Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: Spring - 05.01.08 - klo:20:52mä oon alkanu kyllästyyy mun alltime fvouriteihin marianneihin Mun alltime favorite karkki on fazerin vihreät kuulat.
mä oon alkanu kyllästyyy mun alltime fvouriteihin marianneihin
Lainaus käyttäjältä: Ramm - 05.01.08 - klo:20:57Lainaus käyttäjältä: Spring - 05.01.08 - klo:20:52mä oon alkanu kyllästyyy mun alltime fvouriteihin marianneihin Mun alltime favorite karkki on fazerin vihreät kuulat. hirveen makeita mut sillon tällön on nam
Eivätkö ne ole appelsiini-mango Dumleja? No, ovat mitä ovat, eivät ole hyviä. Alkuperäiset parhaita, minttu, kola ja banaani ihan ookoo.
Lainaus käyttäjältä: Der Meister - 06.01.08 - klo:11:28Eivätkö ne ole appelsiini-mango Dumleja? No, ovat mitä ovat, eivät ole hyviä. Alkuperäiset parhaita, minttu, kola ja banaani ihan ookoo.samaa mieltä, banaanit on just nannoja, mut niit harvemmin enää löytää ps: oranssit dumlet on kaameita
Lainaus käyttäjältä: Spring - 06.01.08 - klo:13:04Lainaus käyttäjältä: Der Meister - 06.01.08 - klo:11:28Eivätkö ne ole appelsiini-mango Dumleja? No, ovat mitä ovat, eivät ole hyviä. Alkuperäiset parhaita, minttu, kola ja banaani ihan ookoo.samaa mieltä, banaanit on just nannoja, mut niit harvemmin enää löytää ps: oranssit dumlet on kaameitaJoululahjaks sain Dumle mix3 paketin, siinä on perinteisiä, niitä appelsiineja ja lakritseja.
dumlet oli parempia ennenku kävin fazerilla ja söin itteni täytee dumleja
Lainaus käyttäjältä: Spring - 06.01.08 - klo:20:32dumlet oli parempia ennenku kävin fazerilla ja söin itteni täytee dumleja Me käytiin luokkaretkellä fazerin tehtaalla. Silloin ostin kaksi 500g pussia, jossa oli sekalaisia fazerin irtokarkkeja (enimmäkseen tutti frutteja).
Lainaus käyttäjältä: Ramm - 06.01.08 - klo:20:37Lainaus käyttäjältä: Spring - 06.01.08 - klo:20:32dumlet oli parempia ennenku kävin fazerilla ja söin itteni täytee dumleja Me käytiin luokkaretkellä fazerin tehtaalla. Silloin ostin kaksi 500g pussia, jossa oli sekalaisia fazerin irtokarkkeja (enimmäkseen tutti frutteja).mä taas oon tukari(tukioppilas) joten mut palkitaan joka vuos koulu vie mut ja muut tukati fazerille
Lainaus käyttäjältä: Spring - 06.01.08 - klo:20:48Lainaus käyttäjältä: Ramm - 06.01.08 - klo:20:37Lainaus käyttäjältä: Spring - 06.01.08 - klo:20:32dumlet oli parempia ennenku kävin fazerilla ja söin itteni täytee dumleja Me käytiin luokkaretkellä fazerin tehtaalla. Silloin ostin kaksi 500g pussia, jossa oli sekalaisia fazerin irtokarkkeja (enimmäkseen tutti frutteja).mä taas oon tukari(tukioppilas) joten mut palkitaan joka vuos koulu vie mut ja muut tukati fazerille öpistä, me mennään kai vaa kerran ysillä (jos mennään) ja ne rahat saadaan siit ku me pidetää jotai bileit koulul joissa mua tuskin enää huolitaan hoitamaa musa puolta