Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Metallica  (Luettu 10219 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
Metallica
« : 08.04.07 - klo:11:22 »
Mitä mieltä ootte maailman yliarvostetumman metalli bändin musasta? Itse ainakin tykkään, mä oon aika uusi Metallican kuuntelija St. anger levystä asti on tullut kuunneltuu. Parhaat Metallica albumit on mun mielestä Master of puppets, Black Album, Load ja St. anger.  Ja ootteko menossa katoo Metallicaa kesällä. itse en saanut lippuja :(

Betrunkenin yläpitämä Metallica Foorumi http://metallica-foorumi.com/index.php liitykää hyvät ystävät :)
« Viimeksi muokattu: 26.10.07 - klo:16:37 kirjoittanut Seemann »
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
Vs: Metallica
« Vastaus #1 : 08.04.07 - klo:11:29 »
Puppets on yliarvostettu lätty. Paras albumi totta kai Black Album, joka sisältää kaikki ykkösbiisit: Enter Sandman, Sad but true, Wherever I may Roam ja Nothin Else Matters. Muitaki hyviä biisejä löytyy Mustalta albumilta, mut empä muista edes kaikkien nimiä. Ainoastaa pari viimeistä biisiä on heikompia vetoja. St. angeria en oo kuullu ollenkaan. Pitäis lienee hankkia.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
« Vastaus #2 : 08.04.07 - klo:15:46 »
Lainaus
Mitä mieltä ootte maailman yliarvostetumman metalli bändin musasta?
eihän se jokainen bändi myy 93miljoona levyä ;)
omalaan tavalaan metalica on hyvä :),ehkä toiseksi eniten kuuntelen sitä rammsteinin jälkeen :D

Poissa noora

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #3 : 08.04.07 - klo:17:26 »
Tykkään Metallicasta paljon ja kesällä menen keikalle. Jonotettiin kaverin kanssa pari tuntia lippupisteellä ja saatiin liput jonnekin F-katsomoon ;D Mutta joo, Metallican levyt Black Albumiin asti ovat pääasiassa hyviä. Uudempaa en ole pahemmin kuunnellut, pitäisi kyllä. Suosikki on Master of Puppets (ja tietenkin se Black Album).

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #4 : 08.04.07 - klo:18:22 »
Mä oon ihmetelly että miksi en oo hurahtanu metallicaan. Kuuntelen kyllä välillä.

Poissa kYnt!

• Seniori
« Vastaus #5 : 23.04.07 - klo:17:46 »
Tykkään Metallicasta paljon ja kesällä menen keikalle. Jonotettiin kaverin kanssa pari tuntia lippupisteellä ja saatiin liput jonnekin F-katsomoon ;D Mutta joo, Metallican levyt Black Albumiin asti ovat pääasiassa hyviä. Uudempaa en ole pahemmin kuunnellut, pitäisi kyllä. Suosikki on Master of Puppets (ja tietenkin se Black Album).
Ei... Sitä uudempaa Metallicaa EI pitäisi kuunnella paitsi st. Anger on ihan jees...

Poissa kYnt!

• Seniori
« Vastaus #6 : 23.04.07 - klo:17:48 »
Puppets on yliarvostettu lätty. Paras albumi totta kai Black Album, joka sisältää kaikki ykkösbiisit: Enter Sandman, Sad but true, Wherever I may Roam ja Nothin Else Matters. Muitaki hyviä biisejä löytyy Mustalta albumilta, mut empä muista edes kaikkien nimiä. Ainoastaa pari viimeistä biisiä on heikompia vetoja. St. angeria en oo kuullu ollenkaan. Pitäis lienee hankkia.
Väärin. Black on yliarvostettu, Puppets on paras... No... mielipiteensä kaikilla...

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #7 : 23.04.07 - klo:17:51 »
Kyl mustis on paras metallican albumi.  :P

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #8 : 23.04.07 - klo:17:52 »
Kyl mustis on paras metallican albumi.  :P