Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
minun pitäs löytää se sivu taas missä luki ketkä poltti.löysin sen sivun kun etsin sitä tietoa siihen esittelyyn.miun mielestä voisi paulin kohdalla hyvin pitää paikkansa ja varsinkin richardin.ovathan ne lyhyimmät jäsenet rammsteinistaja kuten sanonta kuuluu:tupakointi jättää tynkäksi
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 24.04.07 - klo:05:41minun pitäs löytää se sivu taas missä luki ketkä poltti.löysin sen sivun kun etsin sitä tietoa siihen esittelyyn.miun mielestä voisi paulin kohdalla hyvin pitää paikkansa ja varsinkin richardin.ovathan ne lyhyimmät jäsenet rammsteinistaja kuten sanonta kuuluu:tupakointi jättää tynkäksi Ja tullee muitakin ongelmia, joista miehet ei tykkään, ja naisetkin kärsii asiasta!
Lainaus käyttäjältä: Stern - 24.04.07 - klo:10:32Lainaus käyttäjältä: betrunken - 24.04.07 - klo:05:41minun pitäs löytää se sivu taas missä luki ketkä poltti.löysin sen sivun kun etsin sitä tietoa siihen esittelyyn.miun mielestä voisi paulin kohdalla hyvin pitää paikkansa ja varsinkin richardin.ovathan ne lyhyimmät jäsenet rammsteinistaja kuten sanonta kuuluu:tupakointi jättää tynkäksi Ja tullee muitakin ongelmia, joista miehet ei tykkään, ja naisetkin kärsii asiasta! no way!!
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 24.04.07 - klo:10:34Lainaus käyttäjältä: Stern - 24.04.07 - klo:10:32Lainaus käyttäjältä: betrunken - 24.04.07 - klo:05:41minun pitäs löytää se sivu taas missä luki ketkä poltti.löysin sen sivun kun etsin sitä tietoa siihen esittelyyn.miun mielestä voisi paulin kohdalla hyvin pitää paikkansa ja varsinkin richardin.ovathan ne lyhyimmät jäsenet rammsteinistaja kuten sanonta kuuluu:tupakointi jättää tynkäksi Ja tullee muitakin ongelmia, joista miehet ei tykkään, ja naisetkin kärsii asiasta! no way!! Beltsu, sua on varotettu. Se tupakan käyttö. Miulla on pirun kiire. Myöhästyn ihan väistämättä! diaptes aiheuttaa saman jutun
Onhan se, hieman nuorempana vain .
Lainaus käyttäjältä: Stern - 24.04.07 - klo:10:37Lainaus käyttäjältä: betrunken - 24.04.07 - klo:10:34Lainaus käyttäjältä: Stern - 24.04.07 - klo:10:32Lainaus käyttäjältä: betrunken - 24.04.07 - klo:05:41minun pitäs löytää se sivu taas missä luki ketkä poltti.löysin sen sivun kun etsin sitä tietoa siihen esittelyyn.miun mielestä voisi paulin kohdalla hyvin pitää paikkansa ja varsinkin richardin.ovathan ne lyhyimmät jäsenet rammsteinistaja kuten sanonta kuuluu:tupakointi jättää tynkäksi Ja tullee muitakin ongelmia, joista miehet ei tykkään, ja naisetkin kärsii asiasta! no way!! Beltsu, sua on varotettu. Se tupakan käyttö. Miulla on pirun kiire. Myöhästyn ihan väistämättä! diaptes aiheuttaa saman jutun
Tosta r+ äijien röökaamisesta.Onko tämä todella muka Till? http://www.rammsteinniccage.com/galleries/till/images/amateur/tillamateur_034.jpg
Mie en edelleenkään näe tuossa mitään kuvaa, niin kuin en vielä ikinä ennenkään.
No älä tupakoi, äläkä syö liikaa karkkia! Näyttää kieltäLainaus käyttäjältä: Eifersucht - tänään kello 13:52Tosta r+ äijien röökaamisesta.Onko tämä todella muka Till? Huhhttp://www.rammsteinniccage.com/galleries/till/images/amateur/tillamateur_034.jpgMie en edelleenkään näe tuossa mitään kuvaa, niin kuin en vielä ikinä ennenkään. EpävarmaLainaus käyttäjältä: SchwarzeFee - tänään kello 13:56Onhan se, hieman nuorempana vain Hymyilee leveästi.Onhan nekin joskus nuoria olleet.. Näyttää kieltä