Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Kuntoilu ja hyvinvointi  (Luettu 5791 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa n1n4

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
  • Lindemann tyttö!
Kuntoilu ja hyvinvointi
« : 09.07.08 - klo:17:33 »
Eli tänne kaikki sali juttunne ja treeninne, oikea ruokavalio jne..
Löydät täältä apuja myös ruokavalion muuttamiseen, ja myös jos haluat laihtua pyydä vinkkejä täältä,elämäntapojen muuttamiseen jne..  :)

Itse olen käynyt talvesta asti aika säännöllisesti salilla, ja se on tuottanut vain tulosta, jos itse olet kovin väsynyt ihminen kehottaisin sinua menemään salille, sillä siellä sinulla tulee hyvä mieli ja jaksat taas huomisen päivän! Itse harrastan kehonrakennusta, käyn salilla joka toinen päivä treeni,lepo,treeni ja niin edelleen.
Jotta sali harjoittelu ei menisi hukkaan on syötävä paljon, lisäravinteet protskut,kreatiinit ovat hyviä sekä lihasmassan kasvattamiseen,nopea kehitys. Jotta en menisi tähän punttaamisen ja massan lisäämiseen niin puhun nyt vähän myös painon pudotuksesta ja hyviä vinkkejä. Eli jos haluat pudottaa painoasi,kiinteyttää, mutta älä huoli jos sinulla ei rahat riittäisi sali korttiin sillä nämä voi tehdä kotonakin.
Käy säännöllisesti lenkillä, pienikin lenkkeily tekee hyvää, mieluiten hölkäten. Tiesitkö että punnerrukset vaikuttavat koko ylä vartaloosi, kehottaisin sekä naisia tekemään miesten punnerruksia sillä ne ovat tehokkaita,mutta ei hätää jos et saa yhtäkään punnerrusta, sillä aloita naistenpunnerruksilla noin pariviikkoa ja katso sitten jaksatko edes yhtä mies punnerrusta, jos yhtään lohduttaa minä itsekkään en saanut edes yhtä punnerrusta mutta nykyään minulla menee n 30 punnerrusta :D Punnerrukset vaikuttavat olkapäihin,vatsaan,hauiksiin,käsivarsiin,selkään,ojentajiin. Kun punnerrat leveällä otteella rasitus kohdistuu sinun selkääsi parhaiten, mutta jos taas kapealla otteella ojentajiin, ja kun kätesi on suorana olkapäiden kohdalla se rasittaa parhaiten taas hauista.  :)

Tässä teille nyt jotain, sori kirjoitus virheeni ja jos ette saa tuosta tyhmästä tekstistä mitään selkoa niin kysykää. Ja laitan ehkä myöhemmin hyvän ruokavalio vinkkejä tänne.  :D
« Viimeksi muokattu: 09.07.08 - klo:18:13 kirjoittanut stein_less »

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kuntoilu ja hyvinvointi
« Vastaus #1 : 09.07.08 - klo:18:26 »
Onhan meillä jo hieman tämäntapainen topicci olemassa, mutta muokkasin otsikkoon myös hyvinvoinnin josta on hyvä keskustella tässä n1n4:n aloittamassa aiheessa.  ;)

Sen verran takerrun aloitusviestin antamaan informaatioon, että leveällä otteella punnertaminenhan tuo maksimaalisen rasituksen rinnalle. Lenkkeilystä puolestaan on hyvä tietää pari perusasiaa ennen aloittamista:
a) Oikeat töppöset. Juostessa jalkaan kohdistuva isku on 7-kertainen verrattuna kävelyyn, joten kunnolla vaimennettu lenkkari on edellytys.
b) Älä valitse juoksualustaksi asfalttia. Pururata on huomattavasti järkevämpi valinta juurikin iskun vaimennusta silmälläpitäen.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa n1n4

• Täysjäsen
  • **
  • Lindemann tyttö!
« Vastaus #2 : 09.07.08 - klo:18:40 »
Onhan meillä jo hieman tämäntapainen topicci olemassa, mutta muokkasin otsikkoon myös hyvinvoinnin josta on hyvä keskustella tässä n1n4:n aloittamassa aiheessa.  ;)

