Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Muse  (Luettu 771 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • Sukupuoli: Mies
  • 2+2=5
Muse
« : 11.01.08 - klo:21:06 »
Kuunteleeko kukaan Musea? No tehdääs tälle oma aihe. Eli Muse on brittiläinen rockyhtye, joka on perustettu vuonna 1994 Teignmouthissa, Lounais-Englannissa. Yhtyeessä on kolme jäsentä: Matthew Bellamy (laulu, kitara, koskettimet), Chris Wolstenholme (basso, taustalaulu) ja Dominic Howard (rummut ja lyömäsoittimet). Muse alkoi soittaa yhdessä vuonna 1994. Heidät tunnettiin aina vuoteen 1997 saakka eri nimillä: Gothic Plague, Fixed Penalty ja Rocket Baby Dolls. Vuonna 1997 yhtye päätyi lopulta nimeen Muse. Yhtyeen musiikissa voi kuulla vaikutteita The Vervestä ja Radioheadista, mutta heitä inspiroivat alussa amerikkalaiset grungeyhtyeet kuten Nirvana, Pearl Jam ja Soundgarden. Nykyään Muse soittaa kuitenkin aivan omanlaiseltaan kuulostavaa musiikkia, joka on muokkautunut kauas alkupäivien tyylistä. Muselta on tullu nyt 3 albumia: Showbiz, Origin of Summetry, Absolution ja Black Holes & Revelations.

Itse pidän todella paljon ja omistan kaikki levytkin +Hullabaloo ja pari muuta tavaraa. Todella hyvä, kaikille ei ehkä iske. Kotisivu
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
Vs: Muse
« Vastaus #1 : 11.01.08 - klo:22:03 »
Ei oo tälläistä aihetta tee vaan lisää bändi aiheita :D tylsää ku mä oon ollut ainoo täällä yleensä tekemässä näitä :D

Muse on todella hyvä yhtye :) Multa löytyy Absolution levy mikä on todella loistava levy en oo vähään aikaa kuunnellu sitä vois ottaa joku päivä kuunteluun pitkästä aikaa :) Toi Black Holes & Revelations olis mielenkiintoinen levy ainakin jonkin verran kehuttu ja pari biisiä mitä oon kuullut ollut todella hyviä vetoja.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Come As You Are

• Konkari
« Vastaus #2 : 12.01.08 - klo:11:22 »
Itselleni ei tuo bändi oikein sillälailla kolahda. :-\

Mutta, kyllä Muselta muistaakseni muutama kappale löytyy mitä saatan välillä vähän kuunnella. On bändillä kyllä ihan oma persoonallinen ote musiikkiin, sitä kyllä arvostan ;)
Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.

vepa^

• Vieras
« Vastaus #3 : 12.01.08 - klo:11:37 »
uuuUU! Muse! rakastan <3
yhtään levyä ei löydy, ehkä en rakasta tarpeeksi :D
kerran kävin tässä tätini luona, ja siellä oli käymässä yks nainen joka oli ollu siellä Musen keikalla. :D sillä oli kamera mukana ja SE OLI OTTANUT SIELTÄ VIDEOTA JA KUVIA!!!! AaaaarghhH! :D innostuin ja taisin vähän hyppiäkkin kun kuulin sen ja tätini ja se nainen vaan naureskeli mulle. :D siinä sitten täpinöissäni katsoin kameran pieneltä ruudulta MAHTAVAA valo showta ja kuuntelin mitä ihanampia kappaleita :D
ja ne kuvat, WOW!

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #4 : 12.01.08 - klo:11:59 »
Olin muuten itsekkin siellä Helsingissä katsomassa ja nämä kappaleet esitettiin: Take A Bow, Hysteria, Map Of The Problematique, Butterflies & Hurricanes, Supermassive Black Hole, Sing For Absolution, Feeling Good, Sunburn, Soldier's Poem, Invincible, Starlight, Time Is Running Out, New Born, Stockholm Syndrome. Encore: Bliss (pallot) Plug In Baby, Knights Of Cydonia.
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #5 : 12.01.08 - klo:18:13 »
Olin muuten itsekkin siellä Helsingissä katsomassa ja nämä kappaleet esitettiin: Take A Bow, Hysteria, Map Of The Problematique, Butterflies & Hurricanes, Supermassive Black Hole, Sing For Absolution, Feeling Good, Sunburn, Soldier's Poem, Invincible, Starlight, Time Is Running Out, New Born, Stockholm Syndrome. Encore: Bliss (pallot) Plug In Baby, Knights Of Cydonia.

