Osto- ja myyntipalsta. > Myydään

Myydään Harvinaisempia Rammstein Sinkkuja!

<< < (2/5) > >>

Come As You Are:
Terve!

Olen pahoillani jos nuo hinnat tuntuvat kovilta, mutta toisaalta ei noita sinkkuja enään aivan jokapaikasta löydä.

Tuo Ich Will sinkku on jo valitettavasti mennyt kaupaksi.

Du Riechst So Gut 98 sinkussa voin tulla 20euroon vastaan. Hintapyyntö sisältää postikulut.

EDIT: Laittelin osalle levyistä hintapyynnöt näkyviin ja tiputtelin myös muutaman levyn hintapyyntöjä alaspäin...

Eifersucht:
Oijoi. Engel Fan Edition ja Das Modell laittaa kuolan valumaan, mut maidenin kamat makso mulle täl viikol 50€ et kattoo jos on viel myöhemmin jäljellä. :P

Come As You Are:

--- Lainaus käyttäjältä: EiF3 - 31.01.08 - klo:18:52 ---Oijoi. Engel Fan Edition ja Das Modell laittaa kuolan valumaan, mut maidenin kamat makso mulle täl viikol 50€ et kattoo jos on viel myöhemmin jäljellä. :P

--- Lainaus päättyy ---

Noille kummallekkin sinkulle: Engel Fan Edition ja Das Modell on jo ostaja tiedossa, pahoittelen...

Jebaa:
Saanko kysyä, että minkä takia myit noita sinkkuja kun oot ymmärtääkseni Rammstein fani? :) Mä en ainakaan myisi jos nuo mulla olisi ;D

Eifersucht:

--- Lainaus käyttäjältä: Come As You Are - 01.02.08 - klo:17:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: EiF3 - 31.01.08 - klo:18:52 ---Oijoi. Engel Fan Edition ja Das Modell laittaa kuolan valumaan, mut maidenin kamat makso mulle täl viikol 50€ et kattoo jos on viel myöhemmin jäljellä. :P

--- Lainaus päättyy ---

Noille kummallekkin sinkulle: Engel Fan Edition ja Das Modell on jo ostaja tiedossa, pahoittelen...

--- Lainaus päättyy ---
No voi -TTU sentäs. :( eBay here I come.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta