Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Mikä on paras Rammstein video?  (Luettu 5681 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Stern

• Vieras
Mikä on paras Rammstein video?
« : 15.03.07 - klo:18:56 »
Ja mikä siinä videossa on parasta? Hmm.. Tämä on hauskaa kun kyselen kysymyksiä joihin itse en sitten kunnolla osaa vastata. Eli en osaa päättää.. Mutta jos sanon silleensä, että DRSG-videota harvemmin katselen. Ja ei tuossa Strippedissä kauheasti tapahdu. Enkä kyllä Links 234:stakaan kovin usein katso. Mein Teil on mukavan omituinen  ;).

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Mikä on paras Rammstein video?
« Vastaus #1 : 15.03.07 - klo:20:56 »
Sehän on Mann gegen Mann. On se vaan niin hyvä!

... no ei. MGM on tähän mennessä puhtaasti huonoin musavideo ja tuskin huonompaa tulee elleivät päästä samaa miestä toiste ohjaamaan.

Ite tykkään Du Hastista. Siinä on vaan sitä fiilistä ja musiikki sopii minusta erittäin hyvin siihen videoon. Toinen ehdokas on Keine Lust. Se nyt ei paljon perusteluja kaipaa.  ;D Ja sitten totta kai Sonnella on hieno video.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Stern

• Vieras
« Vastaus #2 : 16.03.07 - klo:11:23 »
Lainaus
MGM on tähän mennessä puhtaasti huonoin musavideo
Vaikuttaako tuohon sinun mielipiteeseesi jotenkin sukupuolesi?  ;) Itse kun ekan kerran videon näin, niin oli silmät pudota päästä. Oli siel sen verran kommeita miehhii!  :D (pikkuhiljaa tulee paljastettua itsestänsä kaikkea tietoa.. Vaikka yrittäsin aika "salaisesti" toimia. Mutta miten täällä keskustelee, jos ei voi itsestänsä jotain kertoa) Mutta en silti sano, että se MGM Rammsteinin paras video olisi.

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #3 : 16.03.07 - klo:13:19 »
Parasta on aika vaikea nimetä mutta parhaimpia ovat ehdottomasti Du Riechst So Gut 98', Ohne Dich ja Mein Teil... DRSG koska sinä on vain niin hyvä juoni ja video sopii itse kappaleeseen täydellisesti, Ohne Dich koska se on niin "tunteellinen" ja Mein Teil koska se on niin "outo"  ;). MGM on myös melko hyvä vaikka se onkin aika...  :o. Huonoimpia ovat Links 2-3-4 ja Stripped vaikka itse kappaleet ovat mahtavia!

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #4 : 16.03.07 - klo:16:49 »
Lainaus
MGM on tähän mennessä puhtaasti huonoin musavideo
Vaikuttaako tuohon sinun mielipiteeseesi jotenkin sukupuolesi?  ;)
Paljo mahdollista.  :D Yks Rammsteinin parhaimmista biiseistä ois kyllä ansainnu paremman videon. Vaikka tuleehan sen kautta ainakin biisin idea selväksi.  :P

-Deep Throat

Stern

• Vieras
« Vastaus #5 : 16.03.07 - klo:19:36 »
Lainaus
Huonoimpia ovat Links 2-3-4 ja Stripped vaikka itse kappaleet ovat mahtavia!
Niin minustakin ne kappaleet ovat hyviä, mutta kun niissä videoissa ei Rammstein pahemmin esiinny, niin ei niitä ole niin mukava katsella  ;D

Lainaus
Vaikka tuleehan sen kautta ainakin biisin idea selväksi.
No aivan varmasti!  :P

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #6 : 17.03.07 - klo:10:28 »
Omasta mielestä parhaat musa video on Ich Will, Rosenrot, Mann gegen Mann, Mein teil, Sonne, Keine lust, Ohne dich, Engel, Du hast ja Du Riechst So Gut '95. Omasta mielestä Stripped on todella visuaalinen musiikki video varsinki se loppu osa missä on niitä uima hyppyjä. Huonoin on Benzin, vaikka siinä on hauskoja kohtia.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #7 : 17.03.07 - klo:12:24 »
Katos per**le. Unohdin just sen parhaimman videon  :D, elikkä Ich Willin. Menee jopa Du Hastin ohi.

-Deep Throat

Stern

• Vieras
« Vastaus #8 : 17.03.07 - klo:15:31 »
Samaa mieltä Ich will menee Du hastin ohi. Ich willissä on toimintaa ja asennetta!  ;)

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #9 : 17.03.07 - klo:17:37 »
Paras musavideo on Ich Will, sitten Sonne ja kummassakin musavideossa Flake on kovannäköinen, hienot hiukset :) Kolmantena Benzin

EDIT: Ja aivan meinasi unohtua Amerika. Sekin on hieno video :)
« Viimeksi muokattu: 17.03.07 - klo:17:42 kirjoittanut Jebaa »
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #10 : 18.03.07 - klo:20:04 »
Keine Lust kolahtaa aina. Amerika on kans hyvä. Muut ovat vähän amatöörimäisiä.

Stern

• Vieras
« Vastaus #11 : 19.03.07 - klo:11:25 »
Minusta Benzin on vähän huonosti toteutettu.

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #12 : 19.03.07 - klo:13:34 »
Lainaus
Minusta Benzin on vähän huonosti toteutettu.
Niin minustakin. Videosta saa minun mielestäni sellaisen vaikutelman ettei siihen oikein oltaisi panostettu... Ainoa hyvä kohta videossa on oikeastaan, se kun Paul kantaa sitä naista ulos sieltä talosta  :).

Stern

• Vieras
« Vastaus #13 : 19.03.07 - klo:19:23 »
Lainaus
Niin minustakin. Videosta saa minun mielestäni sellaisen vaikutelman ettei siihen oikein oltaisi panostettu...
Niin, tunnelma, että nyt nopeasti tämä video vain alta pois ja tekemään jotain muuta.

Mikähän olisi paras kohta.. No se loppu nyt on aika..  :o Voi Flake parka!  :D

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #14 : 21.03.07 - klo:14:53 »
Hmp! Mitäs mä sekoilen, olin unohtanu kokonaa Mein Teilin, ja Ohne dichin, eli nää on parhaat.
Onko mitää hienompaa ku nähä Richard tappelemassa itsensä kanssa. Ja Ohne Dich on vaa nii ihQ.