Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Lost  (Luettu 2947 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
Lost
« : 13.03.08 - klo:18:41 »
Ajatelin tehdä Lostille oman aiheen ku Lostin neljäs kausi tänään ysiltä. Ketkäs kattoo tätä loistavaa sarjaa? Mikä kausista on ollut tähän menessä paras? ketkä on suosikki hahmoja?

Mä aloitin kattoo Lostia ekasta jaksos lähtien ja jäin koukkuun. Piti ostaa heti ku DVD kausi boksit ku ne tuli myyntiin. eka kausi on paras, toinen oli ekaks vähän tylsä mutta loppuun kohtii se parani ja kolmas oli jo todella hyvä. saas nähä miten neljäs lähtee pöyrimään :) Suosikki hahmoja on Jack, Locke, Sawyer, Desmond, Hurley jne.. Jackin hahmosta en ens alkuun pitänyt mutta aloin pitämään Jackin hahmosta todella paljon kolmanella kaudella sen hahmo kehitty jotenkin mielenkiintoisemaksi loppuu kohden. Ja Lost leffaa odotelen vähän epäilevästi mahtaako onnistua.

Eihän tästä ole aihetta rupesin vaan miettimään :D
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Nebeli

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Lost
« Vastaus #1 : 13.03.08 - klo:18:49 »
Mä kahtoin ekan kerran siinä ensinmäisen tuotantokauden parissa ekassa jaksossa. Siis oikeesti aivan mahtava sarja ;D Kiva kun se taas jatkuu. Yheksältä äkkiä töllän eteen ja katse kiinni television ruutua. Lemppari hahmoni on Sawyer. Se on niin kiva ku se tahallaan ärsyttää muita  ;)

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #2 : 13.03.08 - klo:20:17 »
Toisessa kaudessa vähän kyllästyin ja enpä ole sen jälkeen paljoa katsonut. Tänään aloitan taas.
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #3 : 13.03.08 - klo:20:20 »
Hyvä sarja, mutta todella sekava. Varsinkin jos ei ole katsonut aivan alusta asti :-\.

Poissa Tomba

• Veteraani
« Vastaus #4 : 13.03.08 - klo:21:14 »
Itte en oikeastaan edes viittis kattoa tätä koska, hyppäisin tavallaan ns. "lennosta" tähän sarjaan....

Poissa Eifersucht

• Veteraani
  • 0_o
« Vastaus #5 : 14.03.08 - klo:11:08 »
Toka tuotanto kausi meni jo överix, lopettaisivat koko roskan. ::)
It's over 7

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #6 : 14.03.08 - klo:11:25 »
Samaan aikaan saattaa tulla parempaaki ohjelmaa, tai on muuta tekemistä... Aluks tykkäsin sarjasta, mutta siinä vaiheessa ku siellä alko olee savuhirviöitä ja jääkarhuja, nii koko sarja muuttu pelkäks vitsiks :D
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Come As You Are

• Konkari
« Vastaus #7 : 14.03.08 - klo:14:59 »
Kyllä katson. Sarjassa on omat hyvänsä ja huononsa puolensa. Ja kiitos Seemannin :)... että tulin ylipäänsä huomanneeksi, että eilenhän nuo sarjan jaksot alkoivat jälleen uudestaan pyörimään neloselta.
Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #8 : 14.03.08 - klo:22:34 »
Se eilinen jakso oli jotenkin omituinen mä en ymmärtänyt varsinkaan niit Hurleyn flasbackejä en tie olinko liian väsynnyt :D Neljäs kausi alkoi jotenkin omituisesti :)
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Come As You Are

• Konkari
« Vastaus #9 : 15.03.08 - klo:10:30 »
Se eilinen jakso oli jotenkin omituinen mä en ymmärtänyt varsinkaan niit Hurleyn flasbackejä en tie olinko liian väsynnyt :D Neljäs kausi alkoi jotenkin omituisesti :)

Ei tuo auennut oikein minullekkaan. Se nyt oli vaan taas tuollaista tahallista koukutusta, millä sitten pakotetaan katsoja seuraamaan myös sarjan seuraava jakso jne.... tyypillistä Lostia. :P
Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #10 : 15.03.08 - klo:13:12 »
Olikos ne muuten ollenkaan flashbackeja? Kun nykyään Lostissa näytetään niitä pätkiä, kun ovat jo päässeet pois saarelta. Mutta joo, jäi viime jakso katsomatta. Dääm : D

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #11 : 15.03.08 - klo:15:38 »
Tuleehan tätä kateltua. Tusina jaksoa jäi katsomatta sieltä season II:n lopulta season III:n puoliväliin, kiinnostuksen hiipuessa. Koukuttavuus palautti kuitenkin sarjan ruotuun, ja jälleen ollaan menossa mukana. Suosikkihahmoja John Locke & Sawyer, ja inhokki pitkällä etumatkalla Kate.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa Tiia+

• Jäsen
  • *
  • Yeah, they're ok.
« Vastaus #12 : 15.03.08 - klo:15:51 »
Ihan alusta asti oon seurannu tätä, sillon tällöin pari jaksoa jääny kattomatta  ;)
Mun mielestä Lostin valttikortti on just se sekavuus! Kerran viikos ku kattoo sitä tunnin, niin omat asiat ei vaikutakaan enään niin sekavilta ja vaikeilta. Ja muutenki sellaset sarjat o kivoja, mis tarvii vähä käyttää päätänsä  :D

Suosikkihahmoja on ehdottomasti Sawyer, John Locke ja Rouseau, vai mikä sen nimi nyt onkaan, sen naisen jolla on muksu sen pahiksen kans :--DDD
BANG BANG ?

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #13 : 15.03.08 - klo:17:11 »
Olen katsonut ekasta jaksosta lähtien, tykkään tosi paljon.  8) Mun suosikkeja on ne kaikki kierot ihmiset. Facebookin "testaa kuka Lost- hahmo olet" kyselyssä olen Ben Linus, elikkä se pulleasilmäinen pahis.  :D

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #14 : 15.03.08 - klo:19:48 »
Teissä on kyllä kieltämättä jotain samaa ;D.