stern joudut laittaa sen hyvän ura esittelmäsi uudestaan 
Ai joku kerkis peräti lukea sen!

No onneks en menny vielä poistamaan sitä!

Siinä sitä aikaa ois mennykin. MUtta tässä tulee:

sitten olin kyllä masentunut ihminen kun kuulin rosenrottia,ajattelin että pitääkö minulle aina käydä näin että minun bändi tekee pohjanoterauksen sen jälkeen rammsteinin "imago"lähti kovaan laskuun meidän piirieissä
No ei se nyt niin kauhea pohjanoteeraus ole! Kyllä ne sieltä vielä kipuaa huipulle!

Mutta on täällä toinen piiri joka pitää Rammsteinista! Unohditko jo?!

sitten hypätään vuoteen 2006,siinä niitä samoja levyä soidessa mitä on tullut pois kaupoista ostettua(mukaan tuli liehgtinp,volkkerball dvd)eipä siinä ihmeitä tapahtunut vuonna 2006 paitsi silloin ekan kerran itkien menin seemannin kanssa nukkumaan(suosittelen lämpimästi jos joskus elämä menee päin vi**ua)
Miten sie et yhtään kuulosta enää siltä Betrunkenilta jollainen se tyyppi alussa oli?! Suosittelet siis silloin KUN elämä menee päin vi*tua. Väistämättähän se joskus. Mikäs niin suretti? On tullut itkettyä vaikka minkä Rammsteinin kappaleen kanssa ja ilmankin ittesä uneen. Tuttua hommaa on jo. Heh!

2007:musiikkin osalta ei ihmeitä taas tapahtunut kuten tiedätte.mutta sitten tapahtui jotain "järkyttävää"löysin tämän foorumin muistakseni 21.03.07 ja noin klo 21 se tapahtui.no te jo tiedätte minut jo aikas hyvin(beltsu pelti housu)sori tytöt oli pakko mainita .tarina jatkuu vielä jonkun aikaa(toivottavasti ette ole nukahtanut vielä )
Voi pojat! Tämän foorumin löytyminen oli unelmien täyttymys!!! Mukava lisänimi sulla onkin!

Jos joku perhana menee nukahtamaan niin minä tulen kiskomaan sitä jotakuta korvasta!

minähän en ennen tietokonetta niin vakituisesti käyttänyt ennen tätä foorumia tulooni.nyt on ihan pakko mennä koneelle ja katsoa päivän jutut
Sama täällä! Varmaan nettiholisti miusta tulikin, kiitos tämän foorumin.

Vaikka koneen käyttö ei hyvin ole hallussa niin täällä tulee silti majailtua!

kaverit kyselee mitä vi**ua sinä siellä koneella sekoilet päivät pitkät.mie aina vastaan että minä olen löytänyt kerrankin samoja ihmisiä ketkä pitää samasta musasta kun minä
Kyllä vetää tunteelliseksi! Minä vetoan kanssa tuohon mihin sinäkin! Täältä löysin oikeasti ihmisiä (ihania sellasia), jotka ovat kiinnostuneita samasta musiikista. Teidän kanssa voin jakaa ajatuksia Rammsteinista ja miksen kaikesta muustakin! Ilman tätä foorumia minulla ei olisi tilaisuutta puhua Rammsteinista, asiasta joka on tärkeä miun elämässä!! Muutenkin päivällä on jokin kohokohta kun on tämä foorumi. Saattaa kuulostaa, että kohan tuo nyt jaarittelee, mutta totta se on, että esim. koulupäivä ois surkea jos tänne en pääsis! Piste.

Erityis kiitokset:stentsu,stern,fee,dana,eife.te teitte minulle mahdottomasta mahdolisen
Vielä kerran: Kiitos itsellesi ja kiva tietää, että olen ollut avuksi!

No tässä nyt jotain mitä muistan Rammstein taipaleestani. Yritän laittaa asiat mahdollisimman oikeaan aikajärjestykseen. Jään varmaan kiinnikin, eräs tunnistaa minut, jos täällä käy

. Selviää myöhemmin mistä puhun.
Vuosi 2004:Muistaakseni olen kuunnellut Rammsteinia vuoden 2004 loka-/marraskuusta lähtien. Tuon tarkemmin en osaa sanoa!

