Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Toivomuksia uudistuvaan Rammstein HQ:seen.  (Luettu 15589 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Vs: Toivomuksia uudistuvaan Rammstein HQ:seen.
« Vastaus #30 : 26.04.07 - klo:14:40 »
Itse asiassa se ei varmaan aiheuta katkoja. Minulla itselläni on nimittäin yksi toinen teema käytössä (jota te muut ette ole nähneet 8)), jonka pohjalta alan tekemään sitä rammstein-teemaa. Se on hieman yksinkertaisempi kuin tämä nykyinen, niin siitä on ehkä vähän helpompaa alkaa rakentamaan sitä Rammstein-teemaa.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #31 : 26.04.07 - klo:14:41 »
Itse asiassa se ei varmaan aiheuta katkoja. Minulla itselläni on nimittäin yksi toinen teema käytössä (jota te muut ette ole nähneet 8)), jonka pohjalta alan tekemään sitä rammstein-teemaa. Se on hieman yksinkertaisempi kuin tämä nykyinen, niin siitä on ehkä vähän helpompaa alkaa rakentamaan sitä Rammstein-teemaa.
:o ihQ, ootan innolla.

Stern

• Vieras
« Vastaus #32 : 26.04.07 - klo:19:34 »
Lainaus
Mutta pitää olla helppo lukea tekstiä, eli jos tulee tosi tumma nii valkoinen fontti.
Miusta huono yhistelmä ku kattoo vaikka rs finlandin sivua. Silmä väsyy lukiessa valkosta tummalta, ainakin mulla..

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #33 : 26.04.07 - klo:19:39 »
Lainaus
Mutta pitää olla helppo lukea tekstiä, eli jos tulee tosi tumma nii valkoinen fontti.
Miusta huono yhistelmä ku kattoo vaikka rs finlandin sivua. Silmä väsyy lukiessa valkosta tummalta, ainakin mulla..
No mustaa mustalla? :D

Stern

• Vieras
« Vastaus #34 : 27.04.07 - klo:10:31 »
Lainaus
No mustaa mustalla? :D
Ei.. Minusta tää paikka nyt on jo mukava. Sama jos koti laitettas uuteen uskoon, menis aikaa totutella kaikkeen. Mutta please minä pyydän, ei kauhean tummaa pohjaa, eihän Fee?! Tai noh enhän mie voi yksin sanoa millanen tästä pitää tehä. Kohan tulee tyylikäs..

betrunken

• Vieras
« Vastaus #35 : 27.04.07 - klo:12:01 »
minä kopsaan tekstini tänne:
muuten tajusin alkuaikoina kun tulin tänne mutta en kaiketi kysynyt sinulta syyttä fee siihen miksi "rammstein kuvat"ovat piilossa vierailta?
siihen kohtaan voisi laittaa tekstin että "sallittu ainoastaan jäsenille"niin silloin vieras alkaa tulemaan mielenkiintoiseksi ja reksiteröityy.onko idea huono/tehtävissä?

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #36 : 27.04.07 - klo:12:05 »
Muuten hyvä idea, muuta kun vieraat eivät edes näe sen alueen olemassa oloa, ennen kuin kirjautuvat sisään, eli siis he eivät näkisi sitä tekstiä "Vain jäsenille" tms. Tuo olisi toteutettavissa vain niin että antaisi vieraille samalla pääsyn sinne alueelle (milloin tekstistä ei olisi mitään hyötyä enää :D).

betrunken

• Vieras
« Vastaus #37 : 27.04.07 - klo:12:10 »
eli ei voi tehdä niin että lukee "rammstein kuvat" vieraille myös mutta sitten kun vieras yrittää katsoa sitä aluetta,tulisi teksti että "salittu ainoastaa jäsenille"
tai sitten vieraille lukisi pelkästään "rammstein kuvat osiossa" pelkästään jäsenille teksti.en osaa edes kertoa mitä itsekkin ajan takaa.mutta toivottavasti ymmärsit pointtini ::)

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #38 : 27.04.07 - klo:12:11 »
Valitettavasti ei :(.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #39 : 27.04.07 - klo:12:15 »
Valitettavasti ei :(.
mutta voisit tehdä jonkun ilmoitus asian tuonne vieraille että pysytyvät lukemaan mitä voisivat tehdä/nähdä täältä foorumilta ja sitten ohi mennen huomtauttaa asiasta:rammstein kuvat ovat ainoastaa jäsenille mutta se pitäs saada etusivulle jonnekkin tai sitten mistä sen voisi lukea helposti ;)

E:ja sitten jos voi tehdä että tulisi parempi ilmoitus "muokattu"viestistä
« Viimeksi muokattu: 28.04.07 - klo:17:25 kirjoittanut betrunken »

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #40 : 29.04.07 - klo:12:38 »
Lainaus
Sillekkään en osaa tehdä mitään :-\. Mutta sitten kun tuos SMF julkaisee 2.0 version, niin toivotaan että asia olisi korjattu siinä. BWT, minulle ainakin tuli ilmoitus tuosta sinun muokkauksestasi ???.

betrunken

• Vieras
« Vastaus #41 : 29.04.07 - klo:14:43 »
Lainaus
Sillekkään en osaa tehdä mitään :-\. Mutta sitten kun tuos SMF julkaisee 2.0 version, niin toivotaan että asia olisi korjattu siinä. BWT, minulle ainakin tuli ilmoitus tuosta sinun muokkauksestasi ???.
minulla on välillä käynyt niin että minulla on viimeinen viesti esim:offtopicissa niin niin muokkaan sitä niin jäsenillä kestää vastata kun ei ole samalaista ilmoitusta kun uudessa viestissä mutta huom minua se ei haittaa vain se on parannus ehdotus mitä pärjätään hyvin ilman :)

Poissa Micki Maus

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #42 : 10.05.07 - klo:13:17 »
jos mahdollista, nii olis kiva ku noita hymiöitä sais vielä lisää erilaisia, ku tos on vaa noi yleisimmät. siis jos niitä ylipäätään pystyy laittamaan lisää ;)
Anata ga daikirai desu, zutto shitteruto amottemashita?

Stern

• Vieras
« Vastaus #43 : 10.05.07 - klo:17:44 »
Fee ei suostu laittamaan "kuolaa" hymiötä. Miks ei?! Hmm..  :D

betrunken

• Vieras
« Vastaus #44 : 10.05.07 - klo:17:46 »
Fee ei suostu laittamaan "kuolaa" hymiötä. Miks ei?! Hmm..  :D
koska sternin ja richardin välillä olisi jatkuvasti niitä :P