Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Horoskoopit  (Luettu 2392 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
Horoskoopit
« : 28.03.08 - klo:20:08 »
Elikkäs ku  täällä ei tälle oo omaa aluetta viellä luotu, kertokaahan kaikki, eli mitä horoskooppia ootte ja silleen. aina välillä joku vois käydä sitte copy pasteen horoskooppeja tuolta joiltai ilmasilta sivuilta ja niistä vois sitte keskustella,

elikkä minä olen oinas ;) ja kiinalaiselta tuli apina.
« Viimeksi muokattu: 29.03.08 - klo:16:13 kirjoittanut SchwarzeFee »
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Tilli

• Veteraani
    • Facebook
Vs: Horoskoopit!
« Vastaus #1 : 28.03.08 - klo:20:29 »
Mä oon kauris ja silleen  :D

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #2 : 28.03.08 - klo:20:33 »
Kauris 22.12.-20.1.

Menestyminen ei ole sitä, että on jotain enemmän, vaan sitä, että on jotakin erilaista. Tähdet rohkaisevat sinua kuvittelemaan, miten voit saada itsellesi tapahtumaan jotakin erilaista kahden vuorokauden kuluessa.

Vesimies 21.1.-19.2.

Olet suosittu. Kättelet ja tervehdit ihmisiä aivan kuin poliitikot. Se palvelee tarkoitustasi, vaikka tarkoituksesi olisi vain pitää hauskaa. Kilpailijat pitävät sinua vaarallisena.

Kalat 20.2.-20.3.

Ihmissuhteet tuntuvat monimutkaisilta, poliittisilta ja herkiltä. Oikea ja väärä hukkuvat helposti keinotekoisten sääntöjen suohon. Onneksi moraalisi ohjaa sinua, kunhan vain muistat käyttää sitä.

Oinas 21.3.-20.4.

Sosiaaliset velvollisuudet kutsuvat sinua. Sinun ei tarvitse vastata. Ainoa todellinen velvollisuutesi on oma totuutesi, mikä voi olla ristiriidassa sen kanssa mitä ihmiset pyytävät sinua tekemään. Jos sinua epäilyttää, odota selkeää merkkiä.

SYNTYMÄPÄIVÄ TÄNÄÄN

Sinulla on voittoisa asenne, ja käytät tänä vuonna kohtaamasi mahdollisuudet parhaalla mahdollisella tavalla hyväksesi. Ovet aukenevat sinulle huhtikuussa. Hoida bisnesasiat toukokuussa, niin saat muhkean palkkion kesäkuussa. Monet vaihtavat työpaikkaa ensi vuoden tammikuussa (ystävän avustuksella), ja palkkakin on sopivan suuruinen. Neitsyet ihailevat sinua. Onnennumerosi ovat 8, 2, 10, 40 ja 14.

Härkä 21.4.-20.5.

Sinusta ei ole oikein olla tekevinään jotakin. Teeskenteleminen on kuitenkin erinomainen tapa päästä lähemmäksi tavoitettasi. Lakkaa tuomitsemasta itseäsi. Jokaisen on aloitettava jostakin.

Kaksoset 21.5.-21.6.

Viet kykysi uudelle tasolle. Kova työnteko ja oikea asenne korvaavat mahdollisen taidonpuutteen. Sen mitä et voi tehdä nyt, voit tehdä kolmen viikon kuluessa.

Rapu 22.6.-22.7.

Onko kyseessä kohtalo? Salaisuus on tämä: Kohtalo on se mitä luot juuri nyt ajatuksillasi ja teoillasi. Illalla on kuvassa mukana suuria persoonallisuuksia (kuten sinä).

Leijona 23.7.-22.8.

Kiukunpurkauksia on odotettavissa. Ole vahva ja tue heikompiasi. Suojelusi on arvokas lahja ja nähdään sellaisena vielä draaman jälkeenkin.

Neitsyt 23.8.-23.9.

Säilytä uskosi, että rakkaus on helppoa, eikä sinulla ole mitään murehdittavaa. Kun teet niin, ihmissuhteet piristyvät välittömästi. Kevyt mieli on juuri se mitä tarvitaan antamaan uutta energiaa suhteillesi.

Vaaka 24.9.-23.10.

Alat jälleen ikävystyä. Käänny lempi-ihmisiesi puoleen. Henkinen ihminen avartaa maailmaasi. Ehkä sinun on nyt aika lähteä matkalle, josta olet aina puhunut.

Skorpioni 24.10.-22.11.

Pidä kiinni deadlinesta. Kun keskityt työhön, joka pitää saada päivän aikana tehdyksi, aika tuntuu pysähtyvän ja käynnistyvän sinun käskystäsi. Sinun täytyy vain todella keskittyä asiaan.

