Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Harvemmin itekkään levyiltä kuuntelen, paitti autossa ja olkkarin überäänentoistolla ku muita ei oo kotona. Joo suosittelen ämppärin käyttöä! Nukkuminen on sitte yhtä nautintoa ku korvat huutaa. Välissä tuntuu et kohta hyppään katolta jos ei vaikene.
siis voi vaihtaa "kuoria"minä kerran kokeilin rammstein aiheista niin oli pyllystä.classic winamp on paras
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 01.05.07 - klo:21:11siis voi vaihtaa "kuoria"minä kerran kokeilin rammstein aiheista niin oli pyllystä.classic winamp on paras Mä taas en yhtää tykkää tosta classicista
Lainaus käyttäjältä: marni - 01.05.07 - klo:21:15Lainaus käyttäjältä: betrunken - 01.05.07 - klo:21:11siis voi vaihtaa "kuoria"minä kerran kokeilin rammstein aiheista niin oli pyllystä.classic winamp on paras Mä taas en yhtää tykkää tosta classicista käytät modernia?se vie koneesta tehoa vaikka onkin parempi ulkoasua ja kaikkea mutta pidän tästä vanhemmasta kun voi käydä sentään netissä kun musa soi
Kaikki tuntuu täällä vastustavan WMP:tä Mun mielestä WMP 11 toimii aivan loistavasti
Hullut mut koulu alko jo pitää mennä.
Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 02.05.07 - klo:09:03Hullut mut koulu alko jo pitää mennä. Parka, koulu alko, koita pärjätä. Niin kyllä miullakin kohta, että naurut on naurettu. M: Kaunko se eife kirjottaa sitä viestiä?! M2: Tais unohtaa kirjautua ulos.M3: Ja ny se hävis!
Lainaus käyttäjältä: Stern - 02.05.07 - klo:09:04Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 02.05.07 - klo:09:03Hullut mut koulu alko jo pitää mennä. Parka, koulu alko, koita pärjätä. Niin kyllä miullakin kohta, että naurut on naurettu. M: Kaunko se eife kirjottaa sitä viestiä?! M2: Tais unohtaa kirjautua ulos.M3: Ja ny se hävis! 1Hä?2Hä?3Ai mää vai?