Harmi kun en ylös kirjoittanut! Top40:sä näytettiin Rammsteinin Amerika video, muistaakseni heti sen haastattelun jälkeen, jossa ainakin Till oli. No se video ei pahemmin innostanut, mutta seuraavan kerran näin Mein Teilin ja sehän osu ja uppos sisimpään! Muistaakseni tuo video näytettiin toisenkin kerran ja se haastattelukin uusittiin, mutta mie tyhmä en muista siitä mitään kun sillon en tajunnu vielä niin tarkasti keskittyä siihen.

Mitä sen, että Till sanoi, ettei sen tytär kuuntele Rammsteinia. Tai jottain

. Jos joku muu katto tuon niin korjatkaa ihmeessä.
No se Mein Teil kappale oli saatava netistä ja sainkin, vaikka modeemilla ladatessa meni aikaa, mutta se ei haitannut kun muistin kuinka voimakkaasti se ”denn du bist..” kohta lähtee siinä kappaleessa. Se näät oli parasta ja toinen huippu oli se alku jossa terotellaan veistä tai jotain.

Sitten kaikki on mennykin sekasin miun päässä, mutta kohan nyt kerron asiat vaikka ne tuskin oikeassa järjestyksessä tuleekaan.
Joskus kopsasin sanat netistä sekä saksas ja enkuks ja aloin selvittää mistä puhutaan. Olin kahtonut xxx:sän joskus aikaisemmin ja Feuer Frei:n sanoja lukiessa minulle välähti, että eikös se bändi siinä elokuvan alussa laulanut jotain ”bäng, bäng”. Ja niinhän se oli; lopputeksteissä paistoi Rammstein nimi. No sitä elokuvan alkua on sen jälkeen tullukin katsottua.

Ja aah, se on vaikuttava. Sillon kun en vielä tiennyt mitään Völkerballista, niin kuin ei muutkaan

No joskus atk:lla yks miun kaveri kahto Rammstein kuvia (tämä ei ole se sama henkilö josta alussa mainihin, mutta kuunteli myös tuolloin Rammsteinia pikkasen, mutta nykyään ei enää) ja mie tulin paikalle. Sitten se näytti kuvia Rammsteinista ja kuinkas ollakaan minä ihastuin tähän kommeeseen kitaristiin! Ja siitä lähtien oon keränny kuvia ja metätys on edelleenkin käynnissä!

Ensimmäiset maistiaset Mutterista sain, kun kuulin, että yhellä ihmisellä oli Mutter mukana ja mie rohkaistuin ja menin kysymään cd:tä lainaan. No välitunniks sain sen! Ja tuosta lähtien suunnilleen olenkin ollut tämän henkilön kaveri!

Tuohon aikaan se kuunteli Rammsteinia, mutta olen saanut käsityksen, että nykyään kuuntele enemmän muuta, korjaa virheeni ex-Paul-fani jos satut tätä lukemaan ja minut tunnistamaan (mikä ei varmaan vaikeaa ole

). Ja tervehihän seuraavan kerran ku tavataan jos täällä oot piipahtanu ja voisit vaikka rekisteröityäkin, jos vielä sen verran Rammstein suola janottaa! ;P No nyt jään kiinni jos jään. Salasesti oon koittanu toimia, mutta mitä hittoa se haittaa vaikka miut tunnistettas.
No sitten en muista että kumpi näistä kavereistä anto mulle cd:n lainaan jossa oli sekalaisia kappaleita. Se cd oli kovassa käytössä!

Cd:itä hankin eka netistä (muuten ite ladannu sentään

) ja keräsin kuvia ja haastatteluja. En vaan muista, että keltä ja milloin sain ekan Rammstein nettiosotteen.
Kerran sitten tämä ex-Paul-fani sanoi, että sillä on LAB! Mie olin tietysti heti pyytämässä sitä lainaan ja hypin suunnilleen kattoon kun se kerto mitä kaikkea siinä tapahtuu! Sitten kun mie ekan kerran sen katoin niin olin suunnilleen transsissa ja hymyilin viikon varmaan tapahtuman jälkeen. Tuo sama nyt tapahtuu aina kun jotakin uutta tulee!

Olikohan se niin, että sain Lichtspielhausin ennen joulua, mutta LABin myöhemmin. Kerran myöhästyin linjasta kun piti saada lehti ostettua ennen kun uutta tulee tilalle kun siinä oli Reise, Reise juliste!

