Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Kuinka ja milloin kiinnostuitte Rammsteinista?  (Luettu 5190 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Stern

• Vieras
Kuinka ja milloin kiinnostuitte Rammsteinista?
« : 13.03.07 - klo:18:24 »
Eikun vain lisää näitä keskustelun aiheita.. Mutta sehän foorumin idea onkin! Kaikki vain mukaan keskusteluun.
Minä näin Mein Teil videon tv:stä noin kaks vuotta sitten (..muistaakseni). Siitä lähtien olen fanittanut Rammsteinia. Se Mein Teilin kertösäe vain oli niin iskevä! Olen kerännyt kaikkea mahdollista tavaraa. Ja tulen Rammstein-fani olemaan niin kauan kuin bändi kasassa pysyy. Toivottavasti vielä pitkään!

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kuinka ja milloin kiinnostuitte Rammsteinista?
« Vastaus #1 : 13.03.07 - klo:19:37 »
Fanejahan ollaan vielä bändin hajoamisen jälkeen!  ;)

No mullahan se alko syksyllä 2005, ku olin kyllästynyt sen hetkiseen musaani. Sitten vaan aloin hakemaan biisejä koneelle eri bändeiltä ja Rammsteinihan sinne eksyi mukaan. Ja mikä onkaan se loistava biisi joka käänsi maailman ylösalaisin - Mein Herz Brennt! Siitä se kiinnostus alko. Siispä hain lisää Rammsteinia ja kuulin Mein Teilin. Ja siinä vaiheessa ei oikeen paluuta enää ollut, Reise, Reise oli saatava heti.

Olisiko ollu sitten kuukausi siitä eteen päin, kun kuulin Du Riechst So Gutin ja Rammsteinin. Taas sama ilmiö mutta moninkertaisena - Herzeleid oli saatava niin pian ku mahdollista. Jo seuraavana aamuna tässä talossa pauhasi ja voimalla Du Riechst So Gutin kertosäe. Biisi, joka on siitä lähtien ollu mielestäni ehdottomasti Rammsteinin paras.

Faneja ollaan siis oltu vuodesta 2005.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #2 : 13.03.07 - klo:21:57 »
Minäkin aloitin fanittamisen vasta n. 2 vuotta sitten. Ensimmäiset biisit taisivat olla Du Hast ja Amerika, jotka iskivät välittömästi. Sitten aloin vain latailemaan kappaleita (tietenkin laillisesti  ;)), ja kiinnostus vain yltyi. Loppujen lopuksi aloin tekemään fanisivuja, ja tässä sitä nyt sitten ollaan  :). En ole ennen edes mitään bändiä fanittanut, mutta Rammstein vain kuulosti jotenkin niin uskomattomalta!! Yksinkertaisesti maailman paras bändi!

Stern

• Vieras
« Vastaus #3 : 14.03.07 - klo:18:24 »
Lainaus
Fanejahan ollaan vielä bändin hajoamisen jälkeen!
Aber natürlich!  ;)

Lainaus
No mullahan se alko syksyllä 2005, ku olin kyllästynyt sen hetkiseen musaani.
Minä taas en ollut niin kyllästynyt edelliseen musaan, mutta kun näin Mein Teilin, niin se entinen bändi vain jäi jonnekin.

Lainaus
Sitten aloin vain latailemaan kappaleita (tietenkin laillisesti  Iskee silmää
Kuka niitä nyt laittomasti latailisikaan.  ;)

Niin.. Se oli kyllä "rakkautta ensi silmäyksellä" minullakin. Aah!  :)

Poissa `jussi`

• Tulokas
« Vastaus #4 : 14.03.07 - klo:20:21 »
Itse kuulin Rammsteinia ekan kerran vuonna 2002, olin sillon ala-asteella. Biisi tais olla mutter. Sen jälkeen oli pakko saada kyseinen levy! Nykyään omistan kaikki niiden albumit! :)

