Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ainahan Rammsteinista saa jotain suurta aihetta!
jeps sie aina isket kulta suoneen
No minä sitte toistan ittiäni ja kysyn täälä et tietääkö kukaa et saako stokalt Rammsteinin albumit?
rammstein mutter,remmestain reise,reise,dommerstain rosenrot!
Lainaus käyttäjältä: marni - 23.04.07 - klo:18:51No minä sitte toistan ittiäni ja kysyn täälä et tietääkö kukaa et saako stokalt Rammsteinin albumit?En usko että ainakaan kaikkia.Mutta Levykauppa äxästä kyllä saa ainakin.Lainaus käyttäjältä: betrunken - 23.04.07 - klo:18:53rammstein mutter,remmestain reise,reise,dommerstain rosenrot!OOTKO SÄ TAAS KÄNNISSÄ??
Lainaus käyttäjältä: marni - 23.04.07 - klo:18:51No minä sitte toistan ittiäni ja kysyn täälä et tietääkö kukaa et saako stokalt Rammsteinin albumit?En usko että ainakaan kaikkia.Mutta Levykauppa äxästä kyllä saa ainakin.
Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 23.04.07 - klo:18:54Lainaus käyttäjältä: marni - 23.04.07 - klo:18:51No minä sitte toistan ittiäni ja kysyn täälä et tietääkö kukaa et saako stokalt Rammsteinin albumit?En usko että ainakaan kaikkia.Mutta Levykauppa äxästä kyllä saa ainakin.Lainaus käyttäjältä: betrunken - 23.04.07 - klo:18:53rammstein mutter,remmestain reise,reise,dommerstain rosenrot!OOTKO SÄ TAAS KÄNNISSÄ?? tillin sana leikkija tämä kun kuuluu Tilliin ja sitä kautta rammsteiniin ,niin tämä kuuluu sitten myös tähän aiheseen vai mitä eife
Perskules! No onko se levykauppa hesas?? En itte siä pahemmin oo käyny..