Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Kenen Rammsteinin jäsenen lapsi haluaisit olla?  (Luettu 1854 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
Kekseimpä tälläisen tyhmän aiheen :D nii kysymys on tossa otsikossa. pientä perustelua mukaan kans ettei tää mee sellaiseksi missä kerrotaan vaan jäsenen nimi. muuten tää menee nimi luetteloksi. eikä modet eikä kukaan muukaan tykkää siit hommasta sitten :D

Ite olisin varmaan hmm todella paha kysymys miksi menin keksimään tälläisen aiheen :D Ehkä sitten Tillin ainakin ulkonäköllisesti ku mua ollaan haukuttu Tillin näköiseksi että sen geenit voi olla hyvinkin mussa :D mutta Oliverin ujous ja rauhallisuus liitettynä luonteeseen :)

« Viimeksi muokattu: 04.05.08 - klo:18:45 kirjoittanut SchwarzeFee »
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
No olisin Tillin tai Paulin kakara, koska musta löytyy aika paljon molempia :-\ Paulia ulkonäöllisesti muistutan eniten, mutta samanlaista ajattelutapaa löytyy ku Tilliltä :P Joten en tiedä kumman olisin :D
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Tilli

• Veteraani
    • Facebook
Hmm hankalaa. :P Ehkäpä mä haluisin olla Tillin kakara. Mä oon ainakin saanu siltä sellasen kuvan, et se ois vastuullinen ja huolehtivainen isä. :D

Poissa Nebeli

• Konkari
Joo Tillin puolelle kallistuu meittilläkin :D En osaa perustella..  ::)

vepa^

• Vieras
Helppo! En kenenkään. Sittenhän minä en voisi mennä niiden kaikkien kanssa naimisiin!??!?! :D

No ei vaines, koska tuo on hyvin epätodennäköinen tapahtuma ja kuvittelustahan tässä on kyse, toivoisin ehkä olevaniiii... ääää... tämähän ei olekkaan ollenkaan niin helppoa... No ajatellaan näin: jos olisin tytär joka ei juuri pääse iskän mukaan minnekkään (omasta tahdostaan) ja ei oikein tunne isukin kavereita, olisin ehkä mieluiten Oliverin tytär. En tiedä miksi, Olsku vaan vaikuttaa niin mukavalta.
Mutta jos olisin tytär joka pääsee isänsä mukana kaikkialle ja tuntee tämän kaverit ja piirit niin sitten ehkäpä Tillin tytärt olisin mieluiten.

Mutta ihan tyytyväinen olen että en ole yhdenkään heistä tytär, sillä mielipiteeni bändistä olisi silloin varmasti täysin eri.
Tai sitten ei.

Poissa amalia3

• Veteraani
  • minun rammstein logo tatskani
 :o  No, enpä lapsi haluis olla. Vaan hmm....hänen vaimo tai rakastaja....ai jai, kunpa.....menee vähän sivusta kysymystä. Olen Richardin kans samanikäinen...huisaa...saahan sitä haaveilla. Ehkä vastaukseni on: RIKU.
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
Vs: Kenen Rammsteinin jäsenen lapsi haluaisit olla?
« Vastaus #6 : 04.05.08 - klo:22:17 »
No rikun lapsi ois kätevää olla... tosin sillon saattaisin periä ei toivottuja geenejä joten jos oisin tillin, kumminki keulakuva joka soittaa instrumenttina rumpuja mutta löytää myös laulun mielenkiintoisena.
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Evil K

• Konkari
« Vastaus #7 : 04.05.08 - klo:22:55 »
Jos mä olisin esim Oliverin lapsi, se olisi ollut 13 vuotias minut saadessaan..
Hähä! Heisimato!

Poissa Eifersucht

• Veteraani
  • 0_o
« Vastaus #8 : 05.05.08 - klo:13:21 »
Rikun mut ku se urpo asuu NYkissä nii ehkä Oliverin. (Tillillä liian sekava perheelämä(monta lasta eri muijie kaa))
It's over 7

Poissa no1_knows_me

• Tulokas
« Vastaus #9 : 05.05.08 - klo:15:32 »

Aivan normaalia saada ensimmäinen mukula siinä iässä. :D Kai säki muistit hankkia ensimmäisen penskan sillon? ;)

Eipä taitais olla kivaa olla kenenkää penska. Sillon sitä ei välttämättä arvostais niin sitä bändii vaan enempi häpeiskin jotain juttuja. Sinänsä tietty ois kiva olla vaikkapas Rikun ku sitte ois joku neuvoos kitaransoitos...

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #10 : 05.05.08 - klo:15:46 »

Aivan normaalia saada ensimmäinen mukula siinä iässä. :D Kai säki muistit hankkia ensimmäisen penskan sillon? ;)

Eipä taitais olla kivaa olla kenenkää penska. Sillon sitä ei välttämättä arvostais niin sitä bändii vaan enempi häpeiskin jotain juttuja. Sinänsä tietty ois kiva olla vaikkapas Rikun ku sitte ois joku neuvoos kitaransoitos...
Ei voi neuvoo toista, jos ei tekkää osaa  ::)
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Bestrafer

• Jäsen
  • *
« Vastaus #11 : 05.05.08 - klo:19:20 »
Äh hankala päättää. Ois kiva tietää enempi siitä millasii vanhempia ne oikeesti on. Hmm... Flake vois olla aika jännä. Tosin Schneider ja Till ois myös semmosii jotka kävis, lähinnä sen takii et ne tuntuu välittävän perheistänsä. Riksu ois varmaa aika vähän kotona kaikkien bändijuttujen takii.

Poissa no1_knows_me

• Tulokas
« Vastaus #12 : 06.05.08 - klo:15:51 »
Ja jos ois Rikun penska, kävis äkkiä niin että sieltä tulee hätääntyny huuto "ei ei ei mun hiuksia, meni aamulla 3 tuntia niitä laittaessa!!"

Poissa n1n4

• Täysjäsen
  • **
  • Lindemann tyttö!
« Vastaus #13 : 06.05.08 - klo:16:00 »
Jos tarkemmin miettii, niin Tillin pentu!  :D Meillä on samanlaiset nenät!  ;D

Poissa kertty

• Tulokas
« Vastaus #14 : 14.05.08 - klo:17:37 »
En kenenkää, koska sitten olis outoa unelmoida niistä, jos joku olis oma isä. Varmaan myös jos olisin esim. Tillin tytär, niin häpeäisin kun se heiluis lavalla dildojen kanssa :D