Jousimies 23.11.-21.12.

Unelmiesi seuraaminen on mahdollista vain mikäli sinulla on unelmia. Unohda siis se mikä on loogista ja mitä todennäköisesti tapahtuu. Ole epärealistinen - muuten sinulla ei ole aavistustakaan mikä on mahdollista.

siin on näin lauks hiukkasen.

itse pidän oinaan alla olevasta ''Neitsyet ihailevat sinua'' kohasta xD :P

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #3 : 28.03.08 - klo:20:40 »
Kaksonen alias Sherlockin kanssa 8)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #4 : 28.03.08 - klo:20:45 »
Kaksonen alias Sherlockin kanssa 8)

no kerroppa bet mitä et voi tehä nyt mut voit kolmen viikon päästä? :D

Poissa Eifersucht

• Veteraani
  • 0_o
« Vastaus #5 : 28.03.08 - klo:20:57 »
Lainaus
Unelmiesi seuraaminen on mahdollista vain mikäli sinulla on unelmia. Unohda siis se mikä on loogista ja mitä todennäköisesti tapahtuu. Ole epärealistinen - muuten sinulla ei ole aavistustakaan mikä on mahdollista.
Ei tuu onnistuu. Ja mä tiedän jo kaiken jote sun horoskooppihommas kusee. :P
It's over 7

Poissa Tomba

• Veteraani
« Vastaus #6 : 28.03.08 - klo:20:58 »
Itse olen neitsyt.  :D

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #7 : 28.03.08 - klo:21:25 »
Minä oon Jousimies, Kiinalaiselta Apina

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #8 : 28.03.08 - klo:21:54 »
Mä oon vaaka, kiinalaiselta apina. Vaakamainen en kyllä oo yhtään. Vaaka on tasapainone, rauhallinen, fiksu... Mä oon vastakohta noille kaikille  ;D Uskon horoskooppiennusteisiin vahvasti, ne pitää aina paikkansa. Etenki rakkaushoroskooppi  :P
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #9 : 28.03.08 - klo:22:06 »
heh, danatsu katto mulle meses joskus horoskoopin joka oli pelottavan toteinen, eli uskon niihin jossain määrin. ja kaikki 92 on apinoit ;) ja mäki oon muute neitsyt mut sanan varsinaises merkitykses vaa ;D

www.astro.fi  tuolta löytyy kaikkea mielenkiintosta. tosi hyvä sivu horoskopeille.
« Viimeksi muokattu: 28.03.08 - klo:22:33 kirjoittanut Spring »

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #10 : 28.03.08 - klo:22:53 »
Tähä olis voinu liittää äänestyksen kans, ni näkis kui mont mitäki horoskooppi on? Itte oon harjasankari.

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #11 : 28.03.08 - klo:23:14 »
Oletteko muuten koskaan kuullut kolmestatoista horoskoopista, joihin Käärmeenkantaja lasketaan mukaan? Joskus lehdessä oli, ettei tiedetä miksi sitä ei ottu horoskooppeihin, mutta jos se lasketaan niin itse olisin sellainen. Tämmöstä tietoa löytyi netistä:
Käärmeenkantaja on syntynyt marraskuun lopun ja joulukuun puoliväliin sijouttuvana aikana; tarkalla ajankohdalla ei ole suurempaa merkitystä kuin viranomaisille ja sinulle ja eikä juuri sinullekaan sadan vuoden kuluttua. Kosmisesti ottaen se on hyttysen silmänräpäys - Auringon oma kierros Linnunratamme keskustan ympäri kestää 250 miljoonaa vuotta.
Eli siis jos ihan tarkkoja ollaan. Mutta näin yleisesti ottaen olen Jousimies

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #12 : 28.03.08 - klo:23:18 »
Mä oon jääräpäinen härkä :D Ja kiinalaisen horoskoopin mukaan oon lohikäärme 8) Mä uskon aika useasti horoskoopeihin ne pitää useasti paikkaansa. joka päivä pitää lukea ne :D
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #13 : 29.03.08 - klo:01:04 »
tosiaan oisin voinu äänestyksen tehä, mut minkäs teen ku tyhmä oon,

eli tuolla astro.fi ssä on kaikkia horoskooppeja mitä voit keksiä, samoin rakkauslaskuria ym. ihan pimeetä meininkiä mutta laskettu taivaankappaleiden kierrosta. ja tosiaan joskus voi sit uusia noi horoskoopit ku ne kumminki vanhentuu ens kuun 20 ;)

Poissa Nebeli

• Konkari
« Vastaus #14 : 29.03.08 - klo:09:18 »
Oinas ja kiinalaisesta koira  ;)