Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Bändikeikat  (Luettu 9459 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
Vs: Bändikeikat
« Vastaus #105 : 01.07.10 - klo:21:42 »
Itse ostin tuskaan perjantain lipun ihan vaan rytmihäirön takia.

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #106 : 02.07.10 - klo:01:00 »
ZILTOOOID! Toivottavasti sen ainakin lisäks käyt kattomassa! ;D Ja Satyriconin ja Ihsahnin! Muita kiinnostavia perjantaina onkin sit vaan Swallow the Sun. Lauantaina sit Hypocrisy, Devin Townsend Project, Kamelot ja Overkill. Sunnuntaina Finntroll, W.A.S.P. Cannibal Corpse ja Nile. Tiukka aikataulu tulossa, pitää järjestää aikaa että ehtii tankkaamaan välillä :-X :D
Chainsaw, ja!

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #107 : 02.07.10 - klo:22:01 »
Tuskassa oli kova meno.Aika hiton hyvä show oli ziltoid

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #108 : 04.07.10 - klo:22:46 »
Ei hemmetti! :DDDD Mikä meno! Justiinsa kotiuduttu Helsingistä. Ziltoid oli ihan helkutin hieno juttu. Hypocrisy, Satyricon, Devin Townsend Project, OVERKILLLLLL ja W.A.S.P. olivat myös ihan mielettömän hyviä.
Muutenkin oli ihan mahottoman hieno viikonloppu :D Vieläkin ihan vähän huppelissa. Hih. Mun kengät taisivat muuten saada enemmän pusuja ku minä ite :D Käveltiin alueen ulkopuolelle puistoon oleskelemaan, siinä kavereitten kavereiden seurueessa oli joku tamperelainen naishenkilö, jonka laukussa oli Rammstein merkki. Hän tais hieman ihastua niihin popoihin :D (siis oon maalannu niiden kenkien varsiin Rammstein-logot.)
Ihan mahtavat festarit. Mitä ihmettä mä oikeen hermoilin aiemmin, et tulee oleen tylsää. Kivaahan tuolla on ihan aina, ku on sinne eksyny. Tuskassa on niin helppo olla sosiaalinen, kun kaikki ovat niin samanhenkisiä :)
Chainsaw, ja!

Poissa Satiainen

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #109 : 14.07.10 - klo:14:35 »
mutta kiitos provinssin ei kuultu engeliä.

Enkö vaan tajua jotain vitsiä tässä vai mitä? :D Festarisetti on festarisetti, eikä Engel kuulu siihen. Ei siis muillakaan Euroopan festareilla :-X Ei tainnut kuulua ees Kreikassa ihan Rammsteinin omalla keikalla, mikä oli kyllä vähän jännempi päätös.

niin siis oisivat soittaneet engelin, mutta provinssin tyypit alkoi kitistä, ettei "aika riitä"
20.2.2010 Tukholma
22.2.2010 Helsinki
20.6.2010 Seinäjoki
4.12.2011 Düsseldorf
15.2.2012 Helsinki

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #110 : 17.07.10 - klo:15:50 »
Hmm. Mutta kun Engel ei kuulu Rammsteinin festarisettilistaan. Ei siinä siis Provinssin järjestäjiä oo syyttäminen. :-\
Chainsaw, ja!

Poissa Satiainen

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #111 : 18.07.10 - klo:12:54 »
Hmm. Mutta kun Engel ei kuulu Rammsteinin festarisettilistaan. Ei siinä siis Provinssin järjestäjiä oo syyttäminen. :-\

Ei varmaan kuulukaan, mutta provinssiin se ois kuulunut ja olisivat sen soittaneetkin.
20.2.2010 Tukholma
22.2.2010 Helsinki
20.6.2010 Seinäjoki
4.12.2011 Düsseldorf
15.2.2012 Helsinki

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #112 : 18.07.10 - klo:14:14 »
Nooo, taidat tietää paremmin ni mitäs minä siihen vastaan väittämään. :) :) Mietityttää vaan, miks kummassa Provinssi olis saanu 17-biisin setin ja kaikki muut festarit sen perus 16 biisiä. Et mitä ihmeen erikoiskohtelua Provinssi olis ansainnu. Ei sillä, etteikö olis ollu hienoa todistaa se biisi uudemman kerran livenä...
« Viimeksi muokattu: 18.07.10 - klo:22:55 kirjoittanut Beefmoo »
Chainsaw, ja!

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #113 : 14.08.10 - klo:19:59 »
Tulipa eilen käytyä Jalometallissa kun siellä oli muutama bändi jotka olen jo pidemmän aikaa halunnut nähdä livenä. Suffocation, Macabre ja Carcass. Voi kyllä sanoa että oli rapiat kolme tuntia sellaista tykitystä että oksat pois. Suffocation laittoi pystyyn todella mukavan moshpitin ja ai että sitä tunnelmaa muutenkin, Macabre kertoi tarinoitaan sarjamurhaajista ja sen semmoisista. Todella mahtava kokemus nähdä kyseinen bändi livenä. Carcass heitti päälle vielä semmoisen thrashjyräyksen että heikompaa hirvittää.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #114 : 14.08.10 - klo:22:00 »
Tulipa eilen käytyä Jalometallissa kun siellä oli muutama bändi jotka olen jo pidemmän aikaa halunnut nähdä livenä. Suffocation, Macabre ja Carcass. Voi kyllä sanoa että oli rapiat kolme tuntia sellaista tykitystä että oksat pois. Suffocation laittoi pystyyn todella mukavan moshpitin ja ai että sitä tunnelmaa muutenkin, Macabre kertoi tarinoitaan sarjamurhaajista ja sen semmoisista. Todella mahtava kokemus nähdä kyseinen bändi livenä. Carcass heitti päälle vielä semmoisen thrashjyräyksen että heikompaa hirvittää.
Vitsi että oisin tahtonu tonne! Triptykonin olisin ehdottomasti halunnu nähhä. Ja noita humppabändejä. ;D Nooh, joulukuussa sit Municipal Wastea, pääsee taas urheilemaan, hah hah.
Chainsaw, ja!

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #115 : 24.09.10 - klo:20:22 »
Lappeenrannassa menee tää viikonloppu, kohta kattoon Anal Thunderia Lucky Monkeysiin.
Chainsaw, ja!

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #116 : 25.09.10 - klo:11:11 »
Sakara tour 2010 nosturiin ostin lipun

Poissa HaGz

• Yleisvalvoja
  • Konkari
    • Youtube-profiili
« Vastaus #117 : 11.10.10 - klo:17:30 »
Metalorgy 2010 näillä näkymin tiedossa syysloma viikonloppuna la 23.10
Turmion Kätilöt, Ruoska, jne.
http://www.metalorgy.fi

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #118 : 13.10.10 - klo:14:47 »
Sakara tour 2010 nosturiin ostin lipun
Itse hommasin samaiseen tapahtumaan, mutta Oulun Club Teatrialle. Viimekertainen Sakara Tour oli kyllä todella kova, luulenpa ettei tänä vuonnakaan meno taida olla huonompaa, päinvastoin.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa asukas666

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #119 : 14.10.10 - klo:16:02 »
Eilen volbeatin keikka. Hyvä keikka jälleen,mutta ei paras jonka oon nähny.