Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Grand Theft Auto IV  (Luettu 11030 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa n1n4

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
  • Lindemann tyttö!
Vs: Grand Theft Auto IV
« Vastaus #165 : 09.06.08 - klo:08:54 »
Olen pelannut itse noin puolet pelistä läpi! :)
Muuten onko niissä tyttöystävä suhteissa mitään hyötyä, kun käyt siellä aina vaan ja saat siitä hyvemmät  suhteet tyttöystävään. Ja multiplayerissä pitääkö siihen olla joku maksullinen härveli hankittuna että pääsee pelaamaan nettiin, ite mietin sitä kun tuli semmonen piuha että pitääkö se liittää modeemiin! haha  :D
Jos saan multiplayerin toimimaan, lisään tänne omani ukkelini nimen.  :)

E: Yhdistin kaapelin modeemiin ja xboxiin, mutta kun yritän kirjautua XBOX360 Liveen ja laitan siihen omani hotmail sähköpostini ja salasanani se ei hyväksy sitä? En ymmärrä?  :(
« Viimeksi muokattu: 09.06.08 - klo:16:07 kirjoittanut Eifersucht »

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #166 : 18.06.08 - klo:19:27 »
Osta live aikaa se on 60 vuodelta ja sitte suosittelen että laitat isäsä tai äitis nimel ni saat enemmä toimintoja ku ite oot alaikäne. sit IV on kyl helmi peli, täl hetkel tehtävän on frägätä ne strippiklubin omistajat.
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa n1n4

• Täysjäsen
  • **
  • Lindemann tyttö!
« Vastaus #167 : 22.06.08 - klo:21:19 »
Itse menin pelin läpi aikoja sitten, se viimeinen tehtävä on se kun sun täytyy tappaa Dimitri  :D

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #168 : 23.06.08 - klo:00:23 »
Itse menin pelin läpi aikoja sitten, se viimeinen tehtävä on se kun sun täytyy tappaa Dimitri  :D
Kaveri oli urpo ja teki sen diilin diilin, mä sain kattoo ku pelin lesoin jätkä kuolee omissa häissään  :'(

Poissa n1n4

• Täysjäsen
  • **
  • Lindemann tyttö!
« Vastaus #169 : 23.06.08 - klo:18:00 »
Itse tein kanssa diilin  :'(, mut oon  pelaamassa peliä uudestaan läpi, käytin edellisessä koodeja joten peli ei mennyt 100% läpi, toivottavasti menee nyt!  :D

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #170 : 23.06.08 - klo:23:38 »
Itse tein kanssa diilin  :'(, mut oon  pelaamassa peliä uudestaan läpi, käytin edellisessä koodeja joten peli ei mennyt 100% läpi, toivottavasti menee nyt!  :D
? koodaat ekal läpi veto kerral? pelistä menee maku! ei saa soo soo! ja ei se mee 100 % läpi vaik ilman koodeja vedätki, kaikki pulut pitää tappaa, kaikki poliisi tehtävät pitää tehä, kaikki random tehtävät pitää tehä, kaikki assassinit pitää tehä ja nii ees päi, et tuu saamaa 100% läpi ens vuode loppuu menneskää! ja ite en tee diilii koska sillo toivottavasti kate kuolee eikä roman, muutenki haluun sen homo dimitrin hengilt. silti nyt ku vedät uudestaa ni vedä kaikki 3 suurta valintaa erilailla ku viimeks nii saat pikkasen erilaisen tarinan ;)

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #171 : 23.06.08 - klo:23:46 »
Hoh hoo, spoilatkaa viel lisää.
En mie siis kyseistä peliä pelaa, mut pitää se muitakii ajatella. ;)

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #172 : 23.06.08 - klo:23:50 »
Hoh hoo, spoilatkaa viel lisää.
En mie siis kyseistä peliä pelaa, mut pitää se muitakii ajatella. ;)
Ei kukaa tajuu tost mitää ja jos tajuu ni ei osaa yhdistää tapahtumiin tai on jo ennalta ajateltavia tapahtumia ;)

Poissa n1n4

• Täysjäsen
  • **
  • Lindemann tyttö!
« Vastaus #173 : 27.06.08 - klo:12:32 »
Okei. Mie teen sen pelin tehtävät ny läpi ja koitan ettiä pulut ja tappaa ne! : D Katotaan sitten miten käy?
Mitä siinä Little Jaacobin ensimmäisessä tehtävässä pitää tehä, kun ajan sillä romu autolla johonkin ja mun pitää hypätä jostain mut ei siellä näy mitään mmitä mun pitäisi tehdä?  >:( Ja sitten aika loppuu!  :P

Poissa Spring

• Fossiili
« Vastaus #174 : 27.06.08 - klo:12:40 »
Okei. Mie teen sen pelin tehtävät ny läpi ja koitan ettiä pulut ja tappaa ne! : D Katotaan sitten miten käy?
Mitä siinä Little Jaacobin ensimmäisessä tehtävässä pitää tehä, kun ajan sillä romu autolla johonkin ja mun pitää hypätä jostain mut ei siellä näy mitään mmitä mun pitäisi tehdä?  >:( Ja sitten aika loppuu!  :P
Siis puhutko ekast lisä tehtäväst? sun pitää myydä huumeita :D