Danatsu, musta tuntu ihan samalta ku olin lukiossa.
Mutta sitten vaihdoin onneksi amikseen.
Jeps, mutta kattoo nytte, turha sitä ainakaan kesken vuoden on lopettaa, mitä sitten teen, lojun kotona? Ja oon nii laiska että en kyllä ylitte 8km lähde polkemaan jos jostain saisin "töitä" : D. Ja tosiaan, on aika miettiä että minne sitä sitten haluaa jos ei lukio oo "mun juttu".
Lukion olen kanssa käynyt, ja en todellakaan tehnyt siellä mitään. Ei voinut vähempää kiinostaa lukea kokeisiin tai tehdä mitään tehtäviä. Neljässä vuodessa kävin... En lukenut edes ylioppilas kokeisiin, joista kirjoitin, äikän, ruotsin, englannin ja psykologian. Äikän kirjoitusten ekassa osassa rehtori soitti mulle aamulla, että en kai ole unohtanut kirjoituksia, kun mua ei näkynyt.

Tuli hieman kiire lähteä kouluun, joka oli yli 20 kilometrin päässä. No, pääsin kaikista kirjoituksista sentään ekalla läpi, myös ruotsista!

Lukion jälkeen menin ammattikouluun, laboranttilinjalle, joka sekin takkuaa motivaation puutteesta. Aika paljon tullut lintsattua tunneilta ja työselostukset jääneet tekemättä. Myös laskut takkuuaa pahemman kerran, kun en osaa yhtään laskea... Luulen, että tämäkin koulu menee neljään vuoteen...

Ärsyttää, kun muut luokkalaiset ovat kauheita hikkejä ja itse olen tällanen. Enkä voi sille mitään, ettei tuo koulunkäynti vaan kiinosta, en vaan jaksa! Helppo sitä on sanoa, että "koitas nyt ryhdistäytyä", mutta kun ei vaan kiinosta.