Tapahtui muistaakseni 2004 vuoden puolella.
Tässä näin siirryttään varmaan vuoteen 2005:Tästä lähtien kaikki on sekasin Rammsteiniin liittyen, niin kuin kaikki muukin minun elämässä tuohon aikaan. Ei nyt paljon tule mieleen.
Muistaakseni joskus kesällä, mutta hei mullahan on kuitti vielä tallessa!

Elikkä 26.10.2005 kello 12.06 ostin Anttilasta Reise, Reisen ja Live Aus Berlin cd:t

. Samana päivän sain myös julisteen Popcorn lehestä. Ja 29.12.2005 kello 10.23 niin ikään Anttilasta ostin Herzeleidin. Ja tämän cd:n puolesta elin kauhun hetkiä. Minun oli saatava se ja muistaakseni Music clubissa sitä ei ollut. Pelkäsin, ettei Anttilassakaan sitä enää ollu, mutta jes, mie sain sen cd:n ja kannessa pojat oli vielä ilman paitaa, vaikka pelkäsin, että se oli se versio jossa oli vain päät näkyvissä. Myöhemmin sain selville, että tuohan olikin vain jokin Amerikan painos!

Sitä en muista milloin sain LABin aitona. Joskus kummiskin vuonna 2005 oletan. EN ainakaan ennen sitä, siitä olen varma.
Yhen haastattelun sain Soundista muistaakseni vuonna 2005. Joskus Rosenrotin julkasun aikoihin varmaan oon sitten saaanut sen Rosenrot julisteen ja toisenkin

Joulun aikoihin 2005 sain Rosenrotin! Oli kyllä ennen sitä ladannut jo pari kappaletta maistiaiseksi. Mann gegen Mann oli HUIPPU! Alkuun se cd oli hienoinen pettymys. Nykyään onhan sieltä hyviä kappaleita, mutta löytyy sellasiakin, joita en kuuntele paljoa. Aluksi sain tämän cd:n poltettuna, myöhemmin tilattiin Music clubista aitona. Hilf Miriä tuli kuunneltua paljon ja Feuer und Wasserin soolo sulatti sydämen!
Vuosi 2006:Taitaapi olla niin, että Sehnsucht ja Mutter albumit sain VASTA 2006 vuoden puolella aitona!

Tilattiin nekin Music clubista muistaakseni melkein Rosenrotin jälkeen. Joo, joskus talvella se oli kun muistan, että cd:t oli huurrussa ja pelkäsin, että ne on menny rikki!

No 2006 tuli paljon pyörittyä netissä ja Rammimagesissa ilmotettiin, että Rammsteinilta tulis uus dvd joskus maaliskuussa. Olihan siinä pyörtyminen lähellä, niin mahtava asia sentään!

Kalenteriin merkihin sen päivän ja samassa kuussa muistaakseni piti tulla myös Mann gegen Mann single! Mutta eipäs tullutkaan dvd:tä! :’( Ja olihan siitä Emigratesta puhetta, mutta eipä oo näkyny vielä.
Ennakko tilasin Völkerball Limited Editionin EMP:stä, muistaakseni monta viikkoa aikaisemmin julkasua. (Tarkistin asian. Näköjään tilasin sen 19.10.2006) Paniikki tuli, etten saa sitä mutta onneks sain kysyttyä mistä sen vois ennakkotilata. Ja ei kun vain kiireen vilkkaa tilaamaan!

Pitihän minun sitten vielä asiakaspalvelusta varmistaa, että se kaikki mitä siihen kuuluu on tulossa!

Eräänä päivänä äiti tuli postilta ja jalat meni hyytelöksi; se paketti oli tullut! (Jos en ihan väärässä ole niin päivä oli 19.11.2006) ;P Heti vain aukasemaan. Onnen kyyneleitäkin alko jo tulla, mutta juttu käänty hieman päälaelleen. Siellä paketissa ei ollut kuin se kirja! Romahdin tyystin, itkin yms. Sitten vihdoin sain koottua itteni ja lopetin kiroilun ja katoin sitä kirjaa. Oli sydämestä ottaa toisen kerran kun aukasin kannen; ne cd:t oli siellä sisällä. Sanoin äidillä jotain ”On se per**le kun pitää uhallaan aiheuttaa toisille sydänkohtaus!” Siinä olin hieman raivoissani, mutta onnellinen. NO mitäs sitten tapahtu. Menin katsomaan koneelle niitä dvd:itä. Pari ekaa kappaletta ihan ok, mutta sitten kuva alkoi pätkiä, eikä siihen tullu loppua vaikka kappaleen vaihdoin. Epäiltiin jo, että dvd:issä on vikaa ja äiti jo tuskaili. Mutta onneks se toimi kun katoin xboxilla sitä!

