Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammsteinin haastattelut.  (Luettu 6483 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
Vs: Rammsteinin haastattelut.
« Vastaus #150 : 22.11.07 - klo:19:14 »
Itse toivoisin, että joku suomentaisi koko Anakonda Im Netz haastattelun. Oon tehnyt pohjatyön tuon dokumentin suomennokselle mutta sitä pitäisi vielä hioa, on jonkun verran suomentamattomia sanoja. Lopputarkistuskin pitäisi tehdä. Jos joku kiltti ihana ihminen voisi tehdä tuon niin mielelläni lähettäisin tiedoston jossa on suomennettuna raakana mitä nuo sanoo. Oon suomentanu sen tekstinkääntäjällä mutta jonkun englantia osaavan pitäisi vielä hioa kuntoon.
Lähetä minulle. contact@rammstein-hq.com

Eli sä SchwarzeFee suomennat sen loppuun? Jess! Laita sitten heti tänne kun on valmis.
Seuraa pääsivustoa koska sinne tulee ne haastattelut.

Miks me ei tehdä sellaista aihetta missä olis kaikki haastattelut laitettu sinne? mutta sinne ei sais ketään kommentoida vaa sinne vain laitettaisiin haastattelut sieltä ne olis helppo lukea eikä tavis etsiä niin paljon jos sinne joku kommentoi nii ne viestit poistettais.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #151 : 22.11.07 - klo:19:33 »
Lainaus
Miks me ei tehdä sellaista aihetta missä olis kaikki haastattelut laitettu sinne? mutta sinne ei sais ketään kommentoida vaa sinne vain laitettaisiin haastattelut sieltä ne olis helppo lukea eikä tavis etsiä niin paljon jos sinne joku kommentoi nii ne viestit poistettais.
Sama vastaus kun kerran kysyin että miksi ei tehdä aihetta lyrikoille, ei onnistu kuulemma.
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa kertty

• Tulokas
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #152 : 22.11.07 - klo:19:38 »
Itse toivoisin, että joku suomentaisi koko Anakonda Im Netz haastattelun. Oon tehnyt pohjatyön tuon dokumentin suomennokselle mutta sitä pitäisi vielä hioa, on jonkun verran suomentamattomia sanoja. Lopputarkistuskin pitäisi tehdä. Jos joku kiltti ihana ihminen voisi tehdä tuon niin mielelläni lähettäisin tiedoston jossa on suomennettuna raakana mitä nuo sanoo. Oon suomentanu sen tekstinkääntäjällä mutta jonkun englantia osaavan pitäisi vielä hioa kuntoon.
Lähetä minulle. contact@rammstein-hq.com

Eli sä SchwarzeFee suomennat sen loppuun? Jess! Laita sitten heti tänne kun on valmis.
Seuraa pääsivustoa koska sinne tulee ne haastattelut.

okei :)