Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Mikä oppiaine on/oli paras?  (Luettu 9511 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Stern

• Vieras
Mikä oppiaine on/oli paras?
« : 25.04.07 - klo:10:20 »
Muistelen ettei tätä ole kysytty ja voishan tätä teiltä tiedustella. Jos ylemmät tahot foorumilla sen sallivat!  :D

Elikkä jotkut teistä on jo päässyt työelämän ihanuuteen!  ;) Onko se sitten ihanaa?! Toiset meistä istuu vielä koulunpenkillä. Mikä aine saa/sai teidän jaksamaan päivästä toiseen? Minä rakastan saksan kieltä! Rammsteinin innoittama saksan opiskelija.  ;D Mutta onhan muutkin kielet ihan mukavia, mitä nyt siellä ruottin tunnilla on välillä vähän ankeeta istuskella.  :D Näin lukiossa asia on noin, mutta yläasteella varmaan jokin käsityöt oli mukavaa, mutta englantikin. No.. toivon, että mahdollisimman moni vastais tähän. Oishan se kiva olla perillä teidän kiinnostuksen kohteista. Muustakin kuin Rammsteinitsa!  ;)

Teidän Sterninne!
« Viimeksi muokattu: 20.04.09 - klo:15:19 kirjoittanut stein_less »

Poissa liekki

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Mikä oppiaine on/oli paras?
« Vastaus #1 : 25.04.07 - klo:10:25 »
ykkösenä on ehdottomasti kuvis. paitsi että koulussa se on aika kammottavaa, koska ei pysty keskittymään :D.
sitten ehkä musiikki. paitsi että sekin aika kammottavaa, koska opettaja seisoo aina nuottien edessä, enkä sitten näe niitä :D.
kässäkin on aika mukavaa, mutten pidä koulun saumurista, eikä uusi opettaja anna puhua tunneilla >:(.

Stern

• Vieras
« Vastaus #2 : 25.04.07 - klo:10:29 »
ykkösenä on ehdottomasti kuvis. paitsi että koulussa se on aika kammottavaa, koska ei pysty keskittymään :D.
sitten ehkä musiikki. paitsi että sekin aika kammottavaa, koska opettaja seisoo aina nuottien edessä, enkä sitten näe niitä :D.
kässäkin on aika mukavaa, mutten pidä koulun saumurista, eikä uusi opettaja anna puhua tunneilla >:(.

Hitsi mie oon unohtanu sen kuviksen. Yläasteella oli mukavaa, vaikka mullakin oli ongelmana, että en ois kehdannu piirtää muiden nähden.  :-\ Nykyään en varmaan pärjäis noilla kuviksen valinnaisilla muiden kanssa!  :'( Otin yhen valinnaisen kuviksesta, mutta en tiiä meenkö sinne... kattoo nyt saanko muuta tilalle. Musiikissa mulla on se ongelma, että mulla on esiintymiskammo!  :o Yläasteella tuli musiikista sen takia poissakin oltua kunnolla!  :D Nykyään taistelen sisimpäni kanssa ja yritän heivata itteni tunnille. Meillä oli lepposaa kässällä ja pakko sanoa, että teidän ope on kauhea!! Ei anna porista omia!  >:( Sehän siinä on ideana, että tehdään jotain muiden kanssa ja jutellaan, mutta teidän kohdalla vaikuttaa joltain pakkotyöltä tehtaalla!  :D

Poissa liekki

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #3 : 25.04.07 - klo:10:35 »
turhaan sinä ujostelet. sähän piirrät hyvin, ainakin Richardin ;D.
tuo esiintymiskammo on varmaan aika hankala juttu :P.

Stern

• Vieras
« Vastaus #4 : 25.04.07 - klo:10:38 »
turhaan sinä ujostelet. sähän piirrät hyvin, ainakin Richardin ;D.
tuo esiintymiskammo on varmaan aika hankala juttu :P.

No enpä muuta ossaakaan. Ja Richard menee vain joten kuten mallista. Ärsyttää kun töissään huomaa jälkeenpäin virheitä (ja paljon). Entä sitten kun katsot vaikka pari vuotta vanhoja töitäsi. Minä olen pyörtyä!  :D Yritän pitää ne piilossa ja toisaalta haaveilen, että mulla ois tallessa vielä jotkin eskari piirustuksen, niitä ois kiva kattoa!  :'( Esiintymiskammo on joo persuuksista!  :P Rajottaa kummasti elämää sellanen..

betrunken

• Vieras
« Vastaus #5 : 25.04.07 - klo:10:43 »
matematiikka ja ruotti(kun en tarvinut koskaan opiskella) :D

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #6 : 25.04.07 - klo:10:44 »
DEUTSCH
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #7 : 25.04.07 - klo:12:00 »
Tekninen työ! Kaikkea muuta minä sitten vihasinkin :D. Etenkin ruotsia! Harmitti kun ammattikoulussa ei ollut enää teknistä :'(.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #8 : 25.04.07 - klo:12:14 »
peruskoulussa oli parhaat aineet Historia, maantieto, Kotitalous, Puukäsityöt. ammitikoulussa on mukavaa työtunnit :D
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #9 : 25.04.07 - klo:12:39 »
Jaa, jätkät piti puukässästä.  ;D Minäki käyn suunnilleen joka toisella tunnilla, että kivaahan se.  :P

-Deep Throat

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #10 : 25.04.07 - klo:12:59 »
Bilsa ja fyssa.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #11 : 25.04.07 - klo:14:25 »
Bilsa ja fyssa.
Jälkimmäisen tarkotit lienee Vitsit-osioon?

-Deep Throat

Stern

• Vieras
« Vastaus #12 : 25.04.07 - klo:14:31 »
Tekninen työ! Kaikkea muuta minä sitten vihasinkin :D. Etenkin ruotsia! Harmitti kun ammattikoulussa ei ollut enää teknistä :'(.
Minua taas harmittaa kun lukiossa ei ole enää kässää mahdollista ottaa..  :-\

Bilsa ja fyssa.
Miks mie en tajuu näitä teijän juttuja?!  ???

M: Eiku perhana tajusin jos tuolla jälkimmäisen fyssan stein_less liitti omaan elämäänsä...?! Huono selitys sori vaan..  :D

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #13 : 25.04.07 - klo:14:37 »
Bilsa ja fyssa.
Mähän en kirjottele vääriin topickeihin... enää.
Terv.tieto on kans iha mukava(ku riehutaan vaan tunneilla).

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #14 : 25.04.07 - klo:15:09 »
Köksä ehdottomasti. Ei tuu pahemmin muuta tehtyä ku tapeltua serkun kans ;D no ei.
Pidän kuviksesta (ihme ettei ope oo viä menettäny hermojansa muhun ku kinaan aina vastaan) ja englannista vaikken mikää hyvä siinä olekkaan. Saa nähä ku seuraavana vuonna alkaa tuo saksa.....