Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Bändikeikat  (Luettu 9449 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Evil K

• Konkari
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Bändikeikat
« Vastaus #15 : 19.05.08 - klo:17:53 »
Käväisin Porissa museoiden yö-nimisessä tapahtumassa. Siellä esiintyi ensin jokin hyvin taiteellinen ryhmä. Kolmen miehen yhtyeessä oli rumpali, "basisti" ja torvensoittaja. Basistin instrumentti oli siitä outo, että se oli itsetehty. Kakkosnelonen noin kaks metriä pitkä lankku, johon oli viritetty kaksi noin 2mm paksuista kieltä. Sit normaali kitaran tai basson mikki askarreltu siihen kielien alle josta lähti piuha vahvistimeen. Ja poron pääkallo kiinnitetty laudan yläosaan. Lopputuloksena siis erittäin tyylikäs soitin! Mut en minä sitä musiikkia ymmärtänyt..

Noh, sit Ville Leinonen esiintyi vielä myöhemmin illalla, ja täytyy sanoa, että kyl se hyvin veti! Pitänee alkaa kuuntelemaan miehen levyjä..
Hähä! Heisimato!

Poissa Jaska

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #16 : 20.05.08 - klo:20:31 »
Viimeks taisin olla Metallican konsertissa, hieno tunnelma ja meininki kaiken kaikkiaan. Paras muisto löytyypi sitten vuoden 2005 puolelta, jolloin olin ensimmäisillä festareillani elämässä. Ruisrockissa Rammsteinin perässä. Ihan per*eleen hienoa oli kyllä! Varmasti paikalla seuraavassakin konsertissa.

e: Pakko mainita myös ens viikon KISS-konsertti. Varmasti huikean huimaa meininkiä kentällä luvassa! Muita menijöitä?
aye aye, captain!

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #17 : 21.05.08 - klo:22:22 »
Viimeks taisin olla Metallican konsertissa, hieno tunnelma ja meininki kaiken kaikkiaan. Paras muisto löytyypi sitten vuoden 2005 puolelta, jolloin olin ensimmäisillä festareillani elämässä. Ruisrockissa Rammsteinin perässä. Ihan per*eleen hienoa oli kyllä! Varmasti paikalla seuraavassakin konsertissa.

e: Pakko mainita myös ens viikon KISS-konsertti. Varmasti huikean huimaa meininkiä kentällä luvassa! Muita menijöitä?
Mul ei lippuu oo, mutta saatan tunkee paikan päälle häiriköimään, josko pääsisin jotai kautta sisään, ja vähä häiriköimää backstagelle  ;D
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Poissa Evil K

• Konkari
« Vastaus #18 : 22.05.08 - klo:19:03 »
Liput olis Maidenin Ratinan keikalle.
Hähä! Heisimato!

Poissa Jaska

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #19 : 23.05.08 - klo:16:23 »
Liput olis Maidenin Ratinan keikalle.

Jep, sinnekkin kanssa menossa.

E: Herranjumala miten oli KISSin jätkät vedossa keskiviikkona! Papat jaksaa vielä vaan.
« Viimeksi muokattu: 30.05.08 - klo:18:46 kirjoittanut Jaska »
aye aye, captain!

Poissa Evil K

• Konkari
« Vastaus #20 : 10.06.08 - klo:18:44 »
Sauna Open: Eläkeläiset, Kiuas, Testament ja CHILDREN OF BODOM!!

Bodomin keikalla osallistuin ensimmäistä kertaa elämässäni Pitiin. Hienoa oli, kotiintuomisina verinen polvi ja mustelmia. Mut jollakin kaverilla tais lähtee yks varpaankynsi irti.. Sääliksi kävi, mutta meininki oli aivan loistava!
Hähä! Heisimato!

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #21 : 26.06.08 - klo:18:12 »
Slipknot suomeen:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1549174

Vaikkei bändin musasta niin paljoa pitäisikään, on se live show sen verta hienoa katsottavaa että paikalle kannattaa raahautua.

Tuonne lähdetään kyllä, on sen verta kovat lämppäritkin. Eikun heti 7.7. lipun ostoon.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #22 : 27.06.08 - klo:12:32 »
Slipknot suomeen:

Vaikkei bändin musasta niin paljoa pitäisikään, on se live show sen verta hienoa katsottavaa että paikalle kannattaa raahautua.

Tuonne lähdetään kyllä, on sen verta kovat lämppäritkin. Eikun heti 7.7. lipun ostoon.
Oon tulos kans! oon slipknot fani ja toi keikka tulee olee jäähallil eli ei vältsil kovinkaa kallis, toivoisin jotai 40 - 50 egee mut voi se olla seiskytki.
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Eifersucht

• Veteraani
  • 0_o
« Vastaus #23 : 27.06.08 - klo:15:02 »
Slipknot suomeen:

Jep, toivottavasti vaa eivät lopu ennenku ehin ostaa.
It's over 7

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #24 : 27.06.08 - klo:20:39 »
Slipknot suomeen:

Joo täytyy miettiä että meniskö kattomaan :) olis kyllä upeeta mennä kattomaan katsotaan :)

Nii ne RMJ:it tuli koettua, Kotiteollisuus veti vi**n hyvin ei niitä olla turhaa kehuttu hyvä live bändi se on vaikka se soitto taito ole parasta :D ja tuli huomattua kuinka hyvin monet ne biisit sopi live vetoihin esim. Kuningas mammona siis vi**n kova ja upea venyytetty outro. Torstaina ei sitten oikee muita esiintynyt. Perjantaina katasastiin Lauri Tähkää ja Elonkerjuun ja Mokoman niiten välis käytiin kaverin luonna grillaamassa :D Mut Lauri Tähkää veti vi**n hyvin kans iha kivaa kesä musaa soittava bändi :) Mokoma oli kans iha kiva. Lauantaina mielenkiintoisemmat oli CMX ja Turmion Kätilöt, CMX kärsi huonosta soitto ajasta, yleisö kadosta ja tekniikka ongelmista varsinkin rumpalin mikrofoonin viasta :-\ Mutta CMX veti todella upeasti todella hitti painoisesti tehty setti esim: Talvikuningas eepos oli unhodettu vallan. Mutta toisaalta hyvä nii eikä tollainen proge/taiderock sovi juhannus festivaaleille, nekin tyypit mitkä kuunteli sitä oli jotain amis porukkaa jotka tuli iskeen etu rivin blondeja :D :-\ Turmion Kätilöitten keikalla oli oikeen tunnelmaa oli pieni moshpitti (vai millai se kirjoitettaan :D) hyvää huumorimusaa sekin :D sitten seuraavaksi ruisrockiin :)
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #25 : 30.06.08 - klo:16:51 »
Olin etu rivis ku killswitch engage soitti ja ku slayer soitti olin puol keikkaa eturivis, se jälkee lähin crowd surffaa pittiin, olin siin yleisön pääl 15 minaa :D sit ku pääsin pittii juoksin ja lujaa, lopuks ku tuli angel of death mä crowd surffasin lavan etee ja mut nostettii siihen seisoo enkeli asentoo. sit turvamiehet repi mut ja heitti takas päätyyn, sielt mä crowd surffasin narikoille :P
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #26 : 06.07.08 - klo:16:51 »
Tulipa oltua Ruisrockis perjantaina ja katasistin pari bändiä Porcupine Tree ja Ministry, jälkemmäisestä löytyy vähän isompi juttu Ministry aiheesta että jätetään se väliin ja keskityttään Porcupine Treehin :) Porcupine Tree veti todella hyvin oon jo pidemmän ajan halunnut nähdä kyseisen bändin. viime vuotinen bändin mestariteos Fear of a Blank Planet jäi aika vähän huomiolle siltä vain soitettiin Anesthetize ja Way Out Of Here. Enkä ole pahemmin kerinnyt tutustumaan bändin vanhempaan tuotantoon ku hiukasen mutta hyvä live bändi on kyseessä että ei olla turhaan kehuttu. Anesthetize oli upea eikä siittä oltu yhtään lyhennetty vaan se kesti sen 18 minuuttia että se oli keikan koho kohta ehdottomasti :) ja oikeen soito taidon näyte :) mitä siihen sitten lisäämään :)
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Tomba

• Veteraani
« Vastaus #27 : 06.07.08 - klo:17:04 »
Ministry olis kiva nähdä joskus livenä, siellä Ruissarissa näytti olevan ihan asiallisia bändejä esiintymässä, harmi ko en itse päässy paikalle. :-X

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #28 : 06.07.08 - klo:23:39 »
Slipknot suomeen:

Jep, toivottavasti vaa eivät lopu ennenku ehin ostaa.
perkule, en varmana saa lupaa paitsi jos mä potkin veljen tonne mukaha xD Se on ehtona myös sitte ku rammsein tuloo "Isot miehet pomppii siä aiva onnes ni sä jäät alle"

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #29 : 09.07.08 - klo:20:14 »
Prkl, huomenna olisi Lauri Tähkä & Elonkerjuu + Klamydia tuossa 100m päässä keikalla, mutta 22€ liput :(. Eipä ole oikein rahaa...

E: Ja nyt soittaa Ismo Alanko :D