Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Bongaa Rammstein.  (Luettu 1883 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kiiv1

• Täysjäsen
  • **
Bongaa Rammstein.
« : 20.04.09 - klo:20:45 »
eli siis tänne informoijaan kun bongataan joku kellä rammstein rompetta päällä tuolla ihmisten ilmoilla aloitan.

Tänään noin klo 14.15 Jkl keskustassa linkkipysäkillä joku tyttö oisko 16-18v Rammstein huivi ja Rammstein vyö ja laukussa Rammstein logo.

kovasti teki miel mennä juttelee muttei kehannu...ehkä ens kerralla.

vepa^

• Vieras
Vs: Bongaa Rammstein.
« Vastaus #1 : 20.04.09 - klo:21:10 »
:) Amiskalla pyörii tyttö jolla r+ pinssi, sellainen iso ja herkullinen. Sitten lukiolla näkee muutamilla pojilla r+ huppaireita. Kaksi erilaista hupparia varmuudella, niiden omistaja ja kantaja tosin saattaa olla sama poika. Naamamuisti minulla on järkyttävän surkea. Toinen huppareista on semmottinen enemmän valkoista ja toisessa on oranssia.

Poissa kiiv1

• Täysjäsen
  • **
« Vastaus #2 : 20.04.09 - klo:22:15 »
hei paikkakuntaa? et löytyykö tuttuja täältä foorumilta :)

vepa^

• Vieras
« Vastaus #3 : 20.04.09 - klo:22:55 »
hei paikkakuntaa? et löytyykö tuttuja täältä foorumilta :)
profiilista ainakin osalla löytynee, mutta Kajaanista minut löytää.

Poissa amalia3

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #4 : 22.04.09 - klo:09:00 »
Amalian (ja Sandersin) bongaatte Iisalmesta tai Kiuruvedeltä.....................Rammstein kyllä näkyy!!!
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #5 : 23.04.09 - klo:18:04 »
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa Frostbitten

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #6 : 04.09.09 - klo:15:16 »
Tänään bussissa huomasin jollain musiikkia kuuntelevalla pojalla/miehellä Rammstein-hupparin kun tämä astui ulos bussista. Katseeni osui hupparin selkämyksessä oleviin Dalai Laman sanoituksiin :D Weiter, weiter ins Verderben...

Poissa piipu

• Konkari
« Vastaus #7 : 27.09.09 - klo:14:05 »
Meillä on koulussa joku reilu 20 vuotias mies/poika jolla on _vähintään_ kerran viikossa päällä Völkerball huppari.
Enpä kehtaa mennä juttelemaan "Hei mäkin tykkään Rammsteinista". Katsoisi varmaan mua ja kysyisi oonko tosissani.
En ehkä näytän "tavalliselta" Rammstein fanilta. :D

Poissa Bestrafer

• Jäsen
  • *
« Vastaus #8 : 27.09.09 - klo:17:15 »
Mä oon nähny meidän koulus yhen pojan, joka on kirjottanu heijastimeensa Rammstein. On muute kivaa ku mä ja mun sisko ollaan ainoot, joil on Rammstein paitoja päällä koulussa.

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #9 : 02.10.09 - klo:17:10 »
Tänään näin kaupungilla jonkun tytön/naisen, jolla oli Rammstein-huppari päällä.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #10 : 05.10.09 - klo:06:47 »
Lasketaanko tätä. Eilinen Talent ohjelma. Flying Circus vai mikä lie ryhmä mikä niitä lennokkeja kennätti, ne soitti Mutterin.  :)

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #11 : 05.11.09 - klo:19:14 »
Tuplapostaus siksi koska muuten tää vastaus jää tokalle sivulle piiloon. Lahden Amarillo soitti Rammliedia tänään klo 18.30 jälkeen, kertoi tyttäreni joka kulki siitä ohi juuri silloin.  :D Mutta lasketaanko tätäkään kun ei ollut kukaan tyyppi Rammstein paita päällä vaan pelkkää musaa on bongattu jostain?

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #12 : 05.11.09 - klo:19:17 »
Tuplapostaus siksi koska muuten tää vastaus jää tokalle sivulle piiloon. Lahden Amarillo soitti Rammliedia tänään klo 18.30 jälkeen, kertoi tyttäreni joka kulki siitä ohi juuri silloin.  :D Mutta lasketaanko tätäkään kun ei ollut kukaan tyyppi Rammstein paita päällä vaan pelkkää musaa on bongattu jostain?
No ainakaan radiosoittoa en laskisi, sehän olisi aivan typerää. Bongaat Rammsteinin koko ajan joltain saksalaiselta radiokanavalta.  ;D Mutta Amarillossa. Jännää.  :)

Poissa Herz

• Veteraani
  • 3x^721
« Vastaus #13 : 05.11.09 - klo:20:10 »
Jollain mun ryhmäläisellä oli Rammsteinhuppari.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #14 : 06.11.09 - klo:07:50 »
No ainakaan radiosoittoa en laskisi, sehän olisi aivan typerää. Bongaat Rammsteinin koko ajan joltain saksalaiselta radiokanavalta.  ;D Mutta Amarillossa. Jännää.  :)

Ai joko mä aikaisemmin kerroin että kun tää mun tyttö oli tuolla Lahden Oikokadulla kävelemässä joku noin kuukausi sitten, niin soitti mulle että "näin rammsteinin auton, siinä oli rammstinin tarrat". No olihan se jo puhelinsoiton arvoinen asia!  ;D Mä kysyin että vilkutitko niille mutta ei ollut vilkuttanut.