Aikas hyvä setti :) tais olla kova keikka? luulisin ainakin että oli, määkin mietein että olisko mennyt en sitten mennytkään ku ei ollut rahaa ens kerralla sitten :D
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #6 : 12.01.08 - klo:18:28 »

Aikas hyvä setti :) tais olla kova keikka? luulisin ainakin että oli, määkin mietein että olisko mennyt en sitten mennytkään ku ei ollut rahaa ens kerralla sitten :D
Muuten aivan mahtava, paitsi että en päässyt kenttäpaikalle. Mukaan tuli paita, 2 hikipantaa, 4 pinssiä. Ensi kerralla sitten kentälle.

//Pistänpäs omaa juttua keikasta:
Jonon virratessa sisään halliin menin tietenkin joukon mukana. Ovilla oli turvamiehet ja turvatarkastus. Päästyäni vihdoin 2 tunnin odotuksen jälkeen menin paita ostoksille ja ostin paidan. Minulla oli istumapaikka. Alueelle päästyäni turvamies osoitti pimeään taskulampulla osoittaakseen valmiiksi määrätyn paikan. Yllätykseksi se oli todella korkealla ja todella jyrkkä. Lavalle näkyi hyvin vaikka jokin iso musta kaiuttimen tyylinen esine peitti rumpujen alueen. Odottaessa esiintyi lämppäri Manboy. Itse en pitänyt, se oli jotenkin kuiva ja eipä yleisö siihen paljoa reagoinutkaan. Esityksen loputtua lavalle vielä järjestettiin kaikkea mahdollista. 2 tunnin odottelun jälkeen koko halli pimeni ja yleisö tietenkin oli innoissaan. Vihdoinkin itse Muse tuli paikalle ja kuului odotettu huuto. Lähes heti alkoi Take a Bow, täydellinen aloituskappale. Kappaleen loputtua alkoi lähes heti Hysteria. Muuta en paljoa muistakaan keskivaiheesta paitsi joitain kappaleita. Stockholm Syndromen loputtua Muse poistui lavalta. Yleisö huutaa hulluna encorea ja vähän ajan kuluttua Muse saapui takaisin ja alkoi Bliss. Suunnilleen kappaleen puolessa välissä kentälle tuli paperisilpulla täytetyt jättimäiset ilmapallot. Sitä seurasi mahtava Plug in Baby. Ylhäältä katsottuna kertosäteen aikana näkyi mahtava aaltoileva päämeri joka hyppi. Kappaleen loputtua oli vielä yksi huippukappale tulematta ja tulihan se sieltä, Knights of Cydonia. Keikka oli räjähtävän hyvä alusta loppuun. Ulos mennessä oli kauhein ruuhka missä olen ollut, sai tosissaan yrittää ulos siitä ihmis massasta.
« Viimeksi muokattu: 12.01.08 - klo:20:03 kirjoittanut Liquiddi »

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #7 : 18.05.08 - klo:12:12 »
Musen tuotaantoon tarkemmin tutustuneena täytyy myöntää että on mahtava bändi on tullut yhdeksi suosikki bändeistä :) kaikki studio levyt on tullut ostettua. depyytti albumi Showbiz ei oikeen ollut hyvä jotenkin erikoinen Muse ei ollut löytänyt oma tyyliiään vielä sillon ja Showbiz kuulosti paljon Radioheadilta. Kakkos albumi Origin of symmetryllä bändi alkoi löytämään omaa soundiaan. Sen albumin alku osa on todella hyvä mutta se loppu osa oli jotenkin tasapaksu aivan mahtavan alun jälkeen mutta varmaan aukee parin kuuntelun jälkeen. Parhaat biisit on New Born, Bliss, Hyper Music ja Plug In Baby. Absolution levy on mahtava kans. Black Holes & Revelations levy kuuluu omii suosikki levyihin. Muse on myös mahatava live bändi mitä H.A.A.R.P. live dvd:tä oon kattellut. Bändin laulaja kitaristi Matthew Bellamy ansaitsee kiitokset aivan mahtava kitaristi ja laulaja. todella taita kitaristi täytyy myöntää :)

Till Lindemann

Poissa piipu

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #8 : 18.03.10 - klo:19:28 »
Jej, Muse tulee taas suomeen!
19. heinäkuuta Kaisaniemen puistoon, ulkoilmakeikka :)
Paljon tulee olemaan jengiä, lippuja tulee myyntiin 21 000.

Poissa Zenika

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #9 : 18.03.10 - klo:21:45 »
Ei oikein iske muhun :D Kaveri ihan hulluna Museen, menee luultavasti tonne keikalle mutta mua ei kyllä saa mukaan. Olen kyllä kuullut vaan pari kappaletta, jotka kuulostaa mielestäni samalta. Vois joskus käyttää aikaa ja kuunnella lisää :D