Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 26.04.07 - klo:18:12Lainaus käyttäjältä: betrunken - 26.04.07 - klo:18:10Lainaus käyttäjältä: marni - 26.04.07 - klo:18:08Lainausvois oikeastaan kaikki halukkaat kertoa moniko vuotiana joivat ekan kerran "kännit"Mie en oo viä kännis ollu kertaakaa mutta on olutta silti tullu maisteltua ja hyväähän se on mutta kunhan et vain krapulussa koske.se on yksi merkki alkoholstimista(oli vaikea sana taas,toivottavasti älysitte)Alkoholismista?No ei ole minun ongelmani.(vielä )On muuten yhen päivän aikana tullut kivasti viestejä tähän aiheeseen, huomaa että olemme suomessa. näin on ja olen ylpeä siitä.
Lainaus käyttäjältä: betrunken - 26.04.07 - klo:18:10Lainaus käyttäjältä: marni - 26.04.07 - klo:18:08Lainausvois oikeastaan kaikki halukkaat kertoa moniko vuotiana joivat ekan kerran "kännit"Mie en oo viä kännis ollu kertaakaa mutta on olutta silti tullu maisteltua ja hyväähän se on mutta kunhan et vain krapulussa koske.se on yksi merkki alkoholstimista(oli vaikea sana taas,toivottavasti älysitte)Alkoholismista?No ei ole minun ongelmani.(vielä )On muuten yhen päivän aikana tullut kivasti viestejä tähän aiheeseen, huomaa että olemme suomessa.
Lainaus käyttäjältä: marni - 26.04.07 - klo:18:08Lainausvois oikeastaan kaikki halukkaat kertoa moniko vuotiana joivat ekan kerran "kännit"Mie en oo viä kännis ollu kertaakaa mutta on olutta silti tullu maisteltua ja hyväähän se on mutta kunhan et vain krapulussa koske.se on yksi merkki alkoholstimista(oli vaikea sana taas,toivottavasti älysitte)
Lainausvois oikeastaan kaikki halukkaat kertoa moniko vuotiana joivat ekan kerran "kännit"Mie en oo viä kännis ollu kertaakaa mutta on olutta silti tullu maisteltua ja hyväähän se on
vois oikeastaan kaikki halukkaat kertoa moniko vuotiana joivat ekan kerran "kännit"
Voi vi**u! Nyt menis vaikka mitkä! On niin pa**a olo!
Lainaus käyttäjältä: Stern - 26.04.07 - klo:19:22Voi vi**u! Nyt menis vaikka mitkä! On niin pa**a olo! Miks?Juo iloon älä suruun. Kuuntele ein lied.
Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 26.04.07 - klo:19:25Lainaus käyttäjältä: Stern - 26.04.07 - klo:19:22Voi vi**u! Nyt menis vaikka mitkä! On niin pa**a olo! Miks?Juo iloon älä suruun. Kuuntele ein lied.Ekanakaan en mistään saa mitään! Lue se vi**n off topic! vi**u te vihaatte minua kun valitan, mutta kun tämä tilanne on surkea...
kännissä en ole koskaan ikinä ollut. tosin maistanut olen, tuntu että suolet syöpyy.
Lainaus käyttäjältä: liekki - 26.04.07 - klo:19:47kännissä en ole koskaan ikinä ollut. tosin maistanut olen, tuntu että suolet syöpyy. Mitäs sitä maistettiin.
Lainaus käyttäjältä: Stern - 26.04.07 - klo:19:26Lainaus käyttäjältä: Eifersucht - 26.04.07 - klo:19:25Lainaus käyttäjältä: Stern - 26.04.07 - klo:19:22Voi vi**u! Nyt menis vaikka mitkä! On niin pa**a olo! Miks?Juo iloon älä suruun. Kuuntele ein lied.Ekanakaan en mistään saa mitään! Lue se vi**n off topic! vi**u te vihaatte minua kun valitan, mutta kun tämä tilanne on surkea... Ainii se modeemi juttu tietysti. Tsori tyhmyyteni.Koeta kestää sen kaa.
voi pa**a nyt vasta huomaan miten onnekas olen
Köyhyyden unohtaa rikastuessaan, mutta rikkautta ei unohda köyhtyessään.