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #5 : 17.03.07 - klo:10:15 »
tais olla vuon 01 tai 02 olin ala-asteella... ens alkuun kun kuulin Rammsteinia ajatelin mitä helvettiä musiikkia tää on :) Sonne oli ensimmäinen biisi minkä kuulin. sen biisin kertosäe jäi soimaan päähän kivasti mutta en pahemmin ihastunut. Sitten ku näin Mutter videon olin myyty sitten piti hankkia Mutter albumi.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #6 : 17.03.07 - klo:17:49 »
Aika yllättävä tilanne mulla, että olin aivan naperona nähnyt tietokoneella Live Aus Berlinin Bück Dich videon ja enkä muuten välittäny musiikista mitään. Myöhemmin nappulana näin xXx elokuvan jossa oli alussa Feuer Frei! biisi enkä vieläkään välittänyt. Vasta sitten kun Amerika alettiin soittamaan jokaisesta mahdollisesta kanavasta ja joka ikunen kikunen aamu Amerika video pyöri YleX ohjelmassa telkkarissa niin silloin yks kerta ajattelin, että noh, imutetaas nyt toi Amerika. Sitten tietysti päätin hakia lisää biisejä ja siitähän se lähti. Eli kiitos YleX! Ilman mainiota YleX kanavaa (vaikka nykyisin sielä soi kakkaa musaa) en olisi ehkä nytkään kovin tietoinen Rammsteinista :)
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa Nahkarusina

• Tulokas
« Vastaus #7 : 17.03.07 - klo:20:18 »
Kolmisen vuotta sitten, hain huvikseen Rammstenin biisejä koneelle kun muistelin Du hastia ja siitä se sitten lähti. Ja seuraavana kesänä jo keikalle  8)
Sex is a battle - Love is war

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #8 : 18.03.07 - klo:20:27 »
E: muistelin tarkaan ja se oli 2001-2002 Asche Zu Asche ja du hast, se on ollu menoa siitä lähtien. ;D
« Viimeksi muokattu: 27.04.07 - klo:19:55 kirjoittanut Eifersucht »

Stern

• Vieras
« Vastaus #9 : 19.03.07 - klo:11:23 »
Lainaus
Ilman mainiota YleX kanavaa (vaikka nykyisin sielä soi kakkaa musaa)
Jep! Ja joka ikisellä radiokanavalla soi ne pari hitti biisiä, ja niitä sitten pitäisi kuunnella. Vähän saisi tulla vaihtelua soittolistaan. Itsekin kun xXx:än näin niin enhän minä silloin tiennyt Rammsteinista mitään. Silloin oli toinen bändi jota fanitin ja muille ei ollut tilaa. Nyt se Rammstein on tuossa asemassa  ;). Iki ihana Rammstein.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #10 : 21.03.07 - klo:21:29 »
Itsellä taas (yllätys,yllätys) mutter leyv kun ilmesty niin sen jälkeen ollu kova rammstein fani ;D(kaverit kyllä jo valittaa että eikö löydy jo toista bändiä mitä voisin kuunella)

Stern

• Vieras
« Vastaus #11 : 22.03.07 - klo:13:10 »
Lainaus
kaverit kyllä jo valittaa että eikö löydy jo toista bändiä mitä voisin kuunella
Minusta tuollainen asenne on niin arsyttävä. Tosi "mukavaa" kavereilta!

betrunken

• Vieras
« Vastaus #12 : 22.03.07 - klo:17:35 »
Lainaus
Minusta tuollainen asenne on niin arsyttävä. Tosi "mukavaa" kavereilta!
mutta mulla kun soi 24/7 rammstein :D...kait tää voisi olla uusi riippuvuus aihe :-[?

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #13 : 22.03.07 - klo:21:16 »
Ite en oo pahemmin fanittanu mitään bändiä muutaku vähä bodomia. Syy varmaankin se että kun niitä hyviä kappaleita on vähän ja muut kappaleet niin perseestä.
Veli sitte joskus innostu kertomaan omista lemppareistaan. Ei se ny niin rammsteinista oo kiinnostunu mutta kehu että siitä bändistä tulee jotain suurta(jota se on jo nytte!) ja sen näkee siitä et se on hyvä myös lavalla. No mua jäi vaivaamaan että tuttu nimi, jostaki oon kuullu mutta millaasta musiikkia? *Kaverilta sitte sain ja jäin koukkuun. Siitä lähti levyjen osto. Oon saanu hankittuu kaikki albumit(rosenrotin cd+dvd versio ja mutterin 2cd versio,+ ne muut)(4sinkkua ja 1 dvd sinkku). Ja ainavaa pakko saara lisää ;D

Stern

• Vieras
« Vastaus #14 : 23.03.07 - klo:10:58 »
Lainaus
kait tää voisi olla uusi riippuvuus aihe
Kaikkeenhan voi jäädä riippuvaiseksi  :D.