Eli tänne kaikki sali juttunne ja treeninne, oikea ruokavalio jne..
Löydät täältä apuja myös ruokavalion muuttamiseen, ja myös jos haluat laihtua pyydä vinkkejä täältä,elämäntapojen muuttamiseen jne..

Itse olen käynyt talvesta asti aika säännöllisesti salilla, ja se on tuottanut vain tulosta, jos itse olet kovin väsynyt ihminen kehottaisin sinua menemään salille, sillä siellä sinulla tulee hyvä mieli ja jaksat taas huomisen päivän! Itse harrastan kehonrakennusta, käyn salilla joka toinen päivä treeni,lepo,treeni ja niin edelleen.
Jotta sali harjoittelu ei menisi hukkaan on syötävä paljon, lisäravinteet protskut,kreatiinit ovat hyviä sekä lihasmassan kasvattamiseen,nopea kehitys. Jotta en menisi tähän punttaamisen ja massan lisäämiseen niin puhun nyt vähän myös painon pudotuksesta ja hyviä vinkkejä. Eli jos haluat pudottaa painoasi,kiinteyttää, mutta älä huoli jos sinulla ei rahat riittäisi sali korttiin sillä nämä voi tehdä kotonakin.
Käy säännöllisesti lenkillä, pienikin lenkkeily tekee hyvää, mieluiten hölkäten. Tiesitkö että punnerrukset vaikuttavat koko ylä vartaloosi, kehottaisin sekä naisia tekemään miesten punnerruksia sillä ne ovat tehokkaita,mutta ei hätää jos et saa yhtäkään punnerrusta, sillä aloita naistenpunnerruksilla noin pariviikkoa ja katso sitten jaksatko edes yhtä mies punnerrusta, jos yhtään lohduttaa minä itsekkään en saanut edes yhtä punnerrusta mutta nykyään minulla menee n 30 punnerrusta

Punnerrukset vaikuttavat olkapäihin,vatsaan,hauiksiin,käsivarsiin,selkään,ojentajiin. Kun punnerrat leveällä otteella rasitus kohdistuu sinun selkääsi parhaiten, mutta jos taas kapealla otteella ojentajiin, ja kun kätesi on suorana olkapäiden kohdalla se rasittaa parhaiten taas hauista.
Tässä teille nyt jotain, sori kirjoitus virheeni ja jos ette saa tuosta tyhmästä tekstistä mitään selkoa niin kysykää. Ja laitan ehkä myöhemmin hyvän ruokavalio vinkkejä tänne.