Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Uskovaiset ja Rammstein  (Luettu 4061 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

marni

• Vieras
Uskovaiset ja Rammstein
« : 11.04.07 - klo:20:50 »
Oottekos huomanneet sellaista et uskovaisilla tuppaa olemaan jotain Rammsteinia ja yleensäkin raskaampaa musiikkia vastaan vain sen takia että ne uskoo jumalaan eikä sen takia et ne ei tykkää siitä :o . Siis ei mulla mitää uskovaasia vastaan oo ja ei niillä kaikilla oo tolleen mut aika yleinen asia kun olen monasti itse huomannut ainaski. Ja tietääkö kukaan rammstein fania joka on uskovainen?

Poissa Danatsu

• Veteraani
Vs: Uskovaiset ja Rammstein
« Vastaus #1 : 11.04.07 - klo:20:51 »
Oottekos huomanneet sellaista et uskovaisilla tuppaa olemaan jotain Rammsteinia ja yleensäkin raskaampaa musiikkia vastaan vain sen takia että ne uskoo jumalaan eikä sen takia et ne ei tykkää siitä :o . Siis ei mulla mitää uskovaasia vastaan oo ja ei niillä kaikilla oo tolleen mut aika yleinen asia kun olen monasti itse huomannut ainaski. Ja tietääkö kukaan rammstein fania joka on uskovainen?
Lukekaa Hallelujahin sanat ;D siinä on syy.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #2 : 11.04.07 - klo:20:52 »
äitee on uskovainen ja sanoo heti humppaa kovempaa pirun musaksi :D

Stern

• Vieras
« Vastaus #3 : 11.04.07 - klo:20:53 »
Kaveri on uskovainen, eikä sen sydän sulanu Heirate mich kappaleelle kun sitä sille soitin.  :'(

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #4 : 11.04.07 - klo:21:00 »
Mitä mieltä uskovaiset ovat siitä, että pitäisikö tämä aihe siirtää Rammstein Yleiseen?
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #5 : 11.04.07 - klo:21:02 »
Ehdit taas ensin Stein_Less ;D. Siirretään.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #6 : 12.04.07 - klo:08:30 »
Kirkkoon kuulun(muslimi No enku ev.lut.)Ja silti hengaan täällä ja R+ soi.

Stern

• Vieras
« Vastaus #7 : 12.04.07 - klo:10:21 »
Kuulun miekin kirkkoon, mutta uskovaiseksi ei voi sanoa..

betrunken

• Vieras
« Vastaus #8 : 12.04.07 - klo:11:04 »
ainut mitä tiedän,on se että kun meistä aika jättää niin joudutan pyhä paavalin tuomion eteen ja siellä katsotaan elämämme uudestaan ja ollako tehty syntiä ja ollako pyydetty syntiä anteeksi meidän isältä joka on taivassa.herra siunaa meitä joka olet meidän isämme että rammstein tulee suomeen. aamen

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #9 : 12.04.07 - klo:13:03 »
Ei minuakaan, mutta elämänviisauksia on otettu raamatusta ja puthalaizuudesta.  :P

Stern

• Vieras
« Vastaus #10 : 12.04.07 - klo:17:58 »
Ei minuakaan, mutta elämänviisauksia on otettu raamatusta ja puthalaizuudesta.  :P
No en tiedä olenko pahemmin ottanut..

ainut mitä tiedän,on se että kun meistä aika jättää niin joudutan pyhä paavalin tuomion eteen ja siellä katsotaan elämämme uudestaan ja ollako tehty syntiä ja ollako pyydetty syntiä anteeksi meidän isältä joka on taivassa.herra siunaa meitä joka olet meidän isämme että rammstein tulee suomeen. aamen
Aamen, aamen, aaaameeeen...

Poissa noora

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #11 : 14.04.07 - klo:13:46 »
Lainaus
Kirkko on p:stä. Haistakoot vaa pitkä pask´. Parempi olla kirkost eronneena, nii ei tarvii juosta siel ällö-kirkolla...
En minäkään usko jumalaan millään tavalla, kuulun kuitenkin kirkkoon vielä. Kunhan täytän 18 olisi tarkoitus erota.
Minulle se kuitenkin on aika sama, mihin kukakin uskoo, kunhan kukaan ei yritä minua käännyttää.

Lainaus
Oottekos huomanneet sellaista et uskovaisilla tuppaa olemaan jotain Rammsteinia ja yleensäkin raskaampaa musiikkia vastaan vain sen takia että ne uskoo jumalaan eikä sen takia et ne ei tykkää siitä
Eikös se ollut joskus varhaiskeskiajalla(?), että kaikki soitettu musiikki oli saatanasta. Nykyään ilmeisesti kaikenlainen raskas musiikki on saatanallista ;D Mutta kyllähän Rammsteinkin leikkii kaikella "sopimattomalla", en oikeastaan ihmettele jos joku uskovainen pahastuu. Pitäisi ihmisten vaan tajuta, että tämä on musiikkia. Vaikka biisit kertovat kaikenlaisesta ikävästä, ei se tarkoita että kaikki Rammstein-fanit tekisivät jotain sellaista. :)

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #12 : 14.04.07 - klo:15:24 »
Lainaus
Kirkko on p:stä. Haistakoot vaa pitkä pask´. Parempi olla kirkost eronneena, nii ei tarvii juosta siel ällö-kirkolla...
En minäkään usko jumalaan millään tavalla, kuulun kuitenkin kirkkoon vielä. Kunhan täytän 18 olisi tarkoitus erota.
Minulle se kuitenkin on aika sama, mihin kukakin uskoo, kunhan kukaan ei yritä minua käännyttää.

Lainaus
Oottekos huomanneet sellaista et uskovaisilla tuppaa olemaan jotain Rammsteinia ja yleensäkin raskaampaa musiikkia vastaan vain sen takia että ne uskoo jumalaan eikä sen takia et ne ei tykkää siitä
Eikös se ollut joskus varhaiskeskiajalla(?), että kaikki soitettu musiikki oli saatanasta. Nykyään ilmeisesti kaikenlainen raskas musiikki on saatanallista ;D Mutta kyllähän Rammsteinkin leikkii kaikella "sopimattomalla", en oikeastaan ihmettele jos joku uskovainen pahastuu. Pitäisi ihmisten vaan tajuta, että tämä on musiikkia. Vaikka biisit kertovat kaikenlaisesta ikävästä, ei se tarkoita että kaikki Rammstein-fanit tekisivät jotain sellaista. :)
Katottiinhan me pakoaki! Ei se tarkota että oltaas justiin vankilasta karanneita pedofiilejä ja murhaajia ;D

betrunken

• Vieras
« Vastaus #13 : 14.04.07 - klo:17:15 »
te jotka erootte kirkosta niin voitatte huimat 30000-50000 eukkoa elämän aikana 8)

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #14 : 14.04.07 - klo:18:37 »
te jotka erootte kirkosta niin voitatte huimat 30000-50000 eukkoa elämän aikana 8)
Mä pyyhin tolla summalla ******** joka päivä.  8)