Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Huonoin katsomanne elokuva?  (Luettu 1222 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Stern

• Vieras
Huonoin katsomanne elokuva?
« : 18.04.07 - klo:13:10 »
Toivottavasti tätä aihetta ei vielä ole, vaikka se kuulostaakin tutulta. Jospa olen vain miettinyt kysymystä päässäni niin paljon. Mikäs elokuva saa huonoimman tittelin ja mikä elokuvassa oli vikana?

Itselleni ei tule monia mieleen, mutta elokuva mihin lähiaikoina petyin oli Varjojen valtakunta, jos oikein muistan tuon nimen. Siinä mässäiltiin vain verellä ja vampyyri teemalla ja muutenkin huonosti toteutettu minun mielestä. Elokuva kiersi ympyrää.. Alkoi olla puuduttavaa katsoa sitä
loppua kohden.

Nyt on teidän vuoro..  :)

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Huonoin katsomanne elokuva?
« Vastaus #1 : 18.04.07 - klo:14:32 »
Schwarzeneggerin Junior tai Isäni on turbomies.  :D
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

betrunken

• Vieras
« Vastaus #2 : 18.04.07 - klo:15:31 »
alone in the dark :P

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #3 : 18.04.07 - klo:15:34 »
Jaa'a. Ei nyt äkkiseltään tuu mieleen muuta kuin että kun lainasin veljeltä ton  Resident Evil: Apocalypsen niin en pystyny kattoon sitä loppuun, meinasin yksinkertaisesti nukahtaa tuolille vaikka oli keskipäivä. Pitääs kyllä uudestaan lainata ja kattoo se kokonaan ;D kun kerta monet tykkää siitä.

Stern

• Vieras
« Vastaus #4 : 18.04.07 - klo:19:27 »
Jaa'a. Ei nyt äkkiseltään tuu mieleen muuta kuin että kun lainasin veljeltä ton  Resident Evil: Apocalypsen niin en pystyny kattoon sitä loppuun, meinasin yksinkertaisesti nukahtaa tuolille vaikka oli keskipäivä. Pitääs kyllä uudestaan lainata ja kattoo se kokonaan ;D kun kerta monet tykkää siitä.
Mutta miksi ihmeessä katsoa se, kerta se on niin tylsä. VAIKKA muut pitäskin siitä?!

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #5 : 18.04.07 - klo:19:30 »
Jaa'a. Ei nyt äkkiseltään tuu mieleen muuta kuin että kun lainasin veljeltä ton  Resident Evil: Apocalypsen niin en pystyny kattoon sitä loppuun, meinasin yksinkertaisesti nukahtaa tuolille vaikka oli keskipäivä. Pitääs kyllä uudestaan lainata ja kattoo se kokonaan ;D kun kerta monet tykkää siitä.
Mutta miksi ihmeessä katsoa se, kerta se on niin tylsä. VAIKKA muut pitäskin siitä?!
Jos sen idean tajuu vasta lopus. Huvittaas kerta tietää mikä siinä viehättää, ku mua niin kiinnostaa taas tää ihmismieli ;D saakeli musta tuloo viä joku kallonkutistaja..

Stern

• Vieras
« Vastaus #6 : 18.04.07 - klo:19:32 »
Jos sen idean tajuu vasta lopus. Huvittaas kerta tietää mikä siinä viehättää, ku mua niin kiinnostaa taas tää ihmismieli ;D saakeli musta tuloo viä joku kallonkutistaja..
No toisaalta on psykologiaa ihan kiva opiskella. Öhöm, vaikka kokeissa en sitten pärjääkään niin hyvin!  :D

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #7 : 18.04.07 - klo:19:37 »
No toisaalta on psykologiaa ihan kiva opiskella. Öhöm, vaikka kokeissa en sitten pärjääkään niin hyvin!  :D
Heh, mä en opiskele ku oon vasta yläasteel. Sanotaan vaikka että teen kenttätyötä ja seurailen muita ihmisiä/oppilaita ja mietin miks ne tekee niin ;D

Stern

• Vieras
« Vastaus #8 : 18.04.07 - klo:19:39 »
Lainaus
Heh, mä en opiskele ku oon vasta yläasteel. Sanotaan vaikka että teen kenttätyötä ja seurailen muita ihmisiä/oppilaita ja mietin miks ne tekee niin Virnistää
No mutta siinähän varmaan oppii jo jotain ja sitten jos psykologiaa lukee niin saa varmistuksen miks ne tekikään niin ja näin..  ;)

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #9 : 18.04.07 - klo:19:54 »
Lainaus
Heh, mä en opiskele ku oon vasta yläasteel. Sanotaan vaikka että teen kenttätyötä ja seurailen muita ihmisiä/oppilaita ja mietin miks ne tekee niin Virnistää
No mutta siinähän varmaan oppii jo jotain ja sitten jos psykologiaa lukee niin saa varmistuksen miks ne tekikään niin ja näin..  ;)
Saakeli ku tän käpykylän kirjastos ei oo varmaankaa mitää kirjoi tosta >:( ku kiinnostas kyllä lukia tuosta. Poikkeus säännöstä oli hyvä kirja jossa se tarina käsitteli myös tota jakaututta persoonallisuutta yms.
Joo ja ny loppu offi

Stern

• Vieras
« Vastaus #10 : 18.04.07 - klo:19:55 »
Lainaus
Saakeli ku tän käpykylän kirjastos ei oo varmaankaa mitää kirjoi tosta >:( ku kiinnostas kyllä lukia tuosta. Poikkeus säännöstä oli hyvä kirja jossa se tarina käsitteli myös tota jakaututta persoonallisuutta yms.
Joo ja ny loppu offi
Mut ainahan voimme porista asiasta off-topicin puolella, jos on haluja..  ;)

links

• Vieras
« Vastaus #11 : 19.04.07 - klo:09:24 »
nyt en muista mikä oi elokuvan nimi mutta joku steven seaglen leffa se oli,ei mitään järkeä ollut koko elokuvassa kun ei edes panokset loppunut koskaan :o

Stern

• Vieras
« Vastaus #12 : 19.04.07 - klo:10:14 »
nyt en muista mikä oi elokuvan nimi mutta joku steven seaglen leffa se oli,ei mitään järkeä ollut koko elokuvassa kun ei edes panokset loppunut koskaan :o
Armotonta räiskimistä alusta loppuun  :P.

Poissa liekki

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #13 : 22.04.07 - klo:19:44 »
enpäs osaa yhtään sanoa. huonoja leffoja on varmaan todella paljon, mutta olen nähtävästi oppinut välttämään niitä.

Poissa kYnt!

• Seniori
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #14 : 23.04.07 - klo:17:50 »
Tuossa vähän aikaa sitten tuli telkkarista ihan tajuttoman huono Kippari Kalle. Se pitää kärkisijaa miesmuistiin...