Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: SchwarzeFee - 23.04.07 - klo:19:21Lainausmiun mielestä voisi tulla vaikka joku rammstein tausta tähän pyörimään tai jotain muuta vastaavaa hienoa.Siis foorumiinko?Lainausmutta huom! sivun helppous ei saa kärsiä ja lukeminen pitäs olla yhtä helppoa.Olen samaa mieltä! Muistakaa sternin modeemi ettei mee ihan sekasin.Vois täs neutraalin värinen rammstein aiheinen tausta olla.
Lainausmiun mielestä voisi tulla vaikka joku rammstein tausta tähän pyörimään tai jotain muuta vastaavaa hienoa.Siis foorumiinko?Lainausmutta huom! sivun helppous ei saa kärsiä ja lukeminen pitäs olla yhtä helppoa.Olen samaa mieltä!
miun mielestä voisi tulla vaikka joku rammstein tausta tähän pyörimään tai jotain muuta vastaavaa hienoa.
mutta huom! sivun helppous ei saa kärsiä ja lukeminen pitäs olla yhtä helppoa.
Kiitos kiitos .
Siis täne foorumiinko? Tuolla sivustollahan tuo jo on...
Ehdotelkaahan nyt jotain! Haastatteluja, lisää kuvia, aikajana yms.??
Aikajana, mikä se on?
Foorumiin voisi ladata jonkin hienomman taustan.
tummempi sävynen maailma niin kun rammstein onkin väriltää musta
LainausAikajana, mikä se on?http://www.rammstein.com/_SimpleBall/Band/Timeline/LainausFoorumiin voisi ladata jonkin hienomman taustan.Juu olen jo suunnittelemassa tuota uutta teemaa foorumiin . Ja hymiöitäkin saa varmaan jostain lisää.Lainaustummempi sävynen maailma niin kun rammstein onkin väriltää mustaTumma tietenkin! .
Saa, itsekkin ajattelin sitä. Täytyy väsätä kunhan ehtii .