Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Nirvana  (Luettu 2271 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Nirvana
« Vastaus #30 : 05.06.08 - klo:18:43 »
Pidän kappaleista Smell Like Teen Spirit ja Rape Me, muut ei oikein iske.

Poissa Herz

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • 3x^721
« Vastaus #31 : 23.10.09 - klo:21:51 »
Smell Like Teen Spiritistä pidän, mutta muuten en kyllä Nirvanaa kuuntele! Mielestäni aika huono bändi.
Olenko joskus sanonut noin...?   :o
No kummiskin, nykyään pidän paljonkin Nirvanasta, varsinkin Nevermindistä. Suosikkibiisi on About a Girl. Hyvä bändi, pitäisi varmaan jossain vaiheessa ostaa tuo In Utero, kun se puuttuu...

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #32 : 23.10.09 - klo:23:11 »
Oon kuullu varmaan kaks biisiä, tai siis tietoisesti olen kuullut kaksi biisiä.  ;D Ton Smells Like Teen Spirit ja ehkä Come as You Aren. En oo ihan varma. Ensin mainittu on kuultu ihan liian monta kertaa ja jopa laulettu SingStarissa.  :D Ei mitään huippumusaa.

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #33 : 23.10.09 - klo:23:18 »
Oon kuullu varmaan kaks biisiä, tai siis tietoisesti olen kuullut kaksi biisiä.  ;D Ton Smells Like Teen Spirit ja ehkä Come as You Aren. En oo ihan varma. Ensin mainittu on kuultu ihan liian monta kertaa ja jopa laulettu SingStarissa.  :D Ei mitään huippumusaa.
Kannattaa tutustua In Bloomiin, hel***in kovaa tavaraa.  ;)

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #34 : 24.10.09 - klo:13:27 »
Oon kuullu varmaan kaks biisiä, tai siis tietoisesti olen kuullut kaksi biisiä.  ;D Ton Smells Like Teen Spirit ja ehkä Come as You Aren. En oo ihan varma. Ensin mainittu on kuultu ihan liian monta kertaa ja jopa laulettu SingStarissa.  :D Ei mitään huippumusaa.
Tjaah. Ei ainakaan huono kappale.  :) Vois tota Nevermindiä tutkia hieman tarkemmin. Come as you are on myös hyvä. Biisit ovat melko samantapaisia, mutta ei kai se haittaa..

Poissa Come As You Are

• Konkari
« Vastaus #35 : 24.10.09 - klo:19:39 »
Tjaah. Ei ainakaan huono kappale.  :) Vois tota Nevermindiä tutkia hieman tarkemmin. Come as you are on myös hyvä. Biisit ovat melko samantapaisia, mutta ei kai se haittaa..

On se! ;D
Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #36 : 24.10.09 - klo:23:09 »
Kehotan tutustumaan, yksi parhaita levyjä mitä tiedän! Ja monillahan bändeillä on samantapaisia biisejä läpi levyn, jopa Rammsteinilla.