Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Huvipuistot!  (Luettu 3040 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
Huvipuistot!
« : 13.05.08 - klo:12:31 »
Noniin, tänne sit kerrotte mikä on teidän lemppari huvipuisto!  ;D
Mulla se taitaa olla särkänniemi, siellä on nii paljo laitteita etenki niitä hurjia, ja se on kivasti siinä näsijärven rannalla  :) Lintsi ois muute kans iha hyvä, ku se on tossa lähelläki, mutta se on ihan hel***in kallis paikka!  :o Siellä ehdottomat lempparit on ne kieputtimet, raketti, ja vuoristorata, ja särkkiksessä tykkään tornadosta, trombista, half pipestä ja siitä viime vuotisesta uutuusvekotuksesta  :P Ja vuoristoradat on ihania...  :P
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Come As You Are

• Konkari
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Huvipuistot!
« Vastaus #1 : 13.05.08 - klo:13:06 »
Särkänniemi on ehdottomasti se Suomen "The Number 1", vaikka viime visiitistä onkin vierähtänyt jo jokunen vuosi meikäläisellä...
Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #2 : 13.05.08 - klo:14:27 »
Suosikkeja on Linnanmäki, Särkänniemi ja Power Park, ottaa päähän vaan että nuo hinnat on katossa ja hinnat vaan nousee. Suosikki laitteita en oikein osaa päättää, niitä on liikaa. Amerikan huvipuistoihin olisi kyllä mahtava päästä (Six Flags jne.), kun siellä on ne hurjimmat laitteet.
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #3 : 13.05.08 - klo:15:40 »
Itse pidän suomessa Särkänniemestä, Power Parkista ja Linnanmäestä. Ruotsissa olen käynyt Gröna Lundissa ja oli kyllä erittäin hyvä paikka. Suosikkeja ovat ehdottomasti vuoristoradat. Mistään pyörivistä jutuista en pidä sillä tulen niissä helposti pahoinvoivaksi. Jos saisin rahaa niin yksi juttu jonka tekisin olisi että lähtisin kiertämään maailman huvipuistoja ja niiden vuoristoratoja.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #4 : 13.05.08 - klo:15:45 »
Joskus pienenä ruottin puolella käytiin jossaki huvipuistos  (logo oli vihree jänis et jos joku tietää?) . Sit siä oli joku vuoristorata ja mä meinasin kuolla jännityksestä ku ekaks en meinannu saada sitä turvavyötä kiinni ja toiseks siks ku se meni nii korkeelle ja hiiiiitaasti, mutta nopiaahan sieltä alas tultiin....... Ei kyllä enää innosta nuo laitteet, paitsi viime kesänäkö se oli ku PowerParkis sit mentii niihi vuoristoratoihin. Itte tykkään pyörivistä jutuusta ja vauhdikkaista, kauhian korkeelle vaan ei saisi maan pinnalta mennä  :-\ Ja semmosiaha on aniharvas, joten pakko aina uskaltautuu sit niihi muihin

Poissa Nebeli

• Konkari
« Vastaus #5 : 13.05.08 - klo:16:17 »
Power Park ;D Ollaan kaverin ja sen vanhempien kaa menossa sinne kesällä. Sit mä ja frendi vaa hillutaan siellä huvipuistossa ja leiriintymis alueella. Särkänniemellä on kans kiva ;)

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #6 : 13.05.08 - klo:17:05 »
Power Parkkiin en ole vielä ehtinyt tutustua, mutta näillä näkymin olen tänä kesänä sinne menossa. Amerikassa käytiin kerran Universal Studiosissa, jossa taas oli liiankin hurjat laitteet, kuten esimerkiksi Jurassic Park ajelu jossa vuoristoratavaunut putosi dinosauruksen alta kohtisuoraan 120 metriä veteen. Se ei ollut mikään kovin mukava kokemus. Lisäksi siellä oli koko Amerikan hurjin vuoristorata (en sitten tiedä pitikö se paikkaansa) mutta aika kovaa kyytiä sekin kuitenkin oli.
Näistä Suomen huvipuistoista Särkänniemi on mielestäni Linnanmäkeä parempi, koska siellä on parhaat laitteet eli Half Pipe ja Tornado!

Poissa Evil K

• Konkari
« Vastaus #7 : 13.05.08 - klo:17:19 »
Kylhän se perinteinen särkiksen reissu pitää tyttöystävän kans tehdä :)
Hähä! Heisimato!

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #8 : 13.05.08 - klo:17:23 »
Olen käynyt tasan yhdessä, joten päätös oli suunnattoman vaikea. Pitkän harkinnan jälkeen päädyin kuitenkin Linnanmäkeen. Kutosen luokkaretkellä poikkesimme, ja kaikissa vuoristoradoissahan tuota käytiin (Vonka-putouksessa 5x yhteen soittoon). Tuossa edellämainitussa kannattaa ilman muuta ottaa paikka takaa... ;D
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #9 : 13.05.08 - klo:17:49 »
Linnanmäkeen kanssa minä kallistun vaikka toki olen käynyt särkeniemessä ja Puuhamaassa.
Jotenkin se viime reissu kännissä ja vartian kanssa keskustelu ja potkut sieltä.
Oli sellainen kokemus mitä en ole muissa kokenut...
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #10 : 13.05.08 - klo:21:48 »
Ite pakko myöntää et särkikses ei oo tultu käytyy, meen kesäl. sit lintsi on tod paras siel käyn pariinki otteesee ku ilmaseks pääsen(kaverin sisko on siel töis ja saa ilmas lippui kesäkuu puolest välist eteepäi). sit tykkimäki on suolest mut siel on enteprise(vai mikä onkaa). grönä lund on liia easy mun makuu, muual en oo käyny ;)
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa amalia3

• Veteraani
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #11 : 14.05.08 - klo:11:10 »
 Särkkä, Lintsi, JukuJukumaa, Mikkelissä oleva huvialue, en muista nimee??? Ne on käyty.

Ens kesänä mennään Powerparkkiin. Pitää kaikki kiertää lasten kans, sit tietää mikä on paras?
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

vepa^

• Vieras
« Vastaus #12 : 14.05.08 - klo:11:15 »
Särkkä, Lintsi, JukuJukumaa, Mikkelissä oleva huvialue, en muista nimee??? Ne on käyty
Se missä on dinosauruksia? Visulahti! :D siellä tuli penskana melkein joka kesä käytyä!

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #13 : 14.05.08 - klo:14:21 »
Mä oon varmaan ainut joka ei pidä huvipuistoista, mutta kyllä niisä on kiva kuluttaa aikaa :D kyllä mä oon käynnyt Särkänniemellä ja Lintsilla en kai muissa kivoja paikko kummatkin :)
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa daikei

• Seniori
    • blog
« Vastaus #14 : 14.05.08 - klo:15:36 »
Olen käynyt vaikka missä, mutta lempparini on Linnanmäki. En pidä hurjista laitteista enkä varsinkaan semmoisesta missä menee pää alas päin. Linnanmäki on sopivan lähellä ja sopivia laitteita minulle. :]
Sinä näytit minulle, kuka olit.