Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Guitar Hero  (Luettu 468 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • Sukupuoli: Mies
  • 2+2=5
Guitar Hero
« : 04.03.08 - klo:13:13 »
Luultavasti jo niin suosittu, että tarvii oman aiheen. Jos joku ei sattumoisin tiedä mistä on kysymys, niin tässä. Musiikkipeli ja ohjaimena toimii tämä (tosin se on erilainen eri alustoilla). Niitä on tullut nyt 4, Guitar Hero, Guitar Hero II, Guitar Hero Rocks the 80's ja Guitar Hero III. Itse omistan vain nuo kolme, mutta en 80's:siä. Kaikki on menty Expertillä läpi viidellä tai neljällä tähdellä, paitsi Through the Fire and Flames (mikä on aika vaikea Expertillä) kolme tähteä (ja pari muuta). Tämä on viidelle alustalle: XBOX360, PS2, PS3, Wii ja PC. Enemmän haastetta kuin Trough the Fire and Flames on The Devil Went Down to Georgia. Hyvä peli ja todella riippuvuutta aiheuttava. Kannattaa hankkia, tykkäsi tämäntyyppisistä peleistä tai ei.
« Viimeksi muokattu: 04.03.08 - klo:13:17 kirjoittanut Liquiddi »
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Guitar Hero
« Vastaus #1 : 04.03.08 - klo:17:39 »
Mulla on ykkönen ja kakkonen, ja ohjaimia on kaks, musta ja punanen Gibson SG:tä esittävää "kitaraa".  :) ykkönen läpi expertillä, kakkonen hardilla, ja nyt rämpyttelen sitä läpi expertillä. Hahmoissa käytän joko sitä ihme viikatemiestä, tai sitä sinitukkasta ämmää, ja kakkosessa vaihdan sille sen asun, että sillä on ne siivet. Kivoja kappaleita niihin on valittu, mut siel on muutama sellane biisi, että on ihan hirveitä, ja sit joku hiton smoke on the water tulee jo korvistaki ulos... :P
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #2 : 04.03.08 - klo:17:42 »
Mulla on Guitar Hero 2 se on aika koukkutava peli. mutta en oo vähään aikaa sitä hakannut vois sen pelin kaivaa jostain ja ruveta pelaamaan pitkästä aikaa :D Nirvana Heart-Shaped Boxin osaan vetää 100% läpi easy tasolla :-[ joo täytys ruveta harjoitelemaan vaikeimilla tasoilla niit biisejä :)
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #3 : 04.03.08 - klo:18:00 »
guitar hero kolme on juu, ajattelin hommata nelosen sitte ku tulee tai sitte vaa guitar hero aerosmithin, enivei en oo kovinkaa hyvä, hardilla menee läpi 32 ekaa biisiä ja expertillä en testaa ees, mediumilon pieni projekti meneil eli yritän vetää kaikki 100 % oon täl hetkel vetny kaikki ekst maast paitsi kissin rock and roll all nite. :)
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Evil K

• Konkari
« Vastaus #4 : 05.03.08 - klo:12:50 »
Mulla ei oo omaa, mutta kaverilla aina pöhnässä pelaillaan sitä. Eikös niitä biisejä saa ostettua netistä lisää ainakin siihen uusimpaan versioon? Aivan loistava peli..
Hähä! Heisimato!

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #5 : 05.03.08 - klo:14:52 »
Mulla ei oo omaa, mutta kaverilla aina pöhnässä pelaillaan sitä. Eikös niitä biisejä saa ostettua netistä lisää ainakin siihen uusimpaan versioon? Aivan loistava peli..
XBOX Livestä voi ladata ilmaisia ja maksullisia kappaleita, muista en ole niinkään varma, mutta PS3 versio pystyy tähän myös.
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #6 : 16.03.08 - klo:19:57 »
nyt pelailen äxpertillä ja jumi kohtaa ei oo ku sain just tiukan biisin läpi ja lopetin siihe, oon morellon battles, hardil jumi on 3 & 7 ja before i forget ;)

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #7 : 19.03.08 - klo:19:11 »
nyt pelailen äxpertillä ja jumi kohtaa ei oo ku sain just tiukan biisin läpi ja lopetin siihe, oon morellon battles, hardil jumi on 3 & 7 ja before i forget ;)
Kyllä se Through the Fire and Flames:kin hoituu Expertillä helposti kun vähän pelaa enemmän. ;)

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #8 : 20.03.08 - klo:00:07 »
Kyllä se Through the Fire and Flames:kin hoituu Expertillä helposti kun vähän pelaa enemmän. ;)

...olipa kerran elämä, ite en viitti uhraa tähä pelii aikaa enempää ku mitä tekemisen puutetta on(eli ei liikaa) ;)