Sen verran takerrun aloitusviestin antamaan informaatioon, että leveällä otteella punnertaminenhan tuo maksimaalisen rasituksen rinnalle. Lenkkeilystä puolestaan on hyvä tietää pari perusasiaa ennen aloittamista:
a) Oikeat töppöset. Juostessa jalkaan kohdistuva isku on 7-kertainen verrattuna kävelyyn, joten kunnolla vaimennettu lenkkari on edellytys.
b) Älä valitse juoksualustaksi asfalttia. Pururata on huomattavasti järkevämpi valinta juurikin iskun vaimennusta silmälläpitäen.
Kiitos noista stein less!
Joo ja sen verran että ei itsellä tullut mieleen, varmaan nukuttaa niin paljon ei päässä tikitä enää mikään  :D
Ja niinkuin Stein less sanoikin niin hyvät kengät ennen lenkille menoa. Itselläni ei ole ollut varaa hankkia uusia kenkiä mutta hyvä noillakin on juosta!  ;) Venyttelyt jne..

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #3 : 09.07.08 - klo:18:45 »
Sitten tietysti kannattaa muistaa kuunnella sitä omaa kehoa. Vammojahan löytyy joka lähtöön lajissa ku lajissa, mutta väkisin ei pidä missään nimessä möykätä. Lepoa on pakko olla ja haaverin sattuessa niin paljon kuin tarve vaatii, vaikkei millään malttaiskaan. :D

-Deep Throat

Poissa n1n4

• Täysjäsen
  • **
  • Lindemann tyttö!
« Vastaus #4 : 10.07.08 - klo:16:17 »
Alan pitämään tässä omaa sali päivä kirjaani  :D Tänään ei millään vitsisi mennä salille, ensinnäkin mulla on paikat kipeenä, kun tein rintalihas liikkeitä, nyt on rintalihakset tosi kipeet  :-\

Poissa noora

• Konkari
« Vastaus #5 : 10.07.08 - klo:22:15 »
Mitenkäs minä pidän kuntoa yllä? Hmm, en millään :D Hyvin alkanut lenkkeily (siis hölkäten, kävelen kyllä muutamia kilometrejä päivittäin) kaatui lumien (tai oikeastaan jäiden) tuloon. Säälittävää? Ei toki : D
No ei, geenien takia en liho sitten millään, eikä autoton elämä ainakaan huonoon kuntoon päästä.

Poissa n1n4

• Täysjäsen
  • **
  • Lindemann tyttö!
« Vastaus #6 : 11.07.08 - klo:09:30 »
Mitenkäs minä pidän kuntoa yllä? Hmm, en millään :D Hyvin alkanut lenkkeily (siis hölkäten, kävelen kyllä muutamia kilometrejä päivittäin) kaatui lumien (tai oikeastaan jäiden) tuloon. Säälittävää? Ei toki : D
No ei, geenien takia en liho sitten millään, eikä autoton elämä ainakaan huonoon kuntoon päästä.
No se on hyvä juttu että pidät kunnostasi hyvää huolta. Itse kanssa en liho millään vaikka kuinka söisin mutta lihakset kasvavat silmissä!  :)

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #7 : 11.07.08 - klo:09:53 »
No se on hyvä juttu että pidät kunnostasi hyvää huolta. Itse kanssa en liho millään vaikka kuinka söisin mutta lihakset kasvavat silmissä!  :)
Vähän sama homma täällä. En oo kyllä varsinaisesti ottanu koskaan selvää onnistuisko tuo lihominen.  :P

-Deep Throat

Poissa n1n4

• Täysjäsen
  • **
  • Lindemann tyttö!
« Vastaus #8 : 11.07.08 - klo:12:00 »
Vähän sama homma täällä. En oo kyllä varsinaisesti ottanu koskaan selvää onnistuisko tuo lihominen.  :P
Se myös johtuu geeneistä, minkälaiset geenit sulla on? Mun perheessä on äiti ja äidin kaikki sirarukset tosi lihavia mut ite oon hyväskunnossa, myös pikkuveli on lihaksikas vaikka on 10 v ja iso velikin no se on hankkinu lihaksensa lisäravinteilla!  ;)

