Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Radio  (Luettu 5346 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

betrunken

• Vieras
Radio
« : 26.04.07 - klo:05:46 »
en nyt tiedän oliko tästä viisasta tehdä omaa aihetta mutta katsotaan ja ihmettelään.
vaikka kysyisin mitä radiota kanavaa kuuntelet eniten ja miksi.ja mitä vihaat eniten ja miksi.olisin erityisén mielenkiintoista kuulla mitä toisessa päässä suomea kuunellaan.
minä itse pidän rock kanavasta koska sieltä tulee rockia ja vastaavaa musiikki(myös rammsteinia).sehän vaihtui radio rockiksi uutena vuotena enne oli radio city.
ja mitä eniten vihaan on energzy(hit music only) vaiko miten se nyt kirjoitettaan.tulee jatkuvasti jotain poppi paskaa :P

Eifersucht

• Vieras
Vs: Radio
« Vastaus #1 : 26.04.07 - klo:08:40 »
YleX aamu (näkyy tv:stä). Muuten radio rock. 8)

Stern

• Vieras
« Vastaus #2 : 26.04.07 - klo:10:31 »
Radio rock ei kunnolla kuulu mulla, mutta ihan kiva kanava mitä oon kuullu ja ainut kavava jolla soitettiin Rammsteinia sitten useampaan vuoteen!  :D Keine Lust! Näillä Energyilla ja muilla soitetaan aina vain paria hittiä, ei mitään vaihtelua..

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #3 : 26.04.07 - klo:11:18 »
Minä en oikeastaan koskaan kuuntele radiota. Mutta jos jokin lempikanava pitäisi valita niin varmaan Kiss FM :P.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #4 : 26.04.07 - klo:12:53 »
Minä en oikeastaan koskaan kuuntele radiota. Mutta jos jokin lempikanava pitäisi valita niin varmaan Kiss FM :P.
Eix se oo nykyään voicen?

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #5 : 26.04.07 - klo:12:58 »
En ole varma, voi ollakkin.

marni

• Vieras
« Vastaus #6 : 26.04.07 - klo:13:31 »
Mäkää en pahemmin ratinoa kuuntele mut jos ny kuuntelen niin yleensä yle xää. Tääläpäin ei kyllä lisäks paljo muuta kuulukkaa tuon ja joirenki novan ja pohjanmaan radioiden kanavia >:( .

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #7 : 26.04.07 - klo:14:10 »
mä kuuntelen yleensä Radio Rockia sitä ennen kuuntelin radio cityä... mulla täytyy olla öisikin radio rock päällä muuten mä en saa unen päästä kiinni :D mä kans vihaan niittä energy, voice ja nova kanavia samat nössö poppi ja rock biisit soi siellä koko ajan
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #8 : 26.04.07 - klo:14:12 »
Vaikka ei se rock kaan oo täydellinen, välil tulee tosi huonoja biisei.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #9 : 26.04.07 - klo:16:46 »
Jos haluaa monipuolista musiikkia ja hyviä ohjelmia, Ylex on paras. Radio Rock on hyvä kanava myös, mutta hiukan yksitoikkoinen paikoitellen. Ei oikeastaan ole radiokanavaa josta en niin pitäisi, mutta jotkut ovat todellakin aivan liian yksitoikkoisia ja soittavat niitä samoja biisejä päivästä ja tunnista toiseen.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa liekki

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #10 : 26.04.07 - klo:19:50 »
lopetin radion kuuntelun silloin kuin hommasin stereot. saattaisin kuunnella, mutta ne aikeet jäi siihen kun sain antennin käteen. en tajunnut    antennista mitään ;).

Poissa noora

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #11 : 27.04.07 - klo:21:58 »
En kyllä vähään aikaan ole kuunnellut radiota... Mutta varmaan se on sitten Radio Rock. Ennen toi Radio City oli paras.
Kesätöissä joutui kuukauden kuuntelemaan Iskelmä Jannea ja hulluksi meinasi tulla. Se on siis inhokki ;D

marni

• Vieras
« Vastaus #12 : 27.04.07 - klo:22:05 »
Lainaus
Iskelmä Jannea
Ainaki mahtava nimi kanavalla :D

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #13 : 27.04.07 - klo:22:06 »
Lainaus
Iskelmä Jannea
Tarkoitti kait iskelmän, Janne (Tulkkia?)

marni

• Vieras
« Vastaus #14 : 27.04.07 - klo:22:07 »
Lainaus
Iskelmä Jannea
Tarkoitti kait iskelmän, Janne (Tulkkia?)
Ääh, taas mää sekoolen :-[ sitä se tais meinata