Koneella katsoessa pitää vain olla enemmän kärsivällisyyttä, vaikka monesti on tehnyt mieli hakata jotain, kun kuva pätkii!

Jossain vaiheessa latasin (kyllä, latasin meidän modeemilla) Mann gegen Mann videon ja en kadu pätkääkään, sillä vesi kielellä vieläkin katon sitä. Nenä ei nyt ihan niin kiinni enää ole näytössä. Eikä lattiaakaan tarttee kuolasta luututa niin usein!

Eipä tässä varmaan mitään ihmeitä ole tapahtunut tuon jälkeen. Voimme siirtyä vuoteen 2007

Vuosi 2007:Eipä oo tapahtunut pahemmin. Noilla enkunkielisillä sivustoilla oon pyöriny, mutta kun ei niilläkään tapahdu mitään. Uusia kuviakaan ei tule. Hiljasta on. Olin kuolla tylsyyteen kunnes koitti se päivä kun googletin jotain ”suomalainen Rammstein fanisivu” ja yllätys suomi24:ssä oli keskustelua uudesta avatusta sivustosta, tästä meidän kohtauspaikastamme

. Ei kun vain sivulle. Meininki oli hieman hiljasta

. Mutta rekisteröidyin, sillä oli odottanut suomenkielistä sivustoa, koska ainahan sitä paremmin ymmärtää äidinkieltään kuin muuta kieltä! Pitää katsoa millon mie tänne ilmestyin. (katsoin ja tässä, vaikka kyllä kaikki muutenkin sen selville sais

: 11.03.07 - klo:09:11) Enkä oikein muista ketä täällä oli ennen minua. Ainakaan eräät jotka ovat alkuajoilla kirjautuneet eivät pahemmin ole täällä käyneet.

Mutta porukkaa on tullu pikkuhiljaa lisää, mutta juttunaiheet ja viestien määrä on räjähtänyt käsistä. Mutta pienellä porukallahan työ sujuu mutkattomammin

.
Täältä sain kuulla, että on jo olemassa toinen suomenkielinen sivusto jota en ole löytänyt jostain kumman syystä

(*kuiskaa* Mutta tämä paikka onkin parempi

) sekä, että Rammstein työstää uutta cd:tä! Odotettavaa! Sekä täällä on ihmisiä jotka ovat valmiita tapaamaan toisensa ennen Rammsteinin Suomen keikkaa! Siinä vasta odotettavaa onkin!

Porukka on samanhenkistä, suvaitsevaa… ei sanat riitä teitä kuvaamaan!

Kiitos kiitos. Halaukset ja suudelmat

. Taitaa mennä tää juttu imeläksi loppua kohden!

Jos miekin kiitokset vielä heitän tähän. Kiitän:
- Top40-ohjelmaa, että näyttivät Rammsteinin videoita. Niin huomioni kiinnittyi Rammsteiniin.
- Näitä kahta kaveriani. Heidän avullaan pääsin polulle taapertamaan.

- Teitä kaikkia, etenkin aktiivikävijöitä! Vieraat, kiva kun käytte täällä. Rekisteröitykää ihmeessä.
- Erityiskiitos SchwarzeFeelle

. Eihän tästä miun unelmasta totta ois tullu, jos sie et ois sivustoa pystyyn laittanu!

Miljoonasti oon jo kiittäny, mutta voiko liikaa kiittääkään tällaisesta työstä

- Sekä äitiä joka suostuu maksamaan laskut (ja joka tuskin tätä lukee) vaikka ne nyt vähän ovat… suuria.

Haluan vielä kiittää itseäni, että sain otettua itseäni niskasta kiinni ja runoiltua tämän urani tähän. Voisin vaikka palkita itteni Rammstein hemmottelu paketilla!

I’m done ja ei kun vain muutkin kertomaan omaa Rammstein tarinaansa. Loppu.

Oiskohan se nyt siellä teidän luettavana...

Siellä josain oli kirjotusvirhe, mutta en lähe ny ettimään. Mitähän mie höpisin tähän loppuun vielä viimeks?!