Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: HQ-PIKKUJOULUT  (Luettu 2166 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sinnlos

• Vieras
HQ-PIKKUJOULUT
« : 10.10.08 - klo:11:02 »
PIKKUJOULUT
Lahdessa Sinnlosin kotona, lauantaina 29.11.2008 klo 15 alkaen.
Ohjelmassa tonttuleikkejä Feen johdolla. Tarjolla glögiä ja pientä purtavaa. Omat virvoitusjuomat sekä pieni parin euron arvoinen paketti mukaan. Alaikäisiltä huoltajan suostumus. Yöpymismahdollisuus kymmenelle. Lisätietoja antaa ja ilmoittautumiset ottaa vastaan Sinnlos - yksityisviestillä tai sähköpostilla. Katselin juuri viime vuoden pikkujoulukuviamme ja jösses meillä on ollut hauskaa niiden värikynien ja pullonpyöritysten kanssa.  ::)
« Viimeksi muokattu: 10.10.08 - klo:19:10 kirjoittanut Sinnlos »

Poissa Spring

• Fossiili
  • Sukupuoli: Mies
  • bullet for my valentine. paras bändi.
Vs: HQ-PIKKUJOULUT
« Vastaus #1 : 10.10.08 - klo:17:47 »
No per**le ku huonoo saumaa sattu. no mut eipä voi mitään, ite oon justiins tuollo ruåttissa, mut pitäkää hauskaa. liityn sitte hauskan pitoon jonain toisena kertana.
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa amalia3

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #2 : 11.10.08 - klo:18:20 »
Juu. juhlikaa ja leikkikää jne... Hauskaa Pikkujoulua vaan kaikille sinne.

Mulla on tääl omat kekkerit 5.12...ns. "hupsujen pikkujoulut"....tiäl omas kotona. Porukkaa olen kutsunut jo, tais olla peräti K-30 nää bileet.

Näin tänä vuonna, ens vuodestahan ei tiijä....
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #3 : 16.11.08 - klo:17:08 »
Kauheaa yleisöpaljoutta ei ole ilmoittautunut vielä. Ootteko te tulossa?  ;) Me ollaan ihan kivoja ihmisiä ja soitetaan hyvää musaa illan aikana. Ehkä saatte sitä mun kokkaamaa ruokaakin. Kauimmainen vieras on ilmoittautunut Porista, pistääkö joku paremmaksi?  8) Kiva nähdä teitä sitten.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #4 : 16.11.08 - klo:17:58 »
Kauheaa yleisöpaljoutta ei ole ilmoittautunut vielä. Ootteko te tulossa?  ;) Me ollaan ihan kivoja ihmisiä ja soitetaan hyvää musaa illan aikana. Ehkä saatte sitä mun kokkaamaa ruokaakin. Kauimmainen vieras on ilmoittautunut Porista, pistääkö joku paremmaksi?  8) Kiva nähdä teitä sitten.
Ei jeesus... just piti joutua taas työttömäksi. Kun hommat loppui kun seinään.
Ja Feelle makselen parasta aikaa niitä kesän juttuja. Onneksi on ollut kärsivällinen.
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #5 : 26.11.08 - klo:12:01 »
Tuleeko joku mukaan vielä tonttuilemaan, muutama päivä aikaa!  :D Pari tyyppiä on jäämässä yökylään ja pari tulee iltaa istumaan, ja jos entiset merkit paikkansa pitää niin Feen kavereitakin pesiytyy tänne taas.  ::)

Poissa smola

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #6 : 28.11.08 - klo:00:59 »
töitä viel lauantaina mut katellaa

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #7 : 28.11.08 - klo:11:51 »
Yksi tyyppi tulee vasta tuossa seiskan jälkeen illalla. Kuis pitkään meinasit olla töissä?  ::) Noh, tiedät osoitteen jos...  ;)

Muoks: Taisi näistä pikkujouluista tulla vaan Lahden Rammstein-mafian kokoontumisajot.  ::)
Ette usko kuinka erilaisista ylitsepääsemättömistä esteistä olen kuullutkaan parin viime päivän aikana...  :D
« Viimeksi muokattu: 29.11.08 - klo:11:37 kirjoittanut Sinnlos »

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #8 : 29.11.08 - klo:19:19 »
No niin, täällä ollaan pikkujouluissa minä, Sinn, Essej, Kiia, + 2 muuta, rammstein soi ja viina virtaa :D

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #9 : 30.11.08 - klo:21:22 »
No niin, täällä ollaan pikkujouluissa minä, Sinn, Essej, Kiia, + 2 muuta, rammstein soi ja viina virtaa :D

Kuvia sitten mukaan  ;)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa essej

• Jäsen
  • *
« Vastaus #10 : 30.11.08 - klo:21:45 »
Lainaus
No niin, täällä ollaan pikkujouluissa minä, Sinn, Essej, Kiia, + 2 muuta, rammstein soi ja viina virtaa

Rammstein soi tosiaan aika paljon illan aikana, luonnollisesti. Mukavaa oli kaikin puolin ja tosiaan tuota alkoholia virtasi kaiken kaikkiaan kohtuu reippaasti..

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #11 : 01.12.08 - klo:11:09 »
Mä en juo enää ikinä.  ::) Just latailen kuvia, laitan muutaman tuonne kuvaosioon. Aika hirveitä kuvia tuli muuten otettua yöllä.  :P

Poissa troopper

• Konkari
« Vastaus #12 : 01.12.08 - klo:16:11 »
Aika hirveitä kuvia tuli muuten otettua yöllä.  :P
Kun nyt kerran ton verran paljastit, niin kerrohan loputkin. :D
Sometimes I hate myself for what I've done

Poissa smola

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #13 : 01.12.08 - klo:23:54 »
GASSEKIN OLI GÄYMÄSSÄ!!

joo tota oli semmoi juttu.. oltii työporukal dokaamassa.. puhelin oli jääny johkuu joten en tullu.. no ei vaa, en oikeesti muistanu.. oisitte soittanu mun puhelimee joka oli jääny autoo..

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #14 : 02.12.08 - klo:19:10 »
Lainaus
GASSEKIN OLI GÄYMÄSSÄ!!
Hajoo ihan lopullisesti :D :D...

Oltais soitettu sun puhelimeen mikä oli autossa? :D.