Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Kysäisin muuten neloselta tuosta HEE-Richard haastattelusta, että olisiko sitä missään nähtävillä, niin sanoivat että voivat polttaa sen DVD:lle, hinta 80€ + alv . Eli en siis tule näkemään sitä .
Lainaus käyttäjältä: SchwarzeFee - 24.04.07 - klo:14:15Kysäisin muuten neloselta tuosta HEE-Richard haastattelusta, että olisiko sitä missään nähtävillä, niin sanoivat että voivat polttaa sen DVD:lle, hinta 80€ + alv . Eli en siis tule näkemään sitä .Pikku hinta yhdestä haastattelusta.
Voih! ku haluis sen nähdä. Miks ne ei vaa sendaa sitä @ vaik kympillä.
No en minä nyt hullu ole . 80€ + alv= varmaan n.100€ . Ja sitäpaitsi jos laittaisin sen jakoon, niin se olisi tekijänoikeuksien loukkaamista, ja he vielä kaiken lisäksi haastaisivat minut oikeuteen .
Lainaus käyttäjältä: SchwarzeFee - 24.04.07 - klo:14:39No en minä nyt hullu ole . 80€ + alv= varmaan n.100€ . Ja sitäpaitsi jos laittaisin sen jakoon, niin se olisi tekijänoikeuksien loukkaamista, ja he vielä kaiken lisäksi haastaisivat minut oikeuteen .Lähetät kaikille hq-laisille @:llä. Ei me paljasteta.
Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 24.04.07 - klo:14:44Lainaus käyttäjältä: SchwarzeFee - 24.04.07 - klo:14:39No en minä nyt hullu ole . 80€ + alv= varmaan n.100€ . Ja sitäpaitsi jos laittaisin sen jakoon, niin se olisi tekijänoikeuksien loukkaamista, ja he vielä kaiken lisäksi haastaisivat minut oikeuteen .Lähetät kaikille hq-laisille @:llä. Ei me paljasteta. No maksakaa myös se sitten .
Niin se on vaan eri asia että kuinka moni sen sitten ostaisi... . Ja millä minä sen lähettäisin? Ei taida ihan sähköpostin liitteksi enää mahtua .
back on topic