Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Kuka lie kuvannut sen pätkän Sehnsuchtista? Enivei, oon siinä ihan lähellä. Vähän lähempänä lavaa tottakai. Tuossa kun oikeen siristelis silmiä niin saattas nähä jopa ittensä.
en ollu tuolla, äityli ei päästäny, eikä ees jäähallille, vai oliks se nii että en saanu jäähallille lippuja?... ei voi muistaa. enivei en oo vähny ramsui liven kertaakaa
Lainaus käyttäjältä: Spring - 29.02.08 - klo:20:29en ollu tuolla, äityli ei päästäny, eikä ees jäähallille, vai oliks se nii että en saanu jäähallille lippuja?... ei voi muistaa. enivei en oo vähny ramsui liven kertaakaa Mä taas vähän häpeen sitä miten siellä keikalla käyttäydyin... Ku Oliver meni veneellä ohi, mä rääkäsin ku harakka, ja irvistin sellasen bimboilmeen
Lainaus käyttäjältä: Micki Maus - 29.02.08 - klo:21:38Lainaus käyttäjältä: Spring - 29.02.08 - klo:20:29en ollu tuolla, äityli ei päästäny, eikä ees jäähallille, vai oliks se nii että en saanu jäähallille lippuja?... ei voi muistaa. enivei en oo vähny ramsui liven kertaakaa Mä taas vähän häpeen sitä miten siellä keikalla käyttäydyin... Ku Oliver meni veneellä ohi, mä rääkäsin ku harakka, ja irvistin sellasen bimboilmeen oisit sentää tarrannu kii! tehny vaikka moskovalaiset flakelle tempun olskulle
Lainaus käyttäjältä: Spring - 29.02.08 - klo:22:55Lainaus käyttäjältä: Micki Maus - 29.02.08 - klo:21:38Lainaus käyttäjältä: Spring - 29.02.08 - klo:20:29en ollu tuolla, äityli ei päästäny, eikä ees jäähallille, vai oliks se nii että en saanu jäähallille lippuja?... ei voi muistaa. enivei en oo vähny ramsui liven kertaakaa Mä taas vähän häpeen sitä miten siellä keikalla käyttäydyin... Ku Oliver meni veneellä ohi, mä rääkäsin ku harakka, ja irvistin sellasen bimboilmeen oisit sentää tarrannu kii! tehny vaikka moskovalaiset flakelle tempun olskulle Mä oisin hypänny sinne veneeseen