Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
oon kuullu et täs vuoden aikana ois tulossa sellanen hieno tapahtuma ku hevi risteily, siel on kovii suomalaisii hevi bändei mm. kiuas mut sinne on ikärajana täysikäsyys onkos ketää menos?
Lainaus käyttäjältä: Spring - 10.01.08 - klo:17:11oon kuullu et täs vuoden aikana ois tulossa sellanen hieno tapahtuma ku hevi risteily, siel on kovii suomalaisii hevi bändei mm. kiuas mut sinne on ikärajana täysikäsyys onkos ketää menos?Millos tuollainen on tulossa? Mielenkiinto heräsi heti.
Lainaus käyttäjältä: Der Meister - 10.01.08 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: Spring - 10.01.08 - klo:17:11oon kuullu et täs vuoden aikana ois tulossa sellanen hieno tapahtuma ku hevi risteily, siel on kovii suomalaisii hevi bändei mm. kiuas mut sinne on ikärajana täysikäsyys onkos ketää menos?Millos tuollainen on tulossa? Mielenkiinto heräsi heti.en tiiä, kuulin kaverilta, eti googlesta, sen luulis tuottavan tulosta
^Noihan oli vuonna 2007? Kuulosti oudon tutulta kun minun mielestä semmoset on jo ollu.
Foo Fighters on varmistunut tämän vuoden Provinssirockin pääesiintyjäksi. http://www.provinssirock.fi/uutiset_1.htmlEdit: Festivaali lisäyksiä aloitusviestiin.
Olis kyllä kiva tehdä tärskyt teidän kanssa ja järkätä miitinki jonnekin festareille kesällä. Pistetään oma telttakylä pystyyn ja HQ-lippu salkoon.