Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Mitä kuuntelitte ennen Rammsteinia?  (Luettu 3579 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Stern

• Vieras
Mitä kuuntelitte ennen Rammsteinia?
« : 18.04.07 - klo:12:32 »
Kai tämä aihe nyt ekanakin kuuluu tänne yleiseen keskusteluun??

Elikkä, jos olitte jonkin bändin fani ennen kuin ihastuitte Rammsteiniin, niin mikäs tuo bändi oli? Voi kyllä olla, että kuuntelette sitä edelleenkin. Kohan nyt tiedustelen, että millainen musiikki päivänne täytti ennen Rammsteinia.  ;)

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Vs: Mitä kuuntelitte ennen Rammsteinia?
« Vastaus #1 : 18.04.07 - klo:12:48 »
Siirsin tämän tänne kulttuuri-osioon :).

Minulla ei ollut mitään lempi bändiä ennen Rammsteinia. Joitain yksittäisiä hyviä kappaleita kuuntelin, ei ollut niin väliä mikä yhtye se oli :D.

Stern

• Vieras
« Vastaus #2 : 18.04.07 - klo:12:57 »
Siirsin tämän tänne kulttuuri-osioon :).

Minulla ei ollut mitään lempi bändiä ennen Rammsteinia. Joitain yksittäisiä hyviä kappaleita kuuntelin, ei ollut niin väliä mikä yhtye se oli :D.
Hyvä, että aihe löysi oikean paikkansa.  :) Huolimaton että tietämätön minä!  ;D
Minusta on jännä ajatella, ettei ennen ole ollut mitään bändiä ylitse muiden. No sinä etsit sitä oikeaa ja noi "irtosuhteet" tais jäädä kun se oikea bändi tuli vastaan!  ;) Olikos siun musiikkimaku sillon laajempi? Kun kerta ei niin väliä ollut mikä yhtye se oli. Itse fanitin yhtä bändiä kovasti (ja kovasti), mutta kumminkin. Sitten tuli lyhyt jakso, että kokeilin vähän kaikkea siinä samalla kun kuuntelin tuota ex-suosikkia.. Kunnes Rammstein pamahti parisen vuotta sitten.  ;D Niin se taival alkoi..

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #3 : 18.04.07 - klo:12:59 »
Kyllähän se oli aika laaja. Kuuntelin sitä mikä kuulosti hyvältä ;). Mutta nykyään en oikeastaan kuuntele muuta kun Rammsteinia.

Stern

• Vieras
« Vastaus #4 : 18.04.07 - klo:13:02 »
Kyllähän se oli aika laaja. Kuuntelin sitä mikä kuulosti hyvältä ;). Mutta nykyään en oikeastaan kuuntele muuta kun Rammsteinia.
Rammstein vie suurimman osan ajasta, mutta on siellä niitä kappaleita jotka kuulostaa hyvältä, mutten silti enemmän niihin bändeihin oo kiinnostunut, enkä ottanut selvää syntyperistä tai muusta sellasesta.  ;) Ja on hyvin pitkä aika kun viimeksi olen kuunnellut ex-suosikkiani.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #5 : 18.04.07 - klo:13:46 »
system of a down kuuntelin ennen vuonna 2001

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #6 : 18.04.07 - klo:14:34 »
Mullaki oli toi SOAD. Tai kuuntelen mie sitä vieläki, mutta kokonaisia albumeita ei enää jaksa.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #7 : 18.04.07 - klo:15:29 »
No mulla ei ollu oikeen mitää lempibändii mitä fanittaasin. Kuuntelin vähän kaikenlaasta. Tota cob tuli kuunneltua (kuinka saatoin :o) kaverin takia ku se on hulluna siihen.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #8 : 18.04.07 - klo:17:28 »
Aika laajanläntä seurakunta on ollut kuuntelussa ennen Rammsteiniakin. Eniten esihistoriallisella ajalla iskivät ehkä The Offspring, Iron Maiden ja Klamydia.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa kYnt!

• Seniori
« Vastaus #9 : 23.04.07 - klo:18:02 »
Itselleni Rammstein oli se ensimmäinen yhtye, jonka kuuntelun aloitin ihan kunnolla ja ostinpa jopa levynkin... ja vuosi oli 2001.

Poissa liekki

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #10 : 25.04.07 - klo:08:54 »
minä luulin jo vastanneeni tähän..
mutta penskasta asti, silloin kun musiikkia aloin kuuntelemaa, niin ne ensimmäiset bändit olivat Uriah Heep ja SteppenWolf. niitä tulee vieläkin vähän kuunneltua, ja ovat aika tärkeitä bändejä minulle. ah, niitä lapsuus aikoja.

Stern

• Vieras
« Vastaus #11 : 25.04.07 - klo:08:59 »
mutta penskasta asti, silloin kun musiikkia aloin kuuntelemaa, niin ne ensimmäiset bändit olivat Uriah Heep ja SteppenWolf. niitä tulee vieläkin vähän kuunneltua, ja ovat aika tärkeitä bändejä minulle. ah, niitä lapsuus aikoja.
En oo kuullu noista. Oonko mie eläny tynnyrissä musiikin suhteen?!  ??? Niin voihan lapsuus, toisaalta niin huoletonta aikaa. Ei paineita koulusta, eikun vain hiekkalaatikolle leikkimään, aurinko paistaa ja linnut laulaa... Olihan se hauskaa niin kauan kun sitä kesti!  :'(

Poissa liekki

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #12 : 25.04.07 - klo:09:04 »
En oo kuullu noista. Oonko mie eläny tynnyrissä musiikin suhteen?!  ??? Niin voihan lapsuus, toisaalta niin huoletonta aikaa. Ei paineita koulusta, eikun vain hiekkalaatikolle leikkimään, aurinko paistaa ja linnut laulaa... Olihan se hauskaa niin kauan kun sitä kesti!  :'(

eiväthän nuo nyt mitään kovin tunnettuja mahda olla ;).
voi kunpa nykyäänkin lapsuus olisi hiekkalaatikolla leikkimistä.

Stern

• Vieras
« Vastaus #13 : 25.04.07 - klo:09:08 »
Lainaus
eiväthän nuo nyt mitään kovin tunnettuja mahda olla Iskee silmää.
voi kunpa nykyäänkin lapsuus olisi hiekkalaatikolla leikkimistä.
Ahaa. Nykyään lapsuus on sitä, että tv:stä katottaan kun Britney keikkkuu alasti ruudussa ja sitten tytöt alkaa mallata sitä. Pojat pelaa väkivaltapelejä ja niistä kasvaa kiroilun pesiä. Meijänkin linjassa yhen kolmos tai nelos luokkalaiset pojat pelaa Gta:ta ja niillä joka toinen sana on kirosana ja ne puhuu, että jos poliisi tulis vastaan ne ampus sen ja kaikesta kiduttamisesta ja tappamisesta! Mikä maailma meillä täällä onkaan!  ::)

Varmaan stein_less repii hiuksiaan kun lukee tätä offin määrää!  :D Mutta mie käytin peräti muokkaa nappia!  :P

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #14 : 25.04.07 - klo:10:47 »
Kuka nyt hiekkalaatikolla... sotaa sitä oltiin! Nyt back on topic.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat