Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Äänestys

Oletko ollut jälki-istun.tai erotettuna koulusta?

1-2 krt
11 (57.9%)
3-5 krt
4 (21.1%)
yli 10 krt
0 (0%)
yli 20 krt
3 (15.8%)
erotettu koulusta 2 vkox.
1 (5.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 18

Kirjoittaja Aihe: Jälki-istunnot ym.  (Luettu 2782 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa amalia3

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
  • minun rammstein logo tatskani
Jälki-istunnot ym.
« : 07.05.08 - klo:08:36 »
Olen itse isutunu jälki-istun eka kerran 5 luokalla, sit ylä-asteella, amiskassa. Amiskassa rökitin poikia, jotka aukoi turpaansa. Eli saivat turpaan ja muutenkin puristelin niitä kurkusta. Olen aina ollut kova ja äkkipikainen. Romanttisuus on " he----tin" kaukana minusta.
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa Micki Maus

• Veteraani
Vs: Jälki-istunnot ym.
« Vastaus #1 : 07.05.08 - klo:09:45 »
Noh, minä istuin jälki-istunnoissa ala-asteella lähes joka päivä, ylä asteella istun aina ku niitä on, lopulta mut erotettiin koulsta kokonaan. Ja nyt ku oon tuol sairaalakoulussa, nii siellä ei oo jälki-istuntoa olemmassakaan  :) Mun jälkkärit on tullu kielenkäytöstä, käytöksestä, ja kaikkien mahdollisten sääntöjen rikkomisesta. Opettajanki kerran hakkasin  ::) Ja rikosilmotuksen takia mut siitä koulusta potkittiin, en käyny 3 kuukauteen mitää koulua tos kasiluokalla. Ja ilkivaltaa tykkään koulurakennukselle usein tehdä  :P
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #2 : 07.05.08 - klo:11:25 »
Muutamat kerrat ala- ja yläasteella tuli istuttua erinäisistä syistä. Lukioonhan tällaiset toimenpiteet eivät enää kuulu.  :P
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

vepa^

• Vieras
« Vastaus #3 : 07.05.08 - klo:11:31 »
--
« Viimeksi muokattu: 23.03.10 - klo:23:09 kirjoittanut vepa^ »

Poissa Sara

• Jäsen
  • *
« Vastaus #4 : 07.05.08 - klo:11:31 »
Lukioonhan tällaiset toimenpiteet eivät enää kuulu.  :P
Komppaus.

Ala-asteella en puhutteluita kummempia toimenpiteitä saanut osakseni, ylä-asteella taisin peräti kerran olla jälki-istunnossa.

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #5 : 07.05.08 - klo:12:32 »
Ala-asteella noita oli aika paljon, ja vielä aivan mitättömistä syistä. Yhdenkin kerran päästä rupesi vuotamaan verta kun trampoliinissa pää osui siihen tankoon volttia yrittäessä. Tästä se oma opettaja meinasi antaa jälki-istunnon huolimattomuudesta. Toinen koski erästä toista, kun luokasta poistuessa kompastui ja kaatui melkein niin tämä antoi siitä jälki-istuntoa. Muuten ei ole tullut ikinä, kun yläasteella ei jätetä jälki-istuntoon jostain kompastumisesta.
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #6 : 07.05.08 - klo:13:04 »
Ainoa kerta jälki-istunnossa oli ala-asteella kun heittelimme lumipalloja. Silloinen läski papparaisavustaja oli vihjannut opettajalle ja saimme vaivaiset 30min istuntoa. Samassa porukassa jouduimme puhutteluun kuun yksi tyyppi löi kaveriani turpaan. Olimme haukkuneet häntä, nykyään olemme kavereita.  Yläasteella "leikkitappelimme"(siis vähän tönittiin) ja minut talutettiin sisälle.  ;D Se on pienestä kiinni.

Poissa MariPpetsu

• Jäsen
  • *
« Vastaus #7 : 07.05.08 - klo:15:04 »
En oo ollu, mutta kerran oli niin lähellä. Puhutteluun jouduin kun heitin jotain tosi rasittavaa pentua oksalla xD Piti sitten halata sitä ja pyytää anteeksi. Ei ole kyllä miellyttävä kokemus.
täh?

Poissa Nebeli

• Konkari
« Vastaus #8 : 07.05.08 - klo:15:13 »
Ala-asteella 1. luokalla ku olin ei saanu heitellä lumipalloja niin sit mä leikin jotai koiraa lumessa ja sit multa tipahti se lumipallo käestä niin kaikki vaa et: hei katja sä heitit lumipallon!! Vi**u mä jouduin sit jälkkäriin vaikka en ollu tehny mitää  :-\

Poissa HaGz

• Yleisvalvoja
  • Konkari
    • Youtube-profiili
« Vastaus #9 : 07.05.08 - klo:15:16 »
Pari kertaa oltu vartin jälkis ala-asteella "tappelusta" jne. , muttei ylä-asteella viel kertaakaa

Poissa Tilli

• Veteraani
    • Facebook
« Vastaus #10 : 07.05.08 - klo:15:25 »
Kerran olin 5min jälkkäris ku unohin tehä läksyt. :D Oikeesti se jälkkäri ois kestäny tunnin mut sylikummi tuli väkisin hakemaan mut luokast. ;D

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #11 : 07.05.08 - klo:21:00 »
No jälkät oli viimeks ala-asteel ja tuli kirkos riehumisest ::) kaverin kaqa joka nykyään tunnetaan saatananpalvojana... oltii sillo jo lupaavia hevareit 8)
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #12 : 07.05.08 - klo:22:44 »
Mullaki toi kirkkoriehuminen oli ala-asteella ihmeen yleinen syy jälki-istuntoon. Siis siihen asti kunnes sain porttarin siihe kirkkoon, ja erosin kirkosta.
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #13 : 07.05.08 - klo:22:48 »
Mullaki toi kirkkoriehuminen oli ala-asteella ihmeen yleinen syy jälki-istuntoon. Siis siihen asti kunnes sain porttarin siihe kirkkoon, ja erosin kirkosta.
:D Mä en eronnu tai saanu porttareit... mut musta tuli isonen ja kirkon kerhon ohjaaja... tälläst se o :P
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Irodorareta

• Veteraani
« Vastaus #14 : 08.05.08 - klo:12:55 »
Ensimmäisen jälki-istuntoni istuin vitosella. Olin välkällä sisällä. Minkä sille voi jos on kylmä? :D
Kuudennella luokalla jälki-istuntoa olen saanut 5-6 kertaa. En muista tarkasti. Yleensä sisällä olemisen tai läksyjen unohtelun takia.