Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: Tomba - 16.05.08 - klo:16:27Mulle on ok HQ:n uudistaminen, mutta kunhan ette laita tänne kommentointia, +selailua yhtään vaikeammaksi! Tuskin tämä foorumi on miksikään muuttumassa, vai olenko ymmärtänyt ihan väärin?
Mulle on ok HQ:n uudistaminen, mutta kunhan ette laita tänne kommentointia, +selailua yhtään vaikeammaksi!
Heti kun ne ovat valmiit, en mene sanomaan mitään tarkkaa aikaa. Nyt on ollut niin paljon kaikkea muuta menoa, etten ole ehtinyt tekemään noita sivuja yhtään... . Mutta kyllä ne varmasti ovat tulossa .
Taidan päästä eläkkeelle ennenkuin uudet sivut ovat valmiit . Ei vaan, kyllä ne valmistuu lähikuukausien aikana . Olen tässä suunnitellut "otsikkobanneria" HQ:lle, mutta ei tule mitään... Voisi kyllä tilata joltain mainostoimistolta, mutta se hinta on sitten luultavasti satoja euroja...
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.
Siis esim. Rammsteinin sivuilla tuo punainen Rammstein- teksti ja logo... Joo voisihan sen itsekin tehdä mutta ei taida oikein Paintilla onnistua .
Siis punainen Rammstein teksti ja logo? Saattaisin osata. Ainakin teoriassa. Aika ja jaksaminen on sitten ihan toinen juttu.
Lainaus käyttäjältä: troopper - 02.04.09 - klo:16:31Siis punainen Rammstein teksti ja logo? Saattaisin osata. Ainakin teoriassa. Aika ja jaksaminen on sitten ihan toinen juttu. Ei kun Beltsulle annoin vain esimerkin tuosta "otsikkobannerista" kun en parempaakaan sanamuotoa keksinyt .Taidan kuitenkin tilata sen jostain vaikka hieman maksaakin... Pitäisi vain löytää hieman aineistoa sitä varten . Olisikohan se livekuva vai ryhmäkuva vai mikä...?
Tästä pääsemmekin aiheeseen bannerin tekemis-kilpailu!Ainakin täältä löytyy kolme eri kuvankäsittelyohjelmaa, voisin yrittää väsätä jotain, mutta luulen etten oo niin etevä että siitä kovin näyttävää jälkeä tulisi.