Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Bändikeikat  (Luettu 9438 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Evil K

• Konkari
  • Sukupuoli: Mies
Bändikeikat
« : 16.05.08 - klo:16:00 »
Millä keikalla olit viimeksi? Mikä on paras keikkakokemuksesi? Mille keikalle aiot mennä seuraavaksi? Tässä uusi topikki kaikille elävän musiikin ystäville! (katselin aiheita läpi eikä tämmöistä tietääkseni vielä ole).

Itse en oo pitkään aikaan ehtinyt käydä bändejä katsomassa. Taitaa mennä viime marraskuuhun kun kävin katsomassa Nicolea Rytmikorjaamolla Seinäjoella.

Paras keikkamuisto: Rammstein, Provinssirock 2002. Eka keikkakokemus maailman parhaasta yhtyeestä.
« Viimeksi muokattu: 14.04.09 - klo:15:24 kirjoittanut stein_less »
Hähä! Heisimato!

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Bändikeikat
« Vastaus #1 : 16.05.08 - klo:16:04 »
En ole valitettavasti juurikaan keikoilla päässyt käymään. Lähinnä olen ollut vain festareilla fiilistelemässä. Viimeksi olin syksyllä Apocalyptican keikalla, hyvä meno oli ja ainakin tähän mennessä paras keikkamuistoni.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #2 : 16.05.08 - klo:16:44 »
Viimeksi olin Motörheadin keikalla Oulun Club Teatrialla joulukuussa. Eiköhän tuo seuraava ole Iron Maiden heinäkuussa stadionilla. Parasta keikkaa en osaa sanoa, hyviä kokemuksia on niin paljon.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #3 : 16.05.08 - klo:17:23 »
Viimeksi olin Musen keikalla jäähallissa. Se oli kyllä parhain, vaikka en nyt ole kunnolla muissa käynytkään.
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #4 : 16.05.08 - klo:19:45 »
Viimesin yksityisen bändin keikka oli sonatan ja se oli tossa viikko tai kaks ennen vuoden vaihdetta helsingin kaapelitehtaallla ;) Sit oon menos tossa viikon parin pääst nosturiin kattoo northeria ;)
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Micki Maus

• Veteraani
« Vastaus #5 : 16.05.08 - klo:20:30 »
Mä olin viimeks jossai tavastialla ku oli sturm ung drang, ja ku kaveri seukkaa yhen niist kans, nii sit jossai siel hilluttii, ja mä huusin niille kui homoi ne on...  ::) Mutta joo, paras oli ehdottomasti 2005 Rammstein Ruisrockin keikka  :)
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa MariPpetsu

• Jäsen
  • *
« Vastaus #6 : 17.05.08 - klo:08:54 »
Kävimpä tuolla SimplePlania Nosturissa kattomassa. :D
Varmaan toi on paras keikkamuisto, kun hirveenä en oo missään konserteissa kiertäny.
täh?

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #7 : 17.05.08 - klo:13:16 »
Hieno aihe! :)

Viimeksi olin Ankkarockis kattoos Nine Inch Nailsiä oli upee kokemus. yks upeammista keikoista missä oon käynnyt. NIN oli myös upea helsinkin vanhassa jäähalissa vuos sitten. Tool menee aika kärki päähän keikka kokemuksessa sillä keikalla oli tunnelmaa :) Ja Rammstein tietenkin veti hienon keikan ruississa :) kyllä kaikkii muitakin on tullut nähtyä mitä ei nyt jaks alkaa luettelemaan. Ja kesällä taas kiertelemään festareita :D
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #8 : 17.05.08 - klo:13:43 »
Niin ja tosiaan fme:hen menin kattomaan pääasiassa stam1naa ja korpiklaania ja voin kertoa että stam1na soitti unelmasti ja korpiklaanin pitti oli rakkautta  ;)
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Sara

• Jäsen
  • *
« Vastaus #9 : 17.05.08 - klo:15:09 »
Niin ja tosiaan fme:hen menin kattomaan pääasiassa stam1naa ja korpiklaania ja voin kertoa että stam1na soitti unelmasti ja korpiklaanin pitti oli rakkautta  ;)

Kaikki totta! Varsinkin Klaanin humppapitit rokkaa joka kerta.

Viimeksi olin tuossa joku viikko sitten täällä järjestetyssä Ulos Kellareista -konsertissa. Ihan laatubändejä ja mukavahan tuolla oli olla.

Poissa amalia3

• Veteraani
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #10 : 17.05.08 - klo:18:43 »
 ;D  Kävin Leningrad Cowboys`n keikalla joku vuosi sitten. Muissa en oo päässy käymään töiden takia. Nyt varaudun tulevaan ja järkkäään vapaata Rammstein-keikalle ens vuodelle!!??
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa daikei

• Seniori
    • blog
« Vastaus #11 : 18.05.08 - klo:14:09 »
Viimeksi kävin japanilaisen bändin keikalla ja kaikki keikat onkin ollut niitä japanilaisia, lukuun ottamatta The Arkin keikkaa Ankkarockissa. The Arkin keikka ja Ayabien keikka on ollut niitä parhaimpia.

Unelmissa olisi se Rammsteinin keikka. :3
Sinä näytit minulle, kuka olit.

Poissa Irodorareta

• Veteraani
« Vastaus #12 : 18.05.08 - klo:16:50 »
Viimeksi olin Ruoskan keikalla Street Bar 41:ssä. Sain mahtavan paikan, hilluin lavan vieressä jollain ihme tuolilla. Oli hauskaa. :)
Ja unelmissa olisi se Rammsteinin keikka. No tuota kukaan ei olisikaan arvannut...

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #13 : 19.05.08 - klo:15:06 »
Muutama viikko sitten kävin katsomassa Dope Stars Inc. nimistä bändiä Tampereella. Parhaita keikkoja on olleet varmaan nää Stam1nat ja Mokomat, tai en nyt tiedä parhaudesta, mutta aina ollut niin hauskaa  :D Maidenkin on livenä mahtava. Ja tietty Rammstein.

Poissa Sara

• Jäsen
  • *
« Vastaus #14 : 19.05.08 - klo:17:04 »
Viimeksi olin Ruoskan keikalla Street Bar 41:ssä. Sain mahtavan paikan, hilluin lavan vieressä jollain ihme tuolilla. Oli hauskaa. :)
Ja unelmissa olisi se Rammsteinin keikka. No tuota kukaan ei olisikaan arvannut...

Ihan vähän asian vierestä, eikö tuolla ole keikat k-18? Kuuleman mukaan surkea keikkapaikka, pitääkö sekään paikkansa :D?