Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: vepa^ - 11.11.08 - klo:12:21helposti minun raapustuksen voitatte IHAN varmasti! Näkisitpä mun kuviksen tunnin raapustukset... Alkaisit juoksee ympyrää ja huutaa hoosiannaa.
helposti minun raapustuksen voitatte IHAN varmasti!
Lainaus käyttäjältä: troopper - 11.11.08 - klo:15:39Lainaus käyttäjältä: vepa^ - 11.11.08 - klo:12:21helposti minun raapustuksen voitatte IHAN varmasti! Näkisitpä mun kuviksen tunnin raapustukset... Alkaisit juoksee ympyrää ja huutaa hoosiannaa. Pyh ja pah, et voi olla niin huono piirtämään. Ja en edes yritä piirtää mitään, siitä seuraa vaan valitusta. Juu en tykkää piirtämisestä.
Lainaus käyttäjältä: Irodorareta - 11.11.08 - klo:15:42Lainaus käyttäjältä: troopper - 11.11.08 - klo:15:39Lainaus käyttäjältä: vepa^ - 11.11.08 - klo:12:21helposti minun raapustuksen voitatte IHAN varmasti! Näkisitpä mun kuviksen tunnin raapustukset... Alkaisit juoksee ympyrää ja huutaa hoosiannaa. Pyh ja pah, et voi olla niin huono piirtämään. Ja en edes yritä piirtää mitään, siitä seuraa vaan valitusta. Juu en tykkää piirtämisestä. No tuu tänne kattomaan. Tuolla laatikossa on monta kouluvihoista revittyä paperia, joihin oon piirrely yöllä, ku on tylsää.
Lainaus käyttäjältä: troopper - 11.11.08 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Irodorareta - 11.11.08 - klo:15:42Lainaus käyttäjältä: troopper - 11.11.08 - klo:15:39Lainaus käyttäjältä: vepa^ - 11.11.08 - klo:12:21helposti minun raapustuksen voitatte IHAN varmasti! Näkisitpä mun kuviksen tunnin raapustukset... Alkaisit juoksee ympyrää ja huutaa hoosiannaa. Pyh ja pah, et voi olla niin huono piirtämään. Ja en edes yritä piirtää mitään, siitä seuraa vaan valitusta. Juu en tykkää piirtämisestä. No tuu tänne kattomaan. Tuolla laatikossa on monta kouluvihoista revittyä paperia, joihin oon piirrely yöllä, ku on tylsää. Okeei, tulen! Kun en voi uskoa, että olet huonompi piirtämään kun mä. Kuvis oli kutonen viime vuonna.
Lainaus käyttäjältä: Irodorareta - 11.11.08 - klo:17:41Lainaus käyttäjältä: troopper - 11.11.08 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Irodorareta - 11.11.08 - klo:15:42Lainaus käyttäjältä: troopper - 11.11.08 - klo:15:39Lainaus käyttäjältä: vepa^ - 11.11.08 - klo:12:21helposti minun raapustuksen voitatte IHAN varmasti! Näkisitpä mun kuviksen tunnin raapustukset... Alkaisit juoksee ympyrää ja huutaa hoosiannaa. Pyh ja pah, et voi olla niin huono piirtämään. Ja en edes yritä piirtää mitään, siitä seuraa vaan valitusta. Juu en tykkää piirtämisestä. No tuu tänne kattomaan. Tuolla laatikossa on monta kouluvihoista revittyä paperia, joihin oon piirrely yöllä, ku on tylsää. Okeei, tulen! Kun en voi uskoa, että olet huonompi piirtämään kun mä. Kuvis oli kutonen viime vuonna. Okei..... Mä en tiiä, mikä mul oli, en jaksa katella todistuksia ja kokeita ym. Mut kyl mä silti ihan surkea olen, tuolla laatikossa on kymmeniä todisteita siitä.
Kui kaua toi yleine äänestys sitte kestää?