Poissa Eifersucht

• Veteraani
  • 0_o
« Vastaus #9 : 11.07.08 - klo:12:05 »
Jaa jaa, en enää käy salil ku on muutaki tekemistä ja himas voi kuntoilla melkeimpä paremmin.(millo huvittaa)
1-2 kertaa päiväs vedän armeija tyylisen punnerrus testin eli vedän sen 38 punnerrusta minuuttiin nii että rintakehän ja lattian väliin menee noin nyrkin mentävä rako. Vatsaa treenaan käänteisillä, haukkaa hartioit ojentajii jne. käsipainoil.
Ruokavalios paljon lihaa. En syö melkei ollenka mässyi ja juon vaa light limui(poikkeuxen energiajuomat).
Parin päivän välein otan whey3:sta.
It's over 7

Poissa n1n4

• Täysjäsen
  • **
  • Lindemann tyttö!
« Vastaus #10 : 11.07.08 - klo:12:36 »
Ite käyn säännöllisesti kuntosalissa jos voin, otan itsekkin joskus whey 3 ja creaa! ;)

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #11 : 11.07.08 - klo:14:10 »
Se myös johtuu geeneistä, minkälaiset geenit sulla on? Mun perheessä on äiti ja äidin kaikki sirarukset tosi lihavia mut ite oon hyväskunnossa, myös pikkuveli on lihaksikas vaikka on 10 v ja iso velikin no se on hankkinu lihaksensa lisäravinteilla!  ;)
Geeneihin jos katotaan nii ei imartele. :D Tosin saatan itsekin poiketa tässä kohtaa, koska ylipainoa ei ole ollut kertaakaan elämän aikana (etes niinä aikoina kun mässy ja limoskat oli jokapäivästä ravintoa).

-Deep Throat

Poissa n1n4

• Täysjäsen
  • **
  • Lindemann tyttö!
« Vastaus #12 : 13.07.08 - klo:17:46 »
Geeneihin jos katotaan nii ei imartele. :D Tosin saatan itsekin poiketa tässä kohtaa, koska ylipainoa ei ole ollut kertaakaan elämän aikana (etes niinä aikoina kun mässy ja limoskat oli jokapäivästä ravintoa).
Se voi riippua myös hyvästä aineenvaihdunnasta!  :)

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #13 : 13.07.08 - klo:18:03 »
Se voi riippua myös hyvästä aineenvaihdunnasta!  :)
Paljon mahdollista, nimittäin traineri sano just tänään samaa. :D Nii, ja kutsu meikät rawpena-tilaisuuteen, joka tais olla 16. tätä kuuta. Tavoitteeksi ajattelin ottaa 95kg, jonka olen kerran aiemmin punnertanut voimailujakson loppupuolella tuossa muutama kuukausi sitten.  :)

E: Taidanki käydä kokeeksi ottaan muutaman raskaan sarjan omassa penkissä antamaan hiukan osviittaa.
« Viimeksi muokattu: 13.07.08 - klo:18:10 kirjoittanut stein_less »

-Deep Throat

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #14 : 13.07.08 - klo:20:15 »
Juu no tännekki vois kirjottaa. eli kuntoile en muuten kun treeneissä 45 minaa voimaa kaks kertaa viikos tosin nyt ei oo treenei. hyvinvoinnist on meininki kaukana, epäsäännölliset ruoka-ajat, paljo kaikee hyvää mut epäterveellist ja tosi vähä vihreetä, koskaa en oo ollu ylipainonen ;) penkist nousee nykyään 50 kg ja pituutta on 160 cm et se on siihe nähden iha ok. ite painan 60 kg ja se on aika jännää koska en ollenkaa lihavalt näytä.
Fighters never quit, quitters never fight.