06.04.07 - klo:00:09 kirjoittanut betrunken »

Stern

• Vieras

Voi ei! Otan osaa kun se olikin vain unta! Vaikka mukava uni varmaan olikin!  ;)

Lainaus
millaasiahahn noi sun muut fantasia unet on
arvaa vain ;) (till,richard,till,richard)
Niin.. Aika samalla kaavalla mullakin noi fantasiaunet menee!  :D

Poissa RolZu69

• Jäsen
  • *
Haluaisin iteeki nähä tuommoset unet!

Jos näkisin Paulin,Richardin,Tillin tai schneiderin kyllä jalat vapattais niiku flakella völkerballissa Rammstein kappaleen alussa.Tuskin edes tajuaisin pyytä allekirjotusta kun olisin aivan shokissa.

Poissa Danatsu

• Veteraani
Haluaisin iteeki nähä tuommoset unet!

Jos näkisin Paulin,Richardin,Tillin tai schneiderin kyllä jalat vapattais niiku flakella völkerballissa Rammstein kappaleen alussa.Tuskin edes tajuaisin pyytä allekirjotusta kun olisin aivan shokissa.
Paree ettet toivo. Mulla on jännä tapa nähä unta siitä mistä haluan, ja arvaa oonko nähny Tillistä unta ?? Ei oo yhtää kivaa sen jälkee herätä ;D

betrunken

• Vieras
Lainaus
Mulla on jännä tapa nähä unta siitä mistä haluan, ja arvaa oonko nähny Tillistä unta ?? Ei oo yhtää kivaa sen jälkee herätä
niin kun till häviää ;D

Poissa Danatsu

• Veteraani
Lainaus
Mulla on jännä tapa nähä unta siitä mistä haluan, ja arvaa oonko nähny Tillistä unta ?? Ei oo yhtää kivaa sen jälkee herätä
niin kun till häviää ;D
Hah!

Poissa Micki Maus

• Veteraani
Mä en oo varmaan ikinä nähny unta Rammsteinista, ja sillon kerran ku näin, se oli niin kauhee, etten uudestaan haluis nähdä. Siinä ne kuoli :'(
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa liekki

• Seniori
minäkään en ole koskaan nähnyt unta Rammsteinista. minä en ikinä näe unta siitä mistä haluaisin :-\

marni

• Vieras
mie oon nähy unta rammsteinista useaanki otteesehen  :)